Samogasnąca VFR-ka

orion
Posty: 5
Rejestracja: ndz 03 lut 2013, 10:00
Imię: Piotr
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna

Samogasnąca VFR-ka

Post autor: orion » ndz 23 cze 2013, 21:56

Witam.
od pewnego czasu moja vfr-ka strzela mi dziwnego, ale regularnego focha.
Kiedy odpalam ją rano lub po 4-5 godzinnym postoju, to przez pierwsze 100 metrów
jedzie, a potem ja jej w gaz a ona gaśnie...
Im więcej gazu tym większe gaśnięcie.
Chodzi normalnie na ssaniu, ale ma odwrotną reakcję na manetkę.
Muszę przeczekać, aż dama w końcu zaskoczy, lub odkręcić na full manetę
i piłować ją powyżej 5000obr/min (na zimno tego nie robię) ale wtedy jedzie
i po ok. 2 km łaskawie zaskakuje, ale zdarza się, że zgaśnie a potem po
odpaleniu już jest OK, lub jak się niecierpliwie i próbuję ją przetrzymać
to zgaśnie i muszę ją dłuuuuugo kręcić.
Mówię wam!!!!!!!
Krew mnie zalewa, w ch..u strzyka.
Po prostu gangrena ma charakter i mi go pokazuje.
Na ciepło, problem w ogóle nie występuje, ale wstyd mi wyjeżdżać rano z kolegami,
bo muszę zarazę najpierw "obudzić"
Nie jestem mechanikiem, ale mam wrażenie jakby nie dostawała od razu benzyny
tylko leciała na oparach, a po dłuższych trasach (i porządnym rozgrzaniu) muszę
ją rano dość długo kręcić jakby temperatura odparowała resztki paliwa...

Czy spotkał się ktoś z taką przypadłością?
Poradźcie coś, please!!!!!!!!
Pozdrawiam.
Piotr

Awatar użytkownika
figaro
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2639
Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
Imię: Tomasz
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia

Re: Samogasnąca VFR-ka

Post autor: figaro » ndz 23 cze 2013, 22:09

Kiedy ostatnio przeglądałeś /wymieniałeś/ filtr paliwa i powietrza :?: , to raz :P
Kiedy ostatnio robione było czyszczenie, regulacja, synchro gaźników :?: , to dwa :P
Nadszedł czas na sumienne przyjżenie się i sprawdzenie stanu regulatora napięcia, to trzy :P
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

orion
Posty: 5
Rejestracja: ndz 03 lut 2013, 10:00
Imię: Piotr
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna

Re: Samogasnąca VFR-ka

Post autor: orion » pn 24 cze 2013, 20:58

Witam.
Dzięki za odpowiedź.
O ile wiem, to taki serwis miał miejsce w poprzednim sezonie (ale według zapewnień byłego właściciela)
O rany, jak będę musiał to wszystko zrobić, to lepiej kupię drugą, bo robocizna tu gdzie mieszkam,
Przekroczy wartość motocykla (samemu pewnie lepiej się za to nie brać co?)
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
stoodent1
pisarz
pisarz
Posty: 221
Rejestracja: śr 17 mar 2010, 18:43
Imię: Michał
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Kontakt:

Re: Samogasnąca VFR-ka

Post autor: stoodent1 » wt 25 cze 2013, 07:24

olej, filtr oleju, filtr powietrza, świece, filtr paliwa wymieni chyba każdy nawet ułomny.
Jednak jeśli się boisz prostych czynności podstawowych idź do serwisu.
Z gaźnikami zdecydowanie do serwisu chyba że masz wakuometry w co wątpię.

marcinmsm
bywalec
bywalec
Posty: 33
Rejestracja: pn 22 kwie 2013, 14:48
Imię: Marcin
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna

Re: Samogasnąca VFR-ka

Post autor: marcinmsm » śr 26 cze 2013, 22:36

Gazniki do regulacji, sprawdz swiece, bo filtry czy olej to raczej nie wg mnie..

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4215
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: Samogasnąca VFR-ka

Post autor: emil » czw 27 cze 2013, 00:04

sprawdź pompę paliwa, bo jak się wypalą styki to jest taki objaw, dodatkowo za często zaczyna sobie cykać albo wcale nie cyka. Znajduje się po lewej stronie zadupka nad podnóżkiem pasażera. Poszukaj, byly tematy o niej na forum.
Tak się zazwyczaj to objawia, że chodzi tylko na ssaniu, a potem potrafi zgasnąć w trakcie jazdy. Koszt pompy uzywki to ok 150zł, pasuje z większosci gaznikowców, im nowsza tym lepsza - robi ją mitsubishi.

orion
Posty: 5
Rejestracja: ndz 03 lut 2013, 10:00
Imię: Piotr
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna

Re: Samogasnąca VFR-ka

Post autor: orion » pn 08 lip 2013, 23:33

emil wieeeeeeeeeeeeeelllllllllkie dzięki!
Sprawdziłem, przeczyściłem i jeżdżę...
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
FernandoT
pisarz
pisarz
Posty: 203
Rejestracja: wt 26 lut 2013, 18:07
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Samogasnąca VFR-ka

Post autor: FernandoT » czw 08 sie 2013, 17:50

orion pisze:Witam.
Dzięki za odpowiedź.
O ile wiem, to taki serwis miał miejsce w poprzednim sezonie (ale według zapewnień byłego właściciela)
O rany, jak będę musiał to wszystko zrobić, to lepiej kupię drugą, bo robocizna tu gdzie mieszkam,
Przekroczy wartość motocykla (samemu pewnie lepiej się za to nie brać co?)
Pozdrawiam.
no to z takim podejściem nie dziw się że masz kłopoty, bo po zakupie motocykla filtry i oleje to pierwsza rzecz. obstawiam kiepską mieszanke np. zawalony filtr powietrza w wyniku czego po dodaniu gazu mieszanka jest niewłaściwa i gaśnie bądź odwrotnie zawalony układ paliwowy w którymkolwiek miejscu od baku począwszy po filtr i wtryski.. mnie też sprzedawca zapewniał że dbał i jest po wymianach a filtr wyglądał gorzej jak w moim enduro..
WSK M21W2 1972, KTM LC 4

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości