Myślę, że tak, ale nie jest to jakaś potwierdzona informacja. I zdaje się, że też zalezy kto Cię zatrzyma do kontroli, nie ma dużo tych wozów technicznych, a jeśli juz, to zobacz jakie są zasady pomiaru glosnosci ukl. Wydechowego pod katem* prawa - nie mam pojęcia.
Mówimy tylko o polskich warunkach, tak?
Czy ktoś od nas robi w DOMINATORZE
- kamil grudziadz
- klepacz
- Posty: 764
- Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
- Imię: Kamil
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: GRUDZIADZ
- Kontakt:
Re: Czy ktoś od nas robi w DOMINATORZE
mam kolega policjanta-dowiem sie,bo w sumie powinno działać na zasadzie żarówki czy folii-mogę usunąć usterkę na miejscu to jest oki
1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Re: Czy ktoś od nas robi w DOMINATORZE
Mam takie ciekawe pytanie apropo Dominatorów. Te tłumiki są w ogóle liczone pod silniki w motocyklach czy wszystko jest robione na zasadzie "byle to grało i rury pasowały" ? Mnie ciekawią przebiegi mocy i momentu na tych tłumikach względem oryginału bo komór komepnsacyjnych, itd. w nich nie widać jak oglądałem takowy tłumik na żywo.
Ja z zasady eliminuję wszystkie tłumiki, które są a) nitowane (jak Dominator), b) spawane MIG'iem (jak większość tanich gówienek). Tłumik z nierdzewki musi być spawany TIG'iem jeśli ma być długowieczny, szczelny wiecznie i piękny aż do końca.
Ja z zasady eliminuję wszystkie tłumiki, które są a) nitowane (jak Dominator), b) spawane MIG'iem (jak większość tanich gówienek). Tłumik z nierdzewki musi być spawany TIG'iem jeśli ma być długowieczny, szczelny wiecznie i piękny aż do końca.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- brylek22
- klepacz
- Posty: 551
- Rejestracja: pt 31 gru 2010, 20:28
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: WBR/TSA/było kiedyś LU
Re: Czy ktoś od nas robi w DOMINATORZE
a czym się rożni spaw TIGiem od MIGiem patrząc o długowieczność i szczelność? Czy spawanie metodą MIG nie daje spawy szczelnego i mocnego?
- Kamilek
- teksciarz
- Posty: 165
- Rejestracja: ndz 20 sty 2013, 10:17
- Imię: Kamil
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Oświęcim
Re: Czy ktoś od nas robi w DOMINATORZE
kamil grudziadz pisze:mam kolega policjanta-dowiem sie,bo w sumie powinno działać na zasadzie żarówki czy folii-mogę usunąć usterkę na miejscu to jest oki
Jakbys sie cos dowiedzial to daj znac.
A metota MIG jest moim zdaniej najlabsza pod wzgledem wytrzymalosciowym.
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Re: Czy ktoś od nas robi w DOMINATORZE
Spawy MIG po pierwsze - są nieestetyczne, po drugie - trudniej u nich o szczelność (inny całkowicie przebieg spawania niż przy TIGu, który zalewa materiałem), po trzecie zdecydowanie bardziej odznacza się strefa wpływu ciepła w czasie spawania MIG'iem powodując częściowo odchoromowanie blachy nierdzewnej co może z dużym prawdopodobieństwem skutkować po upływie czasu korozją i znacznym osłabieniem elementów spawanych (korozja międzykrystaliczna), a po czwarte - spoina MIG dużo gorzej znosi obciążenia cieplne spowodowane zmianami temperatury, tłumiki wylotowe nagrzewają się i ochładzają przy prawie każdym odpaleniu motocykla (z biegiem czasu wychodzi wszystko na wierzch). Spawanie MIG'iem nierdzewki jest powszechnie stosowane bo: uprawnienia są znacznie tańsze więc i spawacz takowy jest tańszy, sama metoda jest prostsza, szybsza i tańsza niż TIG.
Największym mitem na temat MIG jest to, że gwarantuje większą wytrzymałość tłumika niż TIG. MIG sprawdza się przy grubych blachach, przy takich cienkich jak te w tłumiku jest krótko mówiąc półśrodkiem.
Największym mitem na temat MIG jest to, że gwarantuje większą wytrzymałość tłumika niż TIG. MIG sprawdza się przy grubych blachach, przy takich cienkich jak te w tłumiku jest krótko mówiąc półśrodkiem.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości