Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Sam,nie wiem co myśleć o nowej VFR,nie wiem czemu ale fajnie by wyglądało połączenie wyglądu V-teca z silnikiem 800fi ale to moje zdanie chociaż z trzech sztuk które miałem najlepiej chodziła Rc36 z 90 roku,fajnie śmigało się RC 36II a najlepiej hamowała i świeciła 800 FI.
Troche lampa przypomina fi. Motormania wkleiła już z nią film http://youtu.be/5iamUNmsK9I
Ciekawi mnie jej zachowanie. Takie zawieszenie + 10 kg mniej to juz coś.
Będzie łatwa do napraw lakierniczych Generalnie wygląd nie powala, za to systemy, nowa zawiecha i super zegary porwały moje serce
Nie czepiajcie się już tak tych łancuchów 2 tyś zł co 60-70 kkm przebiegu, da się przeżyć. Czasy kół zębatych i tak nie powrócą ;(
Ładna lampa tylna, zegary, fajne felgi, wydech też nie głupi, ale wymienić zawsze można jak komuś by nie pasował. Czasza faktycznie wąska. Ale ogólny wygląd Fajny. W majowym numerze MotorManii będzie test nowej VFR-ki. Czekam bo chłopaki robią fajne testy motocykli. VFR-ka to żywa legenda. Dlatego teraz testują następców i każdy czeka na wyniki z testów.
Aczkolwiek muszę przyznać, że pare smaczków jest. Spalanie na monitorku, tak samo zapięty bieg (ooo tak!) itp
Udana rzecz, tylko szkoda, że znów muszą być komputery, chociaż tutaj faktycznie nie jest to tak przerośnięte jak "wyprawowy" GS, niemniej jednak komputery dają dawkę "adrenaliny"-dojade czy nie dojade?
"Bóg stworzył Hondę, bo wie co dobre. A inne motocykle? Bo ma poczucie humoru!"
Idiotów na świecie jest mało. Ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...