goryl pisze:Ale czy mogę założyć to grubsze i mniejsze średnicą do swojego, czy lepiej oddać to sprzedawcy póki jeszcze jest taka możliwość?Arnold pisze:Z tego co wyczytałem na partzilla.com to w VTECach były 3 rodzaje altków.
31120-MCW-D01 tylko 2002
31120-MCW-D02 tylko 2003 dla silników do numeru SN 2503808
31120-MCW-D03 od 2003 do 2009
Ciągle problem z ładowaniem RC46 V-tec? 2004
- goryl
- zadomowiony
- Posty: 86
- Rejestracja: wt 09 paź 2012, 21:47
- Imię: Rafał
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: Ciągle problem z ładowaniem RC46 V-tec? 2004
- wydra
- klepacz
- Posty: 517
- Rejestracja: ndz 16 gru 2012, 09:28
- Imię: Mateusz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czeladź
Re: Ciągle problem z ładowaniem RC46 V-tec? 2004
ja bym szukał takiego jaki byc powinien
Była CBR F2 600
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
- Gacol
- klepacz
- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Re: Ciągle problem z ładowaniem RC46 V-tec? 2004
Jest o tym mega dużo...np w temacie "problem z ładowaniem" gdzie na 20 paru stronach jest chyba wszystko. Na szybko sprawdz jakie masz ładowanie. Powinno być ok 14,4 V przy 2 tyś obrotów. Jeżeli masz niższe lub przy większych obrotach wyższe( np pow 15 V ) to jest problem z regulatorem.wydra pisze:jak konkretnie sprawdzić poprawność działania regla w Vitku?
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
- wydra
- klepacz
- Posty: 517
- Rejestracja: ndz 16 gru 2012, 09:28
- Imię: Mateusz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czeladź
Re: Ciągle problem z ładowaniem RC46 V-tec? 2004
Gacol tak wiem czytałem, ale sadziłem że konkretnie wyjścia w reglerze mozna jakoś posprawdzać.
No nic zobaczymy, mimo że nie polecają ludzie przewijania oddałem dzisiaj go do firmy która zajmuje sie na skale europejska naprawa takimi rzeczami, szczescie ze osoba która zajmuje sie tym jest motocyklistą i wie w czym rzecz. zobaczymy co i jak
No nic zobaczymy, mimo że nie polecają ludzie przewijania oddałem dzisiaj go do firmy która zajmuje sie na skale europejska naprawa takimi rzeczami, szczescie ze osoba która zajmuje sie tym jest motocyklistą i wie w czym rzecz. zobaczymy co i jak
Była CBR F2 600
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
- Gacol
- klepacz
- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Re: Ciągle problem z ładowaniem RC46 V-tec? 2004
Jedynie uzwojenie mozesz sprawdzić. Jak odepnisz kostke z altka to napiecie międzyzwojowe powinno wynosić ok 30V . Oczywista to prąd zmienny. Mierzysz ladowanie, póżniej to i wyjdzie samo czy to regulator czy altek.
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: Ciągle problem z ładowaniem RC46 V-tec? 2004
na niskich obrotach na każdej fazie, bo na wysokich to do 100 dochodzi
- wydra
- klepacz
- Posty: 517
- Rejestracja: ndz 16 gru 2012, 09:28
- Imię: Mateusz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czeladź
Re: Ciągle problem z ładowaniem RC46 V-tec? 2004
no to już wiem ale to piszecie o alternatorze a ja pytałem o regulator 

Była CBR F2 600
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
- Gacol
- klepacz
- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Re: Ciągle problem z ładowaniem RC46 V-tec? 2004
Czytasz kolego ze zrozumieniem?
mierzysz reg i alternator by mieć pewność co masz zepsute. Pytasz, odpowiadamy a Ty mowisz o altku. 


VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
- wydra
- klepacz
- Posty: 517
- Rejestracja: ndz 16 gru 2012, 09:28
- Imię: Mateusz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czeladź
Re: Ciągle problem z ładowaniem RC46 V-tec? 2004
dobra blondynem jestem 

Była CBR F2 600
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
- wydra
- klepacz
- Posty: 517
- Rejestracja: ndz 16 gru 2012, 09:28
- Imię: Mateusz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czeladź
Re: Ciągle problem z ładowaniem RC46 V-tec? 2004
odebrałem dopiero dzisiaj altka.( przewijałem go i zapłaciłem za przewinięcie 305 zł ) Robota nie wygląda pieknie ale nie tyle ma wyglądać co działać. Poskładałem wsio i odpalam, mierze na kostce od altka i wychodzi
wolne: 26V
5k : 65V
w każdej kombinacji więc mówie jest ok.
na aku na wolnych
bez żarówek: 14,4V
z żarówkami 13,5-13,7V
powyżej 2k napiecie równo stoi do końca obrotów na poziomie 14,5 V
Myśle sobie elegancko , ale trzeba zobaczyć co jak włączy się wentylator. rozgrzałem sprzet i z właczonym wentylatorem i żarówkami
na wolnych 13,1-13,3 V
na wszystkim powyżej 2k 14,5 V
Czyli co wszystko gra? bo teraz się zastanawiam czy nie za bardzo spada na wolnych. Oraz wiem co spowodowało rozj.... aku stojąc w upałach w korkach lepiej chyba trzymać na obrotach niż na wolnych bo ładowanie wtedy słabe jest i altek według mnie idzie w cholere.
Trzeba kupić wskaźnik napiecia i go gdzieś zamontować i kontrolować tak jak Emil pisał.
Dzieki chłopaki za rady.
wolne: 26V
5k : 65V
w każdej kombinacji więc mówie jest ok.
na aku na wolnych
bez żarówek: 14,4V
z żarówkami 13,5-13,7V
powyżej 2k napiecie równo stoi do końca obrotów na poziomie 14,5 V
Myśle sobie elegancko , ale trzeba zobaczyć co jak włączy się wentylator. rozgrzałem sprzet i z właczonym wentylatorem i żarówkami
na wolnych 13,1-13,3 V
na wszystkim powyżej 2k 14,5 V
Czyli co wszystko gra? bo teraz się zastanawiam czy nie za bardzo spada na wolnych. Oraz wiem co spowodowało rozj.... aku stojąc w upałach w korkach lepiej chyba trzymać na obrotach niż na wolnych bo ładowanie wtedy słabe jest i altek według mnie idzie w cholere.
Trzeba kupić wskaźnik napiecia i go gdzieś zamontować i kontrolować tak jak Emil pisał.
Dzieki chłopaki za rady.
Była CBR F2 600
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2423
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Ciągle problem z ładowaniem RC46 V-tec? 2004
Masz idealne napięcia.
Na wolnych za dużo się nie jeździ, a te 2 000 obr to w korku też osiągniesz.

- wydra
- klepacz
- Posty: 517
- Rejestracja: ndz 16 gru 2012, 09:28
- Imię: Mateusz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czeladź
Re: Ciągle problem z ładowaniem RC46 V-tec? 2004
no to mnie uspokoiłeś
zobaczymy jak długo podziała. Może głupie pytanie ale altek jest chłodzony olejem?

Była CBR F2 600
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
- Fakir
- klepacz
- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: Ciągle problem z ładowaniem RC46 V-tec? 2004
Tak.wydra pisze:Może głupie pytanie ale altek jest chłodzony olejem?
Nawiązując do przewijania alternatora, to znam przypadek kiedy fachman który przewijał altek, użył do izolacji przewodów farby olejnej lub innego ustrojstwa które rozpuścił olej, jak się później okazało

całe to gówno rozpuściło się w cholerę, robiąc niezły pieprznik w silniku

Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
- wydra
- klepacz
- Posty: 517
- Rejestracja: ndz 16 gru 2012, 09:28
- Imię: Mateusz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czeladź
Re: Ciągle problem z ładowaniem RC46 V-tec? 2004
no to już wiem co mieliście na mysli mówiac ze niebawem wyjdzie czy regler jest padniety
oto efekty:

O tym ze pół kilometra jechałem bez podswietlania o tym ze nawet obrotomierz nie działał, o tym ze strzelało z wydechu o tym ze moto nie miało mocy na koniec pisać nie będe bo to juz chyba wszyscy wiedzą.
oto efekty:

O tym ze pół kilometra jechałem bez podswietlania o tym ze nawet obrotomierz nie działał, o tym ze strzelało z wydechu o tym ze moto nie miało mocy na koniec pisać nie będe bo to juz chyba wszyscy wiedzą.
Była CBR F2 600
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości