Honda VFR 700 RC24 - Problem z odpalaniem na ciepłym silniku
- łukaszpolanek
 - pisarz

 - Posty: 230
 - Rejestracja: śr 28 sie 2013, 20:27
 - Imię: Łukasz
 - województwo: małopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 
Re: Honda VFR 700 RC24 - Problem z odpalaniem na ciepłym sil
eee to elegancko 
			
									
									
						- Mianas
 - bywalec

 - Posty: 29
 - Rejestracja: czw 06 lut 2014, 14:00
 - Imię: Szymon
 - województwo: pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Malbork
 
Re: Honda VFR 700 RC24 - Problem z odpalaniem na ciepłym sil
Podziękował wszystkim za pomoc   
			
									
									
						- Mianas
 - bywalec

 - Posty: 29
 - Rejestracja: czw 06 lut 2014, 14:00
 - Imię: Szymon
 - województwo: pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Malbork
 
Re: Honda VFR 700 RC24 - Problem z odpalaniem na ciepłym sil
A jednak problem dalej się powtarza, także to nie jest wina zaworów tylko musi byc cos innego bo zawory sprawdzałem jeszcze raz i są ok. Wie ktoś jakie powinno być ładowanie w tym moto żeby wszystko było ok? (tylko nie mówcie ze 14,4V bo wiem ze na tej instalacji elektrycznej jest to nie do osiagniecia 
) Kolejne pytanie czy po przekręceniu stacyjki na zapłon pompka paliwa powinna na chwile się właczyć aby zaciągnąć paliwa?
			
									
									
						- figaro
 - ostry klepacz

 - Posty: 2639
 - Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
 - Imię: Tomasz
 - województwo: pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
 
Re: Honda VFR 700 RC24 - Problem z odpalaniem na ciepłym sil
Według serwisówki być powinno: 14,3 - 15,1V/5000 min.Mianas pisze:...Wie ktoś jakie powinno być ładowanie w tym moto żeby wszystko było ok? (tylko nie mówcie ze 14,4V bo wiem ze na tej instalacji elektrycznej jest to nie do osiagniecia)...
Nie.Mianas pisze:...Kolejne pytanie czy po przekręceniu stacyjki na zapłon pompka paliwa powinna na chwile się właczyć aby zaciągnąć paliwa?...
Pompa paliwowa uzupełnia /utrzymuje/ stały poziom paliwa w komorach pływakowych gaźników podczas jazdy.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
						- Vermilion
 - klepacz

 - Posty: 814
 - Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
 - Imię: Adam
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wałcz/Piła
 
Re: Honda VFR 700 RC24 - Problem z odpalaniem na ciepłym sil
figaro, z tego co pamiętam to w RC36I po przekręceniu kluczyka (a właściwie naciśnięciu przełącznika zapłonu) pompka podawała dawkę startową paliwa. Tak samo na pewno jest w Hornecie 600 i CBR F4 
			
									
									Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !! 
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
						SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Mianas
 - bywalec

 - Posty: 29
 - Rejestracja: czw 06 lut 2014, 14:00
 - Imię: Szymon
 - województwo: pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Malbork
 
Re: Honda VFR 700 RC24 - Problem z odpalaniem na ciepłym sil
Hmm to co moze byc przyczyną tego cieżkiego odpalania na ciepłym silniku? Ładowanie? Bo u mnie jest w granicach 12V przy pełnym oswietleniu i nie spada nic wrecz przeciwnie powolutku rośnie. Aha i zauwazyłem że wskaźnik od temp silnika pływa (raz jest na połowie raz na samym dole, jedynie na biegu jałowym pokazuje prawidłową temperaturę)
			
									
									
						- Arnold
 - ostry klepacz

 - Posty: 2432
 - Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
 - Imię: Arnold
 - województwo: opolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Re: Honda VFR 700 RC24 - Problem z odpalaniem na ciepłym sil
Pompka jest sterowana elektronicznym przekaźnikiem który łapie sygnały z przewodów idących do cewek. Więc będzie pracowała tylko podczas rozruchu i pracy silnika.
12 V to za mało do prawidłowego działania. Jakbyś chociaż miał 13,5 V. Rozrusznik sprawdzałeś? Może puchnie jak się nagrzeje.
			
									
									
						12 V to za mało do prawidłowego działania. Jakbyś chociaż miał 13,5 V. Rozrusznik sprawdzałeś? Może puchnie jak się nagrzeje.
- Mianas
 - bywalec

 - Posty: 29
 - Rejestracja: czw 06 lut 2014, 14:00
 - Imię: Szymon
 - województwo: pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Malbork
 
Re: Honda VFR 700 RC24 - Problem z odpalaniem na ciepłym sil
To co regulator napiecia padł ze jest takie ładowanie słabe? Rozrusznika nie sprawdzałem ale jakby spuchł to by słabo krecił a kreci normalnie, jak głupi.Arnold pisze:Pompka jest sterowana elektronicznym przekaźnikiem który łapie sygnały z przewodów idących do cewek. Więc będzie pracowała tylko podczas rozruchu i pracy silnika.
12 V to za mało do prawidłowego działania. Jakbyś chociaż miał 13,5 V. Rozrusznik sprawdzałeś? Może puchnie jak się nagrzeje.
- figaro
 - ostry klepacz

 - Posty: 2639
 - Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
 - Imię: Tomasz
 - województwo: pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
 
Re: Honda VFR 700 RC24 - Problem z odpalaniem na ciepłym sil
Nie wiem, jak mogła podawać cokolwiek, skoro RC36I ma zasilanie gaźnikowe a nie wtryskoweVermilion pisze:..figaro, z tego co pamiętam to w RC36I po przekręceniu kluczyka (a właściwie naciśnięciu przełącznika zapłonu) pompka podawała dawkę startową paliwa...
Tak jak napisał Arnold pompa pracuje wyłącznie podczas pracy silnika.
Byłem i sprawdzałem pracę pompy w mojej hondzie przed dosłownie chwilą.
Pierwszy „impuls pracy” następuje w momencie naciśnięcia rozrusznika, następne wedle obrotów silnika /im wyższe obroty, tym częściej „cyka” pompa/.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
						- Mianas
 - bywalec

 - Posty: 29
 - Rejestracja: czw 06 lut 2014, 14:00
 - Imię: Szymon
 - województwo: pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Malbork
 
Re: Honda VFR 700 RC24 - Problem z odpalaniem na ciepłym sil
Wie ktoś jak sprawdzic czy regulator napiecia jest sprawny? 
			
									
									
						- Vermilion
 - klepacz

 - Posty: 814
 - Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
 - Imię: Adam
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wałcz/Piła
 
Re: Honda VFR 700 RC24 - Problem z odpalaniem na ciepłym sil
Figaro a to twoim zdaniem gaźnikowce nie mają pompy paliwowej? 
 Aha... 
 Z niejednym motocyklem spotykałem się z pompą paliwową podającą dawkę wstępną do gaźników przy załączeniu zapłonu. W ten sposób też odpowietrzało się niektóre motocykle na pompie po tym jak np. osuszyliśmy bak do zera. I uwaga - wszystkie były gaźnikowcami. Co innego jeśli mamy kranik podciśnieniowy albo obieg grawitacyjny.
			
									
									Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !! 
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
						SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- figaro
 - ostry klepacz

 - Posty: 2639
 - Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
 - Imię: Tomasz
 - województwo: pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
 
Re: Honda VFR 700 RC24 - Problem z odpalaniem na ciepłym sil
Mówimy o VFR, a nie o "niektórych" motocyklach.  
 
Piszę wyłącznie to, co wiem na pewno i co sprawdziłem namacalnie na swoim sprzęcie.
Zresztą problem na szczęście nie mnie dotyczy.
Reszta w podpisie.
Sprawdź osobno na zimnym regulatorze i po rozgrzaniu silnika /czy przypadkiem nie spada poniżej podanych wartości/.
Warto odkręcić regulator od ramy stelaża i zobaczyć jak wygląda od spodu.
			
									
									Piszę wyłącznie to, co wiem na pewno i co sprawdziłem namacalnie na swoim sprzęcie.
Zresztą problem na szczęście nie mnie dotyczy.
Reszta w podpisie.
Podane wartości Masz, reszta też jest opisana.Mianas pisze:Wie ktoś jak sprawdzić czy regulator napięcia jest sprawny?
Sprawdź osobno na zimnym regulatorze i po rozgrzaniu silnika /czy przypadkiem nie spada poniżej podanych wartości/.
Warto odkręcić regulator od ramy stelaża i zobaczyć jak wygląda od spodu.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
						- Vermilion
 - klepacz

 - Posty: 814
 - Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
 - Imię: Adam
 - województwo: wielkopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wałcz/Piła
 
Re: Honda VFR 700 RC24 - Problem z odpalaniem na ciepłym sil
A ja pisałem już, że poprzez "niektóre" motocykle miałem na myśli też swoją starą RC36I 
			
									
									Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !! 
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
						SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Mianas
 - bywalec

 - Posty: 29
 - Rejestracja: czw 06 lut 2014, 14:00
 - Imię: Szymon
 - województwo: pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Malbork
 
Re: Honda VFR 700 RC24 - Problem z odpalaniem na ciepłym sil
Tylko ja u siebie nie mam wyłącznika świateł, światła pala się odrazu po właczeniu zapłonu to mam tak mierzyć czy bez obciazenia wtedy wystarczy ze wyciagne zarówki?figaro pisze: Podane wartości Masz, reszta też jest opisana.
Sprawdź osobno na zimnym regulatorze i po rozgrzaniu silnika /czy przypadkiem nie spada poniżej podanych wartości/.
Warto odkręcić regulator od ramy stelaża i zobaczyć jak wygląda od spodu.
- 
				GrześT
 - klepacz

 - Posty: 513
 - Rejestracja: pt 14 lut 2014, 21:13
 - Imię: Grzegorz
 - województwo: pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Pomorskie
 
Re: Honda VFR 700 RC24 - Problem z odpalaniem na ciepłym sil
Ja w swojej vfr-ce rc24 miałem na początku 13 a później spadało do 11V.
Na początku problem tkwił w kostce która była spieczona.
Polutowałem ja i problem ustał.
Po jakimś czasie problem powrócił i co się okazało wina był regulator napięcia.
Moim zdaniem powinieneś porządnie nagrzać silniki wtedy sprawdzić ładowanie.
Po wymianie regulatora ja mam ładowanie 14,2 +/-1.
Skąd jesteś? (Pomorskie).
Mogę podjechać swoją RC-24 dla porównania.
Pozdrawiam
			
									
									Na początku problem tkwił w kostce która była spieczona.
Polutowałem ja i problem ustał.
Po jakimś czasie problem powrócił i co się okazało wina był regulator napięcia.
Moim zdaniem powinieneś porządnie nagrzać silniki wtedy sprawdzić ładowanie.
Po wymianie regulatora ja mam ładowanie 14,2 +/-1.
Skąd jesteś? (Pomorskie).
Mogę podjechać swoją RC-24 dla porównania.
Pozdrawiam
VFR 800fi 
 
Motocykle okresu Prl
						Motocykle okresu Prl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości