Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
-
Dejw
- teksciarz

- Posty: 176
- Rejestracja: śr 31 paź 2007, 16:08
- Imię: Dawid
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Cieszyn
Post
autor: Dejw » sob 09 lis 2013, 15:32
Witam koledzy, może nie ja ale mój kumpel lokalny majsterkowicz buduje streeta na bazie VFR 750. Właściwie to z VFR pozostaje wyłącznie silnik i tylny wahacz ale pojawia się pytanie: czy i jaki można do tyłu włożyć amortyzator? da się? zmieniał ktoś z innego pojazu dał lub jakiekolwiek sugestie? Chodzi o to że to bardzo ambitny projekt i zmiany mają charakter absolutny i im więcej tym lepiej. Wrzucę zdjęcia jak będzie gotowa

Z góry dzięki za podpowiedzi..
pozdro
-
Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2423
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Arnold » sob 09 lis 2013, 15:59
To jak ma być full wypas to ja proponuję Ohlinsa. A jak nie to powinno coś podpasować z Fireblade'a któregoś. Z resztą jak zmiany są tak poważne to zrobienie mocowania amora chyba nie stanowi problemu.

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych.

-
tomaszn750
- zadomowiony

- Posty: 57
- Rejestracja: ndz 09 gru 2012, 12:50
- Imię: Tomek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: tomaszn750 » sob 09 lis 2013, 22:25
Dejw pisze: VFR pozostaje wyłącznie silnik i tylny wahacz
czyli to co najlepsze

-
Dejw
- teksciarz

- Posty: 176
- Rejestracja: śr 31 paź 2007, 16:08
- Imię: Dawid
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Cieszyn
Post
autor: Dejw » pt 15 lis 2013, 23:30
W sprawie tego amorka to jeśli ktoś montował inny to informacja dla mnie cenna to ta czy który na długość będzie dobry i nie zmienią się kąty i twardość - czy nie będzie się przeginał jeśli będzie dłuższy i czy nie naruszy to geometrii?
Pokażę Wam też zdjęcie z postępu prac - gotowa jest już rama, stoi teraz jeszcze na oryginalnych kołach...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Roadrunner
- pisarz

- Posty: 463
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
- Imię: Pawelec
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą
Post
autor: Roadrunner » sob 16 lis 2013, 19:34
Pytanko odnośnie ramy - robiłeś sam?
-
Dejw
- teksciarz

- Posty: 176
- Rejestracja: śr 31 paź 2007, 16:08
- Imię: Dawid
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Cieszyn
Post
autor: Dejw » sob 16 lis 2013, 21:47
Tak, ramę robił sam.
-
Fallen
- pisarz

- Posty: 228
- Rejestracja: ndz 18 mar 2012, 12:09
- Imię: Karol
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Fallen » sob 16 lis 2013, 23:04
Ja mam u siebie z xx-a po wyciągnięciu na wysokość jest taki sam, ale po założeniu okazało się że sprężyna jest bardziej miękka i moto za nisko siada... Podkręcenie na regulacji twardości amortyzatora podnosi moto na standardową wysokość (a nawet potrafi zrobić z niego tragac-bardzo duża regulacja), ale pasuje dać jakąś tuleję wydłużającą amor...najłatwiej w górnym mocowaniu trzeba tylko śrubę przedłużyć. A koszt amora do xx-a to ok 100

tylko trzeba sprężynę do końca skręcić na regulacji

"Odwaga to świadomość, że jest się jedynym, który wie, jak wielkie ogarnia cię przerażenie"
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota" A. Einstein
Errare humanum est
-
Roadrunner
- pisarz

- Posty: 463
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
- Imię: Pawelec
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą
Post
autor: Roadrunner » pn 18 lis 2013, 15:00
Dejw pisze:Tak, ramę robił sam.
Jaki materiał na ramę wziąłeś?
Liczyłeś tą ramę, jakiś model może przyjąłeś?
-
Dejw
- teksciarz

- Posty: 176
- Rejestracja: śr 31 paź 2007, 16:08
- Imię: Dawid
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Cieszyn
Post
autor: Dejw » wt 19 lis 2013, 21:59
Rama jest z rury bezszwowej specjalistycznej. Kąty są oryginał z tego modelu z którego bazowałem.
Dzięki chłopaki za pomoc, amor zostaje standard bo udało mi się ująć to w projekcie tak jak chciałem.
Kolego Fallen dzięki za wpis bo właśnie takie miałem wątpliwości dlatego amor zostawię ale będzie lekko ulepszony.
-
Roadrunner
- pisarz

- Posty: 463
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
- Imię: Pawelec
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą
Post
autor: Roadrunner » wt 19 lis 2013, 22:17
Dejw pisze: rury bezszwowej specjalistycznej
co to?

chodziło mi o oznaczenie materiału, ale rozumiem że rama zrobiona jest na "oko". Daj to komuś przeliczyć żeby jaj nie było, bo sam pewnie już wiesz ile to pracy i wysiłku kosztuje a szkoda by to zniszczyć
Powodzenia w pracach i czekamy na efekty

-
Hefajstos
- klepacz

- Posty: 623
- Rejestracja: pt 06 lut 2009, 08:31
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pniewy
Post
autor: Hefajstos » śr 20 lis 2013, 10:47
Dejw pisze:Rama jest z rury bezszwowej specjalistycznej. Kąty są oryginał z tego modelu z którego bazowałem.
Dzięki chłopaki za pomoc, amor zostaje standard bo udało mi się ująć to w projekcie tak jak chciałem.
Kolego Fallen dzięki za wpis bo właśnie takie miałem wątpliwości dlatego amor zostawię ale będzie lekko ulepszony.
Jaką rurę dałeś srednice i grubość scianki?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości