Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
-
arekkondrat5
- Posty: 16
- Rejestracja: sob 01 mar 2014, 12:18
- Imię: arek
- województwo: podlaskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: arekkondrat5 » czw 06 mar 2014, 21:46
Witam mam mały problem otóż kupiłem motor i ktoś odłączył pompę paliwa (spaloną) i wy**bał przekaźnik i potrzebuje pomocy. Mam starą ale dobra pompę od golfa II i może dało się by to jakoś podłączyć zamiast starej pompy a przekaźnik kupiłem już, tyle ze jakiś dziwny bo to jest podpowiednik 561 i jak czytałem to do samochodów zagazowanych

. Więc jakby ktoś miał coś ciekawego w temacie to śmiało.

Pozdro.
-
kubatron2
- klepacz

- Posty: 1164
- Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
- Imię: jakub
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: rajsko/oświęcim
Post
autor: kubatron2 » czw 06 mar 2014, 21:57
,,Mam starą ale dobra pompę od golfa II i może dało się by to jakoś podłączyć zamiast starej pompy ,, stary co wy tam jaracie na tym podlasiu

-
Falcon
- pisarz

- Posty: 307
- Rejestracja: wt 11 wrz 2012, 21:39
- Imię: Artur
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: Falcon » czw 06 mar 2014, 22:32
Fiu,fiu zaszczekał kot Filemon
-
PETER
- stary wyjadacz

- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » czw 06 mar 2014, 22:54
dla jasności pompa paliwa w gażnikowych podaje paliwo o ciśnieniu ok 0,2 at pompy w układach wtryskowych ,np. samochodowe podają paliwo o ciśnieniu od ok 1,5 at resztę sam sobie wymyśl

"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
arekkondrat5
- Posty: 16
- Rejestracja: sob 01 mar 2014, 12:18
- Imię: arek
- województwo: podlaskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: arekkondrat5 » pt 07 mar 2014, 07:34
-
Falcon
- pisarz

- Posty: 307
- Rejestracja: wt 11 wrz 2012, 21:39
- Imię: Artur
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: Falcon » pt 07 mar 2014, 07:44
Fiu,fiu zaszczekał kot Filemon
-
arekkondrat5
- Posty: 16
- Rejestracja: sob 01 mar 2014, 12:18
- Imię: arek
- województwo: podlaskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: arekkondrat5 » pt 07 mar 2014, 20:12
Dobra żarty żartami:D ale chyba znalazłem ten kurews*i przekaźnik musiałem rozwalić pół elektryki przy tym.

Pomóżcie mi w jednym tylko jak sprawdzić pompkę paliwa bo ona jest zupełnie bez obudowy i nie wiem gdzie podłaczyć + a gdzie -. Help

-
Gacol
- klepacz

- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Post
autor: Gacol » pt 07 mar 2014, 20:27
No masz kable ogolej jakkolwiek poldaczysz to musi bzyczeć . jak bedziesz miał ją w rece to odc zujesz szarpnięcie przy podaniu prądu
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
-
arekkondrat5
- Posty: 16
- Rejestracja: sob 01 mar 2014, 12:18
- Imię: arek
- województwo: podlaskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: arekkondrat5 » pt 07 mar 2014, 21:02
Podłączyłem pod prostownik i wiesz co się stało? Zadziałało

ale jakoś dziwnie bo strasznie huczy tak powinno być? A i ten elektro magnes czy coś te takie z góry to musiałem odłączyć bo styki wyżarte strasznie i nie działało

-
emil
- stary wyjadacz

- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Post
autor: emil » sob 08 mar 2014, 11:34
ta pompka kosztuje w używce 150zł, pasuje z gaźnikowych fazerów np. Jak styki są stopione to nie działa

nie ma bzyczeć ciągle tylko jak spada ciśnienie, ona tylko wyrównuje ciśnienie ale zamiast niej możesz połączyć węże i też paliwo poleci.
chyba ze w rc24 jest inna niz rc36.
-
kubatron2
- klepacz

- Posty: 1164
- Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
- Imię: jakub
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: rajsko/oświęcim
Post
autor: kubatron2 » sob 08 mar 2014, 12:24
warto poczytać
viewtopic.php?f=17&t=7852&hilit=pompa+paliwa a ztego co kiedys tu czytałem na forum to peter potwierdzał ze jak cos to z kawasaki zx6r tez pasuje pompa do vfr
-
kubatron2
- klepacz

- Posty: 1164
- Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
- Imię: jakub
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: rajsko/oświęcim
Post
autor: kubatron2 » sob 08 mar 2014, 12:35
emil pisze:ta pompka kosztuje w używce 150zł, pasuje z gaźnikowych fazerów np. Jak styki są stopione to nie działa

nie ma bzyczeć ciągle tylko jak spada ciśnienie, ona tylko wyrównuje ciśnienie ale zamiast niej możesz połączyć węże i też paliwo poleci.
chyba ze w rc24 jest inna niz rc36.
tak paliwko poleci ale przy ostrzejszym pałowaniu vfr moze zaczac brakowac paliwka
-
emil
- stary wyjadacz

- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Post
autor: emil » sob 08 mar 2014, 13:48
kubatron2 pisze:tak paliwko poleci ale przy ostrzejszym pałowaniu vfr moze zaczac brakowac paliwka
nie powinno, jeździłem tak

ale jak masz mało paliwa w baku, to na winklu może być wesoło

-
arekkondrat5
- Posty: 16
- Rejestracja: sob 01 mar 2014, 12:18
- Imię: arek
- województwo: podlaskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: arekkondrat5 » sob 08 mar 2014, 19:00
Kolega J43 napisał
2.Kiedy silnik zapali,pompa DZIALA.
Pracuje w cyklach impulsow.Slychac to jak szybki terkot,o rozroznialnych dla ucha pojedynczych stuknieciach.
Cykle dluzsze lub krotsze,nie wiem od czego zalezy dlugosc,bo obroty byly rowne,czyli zapotrzebowane na paliwo tez.
3.Im wyzsze obroty tym dluzsze cykle impulsow.
W okolicach 7 - 10.000 obrotow praca ciagla,bez przerw.
Może się mylę, poprawcie mnie jeżeli pompa dostaje te impulsy to chyba nie ma znaczenia jaka pompa byle była bo i tak będzie dawać paliwo tyle co tych impulsów dostanie, tak? Czy zależy to też od siły pompy?
-
Gacol
- klepacz

- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Post
autor: Gacol » sob 08 mar 2014, 19:41
emil pisze:kubatron2 pisze:tak paliwko poleci ale przy ostrzejszym pałowaniu vfr moze zaczac brakowac paliwka
nie powinno, jeździłem tak

ale jak masz mało paliwa w baku, to na winklu może być wesoło

Wąskiemu gasła przy chyba 7000 obrotów jak je utrzymywał więc nie wiem Emij jak to sie u Ciebie działo.nie jest tam bez przyczyny przecież.
Arek musi być taka pompa a nie inna. Jak dasz za duże cisnienie moze wypewać paliwo. Pamiętaj że każdy cykl to dana dawka paliwa. Przy np Twojwj pompie z golfa ( no tym mi styki rozdupcyłeś

) może być dużo większa.
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości