Dziadku-napisz jak to działa w FI, żeby rozwiać wątpliwościDziadek_PETER pisze:I dobze ze dodales w v-tecu w fi jest troche inaczej
przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
- emils
- pisarz
- Posty: 400
- Rejestracja: śr 01 cze 2011, 12:20
- Imię: Emil
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Żyrardów
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
"Bóg stworzył Hondę, bo wie co dobre. A inne motocykle? Bo ma poczucie humoru!"
Idiotów na świecie jest mało. Ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...
Idiotów na świecie jest mało. Ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2423
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
W FI wywalasz układ na przód i wstawiasz normalnie DWA przewody w oplocie i jest gitarrra. 

- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
różnica nie jest aż tak wielka ale jest popatrzcie na rysunki i rzeczywiście jest możliwość zrobienia tylko przodu problemem są kształtki =trójniki i.t.p.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
i co z tym prawym hamulcem w fi? działają tylko 2 tłoczki?
a w lewych tylko 2 z 3 działają w obu?
a w lewych tylko 2 z 3 działają w obu?
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2423
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
Dokładnie tak emilu. 

-
- zadomowiony
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz 24 kwie 2011, 02:00
- Imię: Marek
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
Tak proste, że aż nie wpadłem na toArnold pisze:W FI wywalasz układ na przód i wstawiasz normalnie DWA przewody w oplocie i jest gitarrra.

Faktycznie wystarczą dwa przewody, odpowiednia śruba przy pompie i gitarka. Nie trzeba kombinować z dorabianiem króciutkich przewodów czy trójnikami

- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
to na huj ten trzeci tłoczek?? 

- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
to właśnie dual ,działa przy wciśnięciu tylnego hamulca
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
czyli w vtecu działa tylko lewa strona?
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
dobrze zrozumiałeś 

"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
Witam
Czy ktoś to zakładał?
Jakie efekty?
Moim zdaniem godne zaufania.http://www.polo-motorrad.de/en/bremslei ... -2001.html
Pozdrawiam.
Czy ktoś to zakładał?
Jakie efekty?
Moim zdaniem godne zaufania.http://www.polo-motorrad.de/en/bremslei ... -2001.html
Pozdrawiam.
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2423
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
Od nas chyba C_L_K miał założony pełny oplot. Cena niestety zabija.
Ja w tym sezonie będę chciał założyć oplot tylko na przód. Oczywiście niezwłocznie podzielę się wrażeniami.

- figaro
- ostry klepacz
- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
Mam założone przewody HEL na przód.
Zmiana w stosunku do seryjnych, to przede wszystkim poprawa w dozowaniu siły hamowania.
Wyraźnie odczuwalny krótszy skok klamki po wielokrotnym silnym dohamowywaniu /brak zjawiska puchnięcia przewodu/.
Polecam.
Zmiana w stosunku do seryjnych, to przede wszystkim poprawa w dozowaniu siły hamowania.
Wyraźnie odczuwalny krótszy skok klamki po wielokrotnym silnym dohamowywaniu /brak zjawiska puchnięcia przewodu/.
Polecam.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- belkot
- klepacz
- Posty: 749
- Rejestracja: ndz 28 kwie 2013, 16:51
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
Tu troche taniej a przewody bardzo dobrej jakosci http://www.przewodywoplocie.pl/index.ph ... h-HEL.html
Oczywiscie sens jest zakladac tylko na przod bo tylem nikt nie hamuje awaryjnie. Chyba ze dla efektu wizualnego Ja mialem z tej firmy w poprzednim moto a w marcu po pensji kupie do VFR. W poprzednim moto nie widzialem roznicy w hamowaniu. Pytacie sie wiec po co zalozylem... Bo na oryginalnych przewodach jechalem w gorach i pod koniec serpentyn (sporo ich bylo) klamka mi dotknela manetki i malo nie spadlem w przepasc. Po zalozeniu oplotu nigdy nie zdazyl mi sie taki efekt puchniecia przewodow nawet na torze.
Oczywiscie sens jest zakladac tylko na przod bo tylem nikt nie hamuje awaryjnie. Chyba ze dla efektu wizualnego Ja mialem z tej firmy w poprzednim moto a w marcu po pensji kupie do VFR. W poprzednim moto nie widzialem roznicy w hamowaniu. Pytacie sie wiec po co zalozylem... Bo na oryginalnych przewodach jechalem w gorach i pod koniec serpentyn (sporo ich bylo) klamka mi dotknela manetki i malo nie spadlem w przepasc. Po zalozeniu oplotu nigdy nie zdazyl mi sie taki efekt puchniecia przewodow nawet na torze.
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Re: przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
Czy wszystkie RC46 wyposażone były w Duala? Mowa o Fi
Przeraziłem się bo dopiero po zakupie zauważyłem, że moja RC46 ma ten patent
Koszt przewodów w oplocie z 300zł wzrósł do 1600 haha
Myślałem, że to wychodziło tylko jako opcja, a w standardzie było dopiero po 2000 roku 




Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości