Skrzynia biegów

Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
Awatar użytkownika
whitespirit
pisarz
pisarz
Posty: 282
Rejestracja: ndz 13 maja 2007, 14:45
Imię: Bartosz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol UK

Post autor: whitespirit » czw 26 lip 2007, 08:58

szatan pisze:Teraz to moze juz po frytkach ale tak dla pewnosci w 46 tez tak mam miedzy 1 a 2 , po prostu widocznie ten typ tak ma , trzeba mocniej wbijac 2 i tyla
No to po frytkach... W moim RC46 skrzynia po zabiegu smiga jak ta lala...

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » czw 26 lip 2007, 09:04

Bo masz mocniejszą noge ;-) w kawie tez tak miałem widocznie to moja wina bo słabo wbijałem biega, Frytki zjedzone :mrgreen:
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » czw 26 lip 2007, 10:09

mi w starej rc36 też 2ka czasem wypadła jak lekko zapiałem, w rc36II jeszcze sie nie zdarzyło aczkolwiek wiele nią nie pojezdziłem bo sprzegiełko mi pękło na 3 części :???: Co do pracy skrzyni i wchodzenia jak w masełko i te sprawy.. to jak szukałem moto jechałem rc36II pewną i faktycznie wchodziło mięciutko bez kliknięć większych itd sam byłem zdziwiony,ale ona chyba miała oryginalne 30 kilka tysi na budziku szkoda tylko że była krzywa :lol: , we wszystkim co miało przebieg powyżej 50-60 tysi klikało i zdecydowanie miało mało wspólnego z masełkiem.

[ Dodano: 2007-07-26, 10:20 ]
whitespirit pisze:Ja nasmarowalem <<nie wiem jak to po Polsku slave cylinder>>
Z lewej strony przy silniku tam gdzie sie
odpowietrza sprzeglo.
Pod kopulka jest tloczek, ktory popycha prent do sprzegla.
Wystarczy odkrecic 3 srobki smarnosc go i dziala jak trzeba...

Jezeli to nie zadziala trzeba rozkrecac dalej:

zaraz znajde strone...
o juz znalazlem...

http://home.insightbb.com/~rlkoster1/

:arrow: Nie odpalac moto z demontowana kopolka!!!

Zaleca sie wyregulowanie klamki sprzegla...
Zwiekszyc zasieg...

Pozdrawiam
W Rc36 to niewiele zmienia, przynajmniej w mojej nic nie zmieniło przeleciałem tłoczek z siłownika sprzęgła pasta polerska, wymieniłem kompet naprawczy siłownika, tłoczek nasmarowałem jakąś szwabską pasta specjalna do tłoczków, przeczyściłem układ, przelałem go 2 razy płynem, w pompie też wszystko powymieniałem, generalnie układ jak nowy, a 2ka jak działała tak działa.
I wcale nie chodziła lżej, jakiś czas temu doszliśmy na forum do wniosku że powodem ciężko działającej klamki sprzęgła sa akcesoryjne sprężyny sprzęgła, na oryginałach hondy podobno zawsze działa lekko.

Awatar użytkownika
whitespirit
pisarz
pisarz
Posty: 282
Rejestracja: ndz 13 maja 2007, 14:45
Imię: Bartosz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol UK

Post autor: whitespirit » czw 26 lip 2007, 14:48

shoovfr750,
Moja ma przejechane 52800km...odpukac nic sie nie dzieje...
Z RC36 nie mialem przyjemnosci jechac...

A ile kosztuja takie sprezyny oryginalne Hondy?
A ile zastepcze?

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » pt 27 lip 2007, 10:16

EBC 44,10zł komplet a oryginały chyba po 3 E za sztuke czyli chyba około 80-90 zł brutto w serwisie ale to nie wiem trzeba by było do serwisu zadzwonic.

Awatar użytkownika
whitespirit
pisarz
pisarz
Posty: 282
Rejestracja: ndz 13 maja 2007, 14:45
Imię: Bartosz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol UK

Post autor: whitespirit » pt 27 lip 2007, 12:19

Za 9 fuli moge zalatwic RedLine - jak to mowia HeavyDuty 49.5pln
(...ale to tak na marginesie...)

Awatar użytkownika
sebeq
bywalec
bywalec
Posty: 34
Rejestracja: czw 02 sie 2007, 14:58
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sebeq » ndz 05 sie 2007, 10:12

Po przesiadce z FireBlade na VFR praca skrzyni zaskoczyla mnie negatywnie. Nawet jak sie juz jej "nauczylem" to zmiana 1->2 znacznie gorzej jak w CBR 900 i innych Hondach na ktorych mialem okazje jezdzic. Sytuacja poprawila sie troche po wymianie oleju (nie wiem co bylo wczesniej), zalalem syntetyk Castrola 10W50 API SJ i odczulem roznice.

Awatar użytkownika
mack72
klepacz
klepacz
Posty: 802
Rejestracja: śr 30 maja 2007, 11:32
Imię: MACIEJ
województwo: podlaskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Post autor: mack72 » ndz 05 sie 2007, 10:34

Piotrek B.,
dodam swoje trzy grosze u mnie jest tak samo(RC 46) i juz pytałem o to "znawców temtu" i...... tak ma być :grin: pozdro mack72

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości