
NOWA VFR800 2014 - prezentacja
- brii
- pisarz
- Posty: 452
- Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
- Imię: Maciej
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: NOWA VFR800 2014 - prezentacja
Rama też jest ta sama, zawias praktycznie bez zmian, w ABSie postępu brak mimo tego, że Honda ma eC-ABS na stanie. W dzisiejszych czasach to, że ktoś coś kupuje za jakąś cenę wcale nie znaczy, że ta rzecz jest tyle warta - doskonałym przykładem jest właśnie branża motoryzacyjna i IT. Płaci się nie za rzeczywistą wartość tylko za wartość "dodaną" w postaci lansu, otoczki elitarności, "dziedziczone geny", "podatku od nowości", legendę i inne pierdoły które podczas jazdy nie mają znaczenia. Z drugiej strony, jak ktoś chce tyle płacić za ładnego, dobrego i sprawdzonego ale jednak odgrzewanego kotleta to jego sprawa. Ja jestem z tych ludzi którzy mimo tego, że z każdej strony słyszą, że czarne jest białe to i tak nie dadzą się przekonać, że czarne jest białe mimo tego, że tak jest trendi i tak mówią dziennikarze czy spece od marketingu 

Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
- dj_doktor
- bywalec
- Posty: 41
- Rejestracja: pt 09 maja 2014, 18:31
- Imię: Greg
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Frankfur am Main ,Bolesławiec
Re: NOWA VFR800 2014 - prezentacja
Racje macie Panowie co do ceny.Kupilem mojego v-tteca za ok10k..moze nie jest pierwszej swiezosci ale niewiele sie różni od w/w modelu ktory kosztuje 5razy tyle!
Romet Ogar->Yamaha DT 125->Honda CR 250->Honda CBR 900RR->Honda VFR V-tec:)
- Koobsky
- pisarz
- Posty: 399
- Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
- Imię: Kuba
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol, UK
Re: NOWA VFR800 2014 - prezentacja
Nie wiem czy zdążę przed wyjazdem do Włoch ale jak nie to po powrocie na 100% wezmę ją od dealer'a na jazdę próbną. Gadałem z nimi i gość mi mówił, że ten model już nie kopie przy 7000 jak to robi V-Tec. Zobaczymy... 
Osobiście widziałem białą z nakładką na siedzenie pasażera w kolorze moto i wygląda super. Tylko ten nieszczęsny wydech do wymiany...

Osobiście widziałem białą z nakładką na siedzenie pasażera w kolorze moto i wygląda super. Tylko ten nieszczęsny wydech do wymiany...
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u.
https://www.facebook.com/www.goriders.net
Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u.

https://www.facebook.com/www.goriders.net
Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec
- Koobsky
- pisarz
- Posty: 399
- Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
- Imię: Kuba
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol, UK
Re: NOWA VFR800 2014 - prezentacja
No i stało się. Kilka dni temu miałem okazję polatać nową VFR 800.
Generalnie to jestem trochę rozczarowany.
Siedzenie jest niżej co jest całkiem spoko kiedy przyjdzie nam motocyklem operować z nogami na ziemi. Niestety podczas jazdy nogi są przez to bardziej ugięte w kolanach co jest mniej komfortowe, szczególnie w dalszych trasach. Z powodu założonych u mnie bar riser'ów nie za bardzo mogę się wypowiedzieć na temat pozycji reszty ciała ale drętwiały mi nadgarstki trochę.
Silnik w ogóle NIE KOPIE w momencie załączania się V-Tec'a. Zmienia się tylko brzmienie silnika.
Miałem silne wrażenie, że jest trochę słabsza w dolnym zakresie obrotów od mojego V-Tec'a. Nie mogę jednak tego w 100% porównywać bo mam u siebie wybebeszony wydech i na stałe otwartą klapkę wlotu powietrza w airbox'ie. Różnica była jednak na tyle mała, że mógłbym się założyć co najwyżej o flaszkę, że tak jest..
Ogólnie to jestem rozczarowany ale może za wiele od niej oczekiwałem. Nie sądziłem jednak, że będzie mi na niej mniej wygodnie niż na obecnym V-Tec'u.
Generalnie to jestem trochę rozczarowany.
Siedzenie jest niżej co jest całkiem spoko kiedy przyjdzie nam motocyklem operować z nogami na ziemi. Niestety podczas jazdy nogi są przez to bardziej ugięte w kolanach co jest mniej komfortowe, szczególnie w dalszych trasach. Z powodu założonych u mnie bar riser'ów nie za bardzo mogę się wypowiedzieć na temat pozycji reszty ciała ale drętwiały mi nadgarstki trochę.
Silnik w ogóle NIE KOPIE w momencie załączania się V-Tec'a. Zmienia się tylko brzmienie silnika.
Miałem silne wrażenie, że jest trochę słabsza w dolnym zakresie obrotów od mojego V-Tec'a. Nie mogę jednak tego w 100% porównywać bo mam u siebie wybebeszony wydech i na stałe otwartą klapkę wlotu powietrza w airbox'ie. Różnica była jednak na tyle mała, że mógłbym się założyć co najwyżej o flaszkę, że tak jest..

Ogólnie to jestem rozczarowany ale może za wiele od niej oczekiwałem. Nie sądziłem jednak, że będzie mi na niej mniej wygodnie niż na obecnym V-Tec'u.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u.
https://www.facebook.com/www.goriders.net
Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u.

https://www.facebook.com/www.goriders.net
Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości