Spotkało i mnie - regulator?
- arkadius9
- teksciarz
- Posty: 142
- Rejestracja: ndz 15 sty 2012, 12:03
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
Re: Spotkało i mnie - regulator?
Szybkie pytanie zeby nie zasmiecac tematu... czy mozliwe jest ze. Stojac na zapalonym silniku z wlaczonym gps i wlaczonym wentylatorem dluzszy czas napiecie ladowania spada do ok 11V???? Podczas jazdy lub bez wentylatora wszystko ok..
- FernandoT
- pisarz
- Posty: 203
- Rejestracja: wt 26 lut 2013, 18:07
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: Spotkało i mnie - regulator?
wtedy to raczej nie spada tylko zanika ladowanie calkiem..
WSK M21W2 1972, KTM LC 4
- arkadius9
- teksciarz
- Posty: 142
- Rejestracja: ndz 15 sty 2012, 12:03
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
Re: Spotkało i mnie - regulator?
Jak zwal tak zwal FernandoT... jak rozumiem nie jest to niczym dziwnym??
- Fakir
- klepacz
- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: Spotkało i mnie - regulator?
jest dziwnym, przynajmniej takim abyś zaczął się martwić.arkadius9 pisze:jak rozumiem nie jest to niczym dziwnym??
podmień od kogoś regler, sprawdź też jakie napięcie generuje altek
http://www.scigacz.pl/Uklady,ladowania, ... 14890.html
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
- arkadius9
- teksciarz
- Posty: 142
- Rejestracja: ndz 15 sty 2012, 12:03
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
Re: Spotkało i mnie - regulator?
Dopoki nie wlaczy sie wentylator wszystko jest ok..moze to cos z wentylatorem?
Napiecie na alternatorze przemierzone pomiedzy kablami wszedzie takie samo..niestwty nie pamietam wartosci
Napiecie na alternatorze przemierzone pomiedzy kablami wszedzie takie samo..niestwty nie pamietam wartosci
- FernandoT
- pisarz
- Posty: 203
- Rejestracja: wt 26 lut 2013, 18:07
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: Spotkało i mnie - regulator?
wez miernik w reke i pomierz ladowanie. na wolnych obrotach ze swiatlami i bez i tak samo na wysokich obrotach i bedziesz mial juz poniekad odpowiedz na te pytanie. jesli ladowanie masz 11 to znaczy ze nie masz go w ogole i wiedz ze cos sie dzieje.
WSK M21W2 1972, KTM LC 4
- arkadius9
- teksciarz
- Posty: 142
- Rejestracja: ndz 15 sty 2012, 12:03
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
Re: Spotkało i mnie - regulator?
Tak jak pisalem na wolnych i ok 5000tys na swiatlach i bez jedt wszystko ok..tzn 5000obr na swiatlach 14, 2v
Na wolnych na swiatlach 13, 6v...problem jest tylko w momen ie jak wlacza sie wentylator
Na wolnych na swiatlach 13, 6v...problem jest tylko w momen ie jak wlacza sie wentylator
- LudwigVan
- teksciarz
- Posty: 184
- Rejestracja: pn 17 cze 2013, 11:47
- Imię: Piotr
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mikołów
Re: Spotkało i mnie - regulator?
Cześć. Minęło sporo kilometrów od pierwszego posta w powitalni. I teraz wróciłem żebrać o poradę.
Opis sytuacji
A4, 160 km/h, noc
włączam długie światła - FRRRRU!!! Nie mam świateł. W tym samym czasie moto gaśnie.
Pobocze.
Kręci ale nie odpala - znaczy chyba aku w miarę ok.
Nie śmierdzi - czyżby regiel też ok?
Awaryjne na stacyjce ON świecą ciągłym światłem. Świeci też tył na czerwono. Przód - tylko podświetlenie zegarów
Z okolicy zegarów na stacyjce ON ale z czerwonym klawiszem na OFF słychać ciągły pisk (chyba nie pompa, ale podobnie i nie przestaje)
Z czerwonym na ON słychać było raz pompę potem tylko ten pisk.
8KM poboczem w nocy po autostradzie. 6 KM pod górę 2 KM jak na hulajnodze.
Aku zdechł w drodze.
Mechanior dopiero we wtorek a jeździć się chce...
Będę grzebał sam - chcę się nauczyć. Najwyżej Mechanior więcej zarobi na poprawkach partactwa.
Podejrzani:
Regiel - zero smrodu po blackoucie
Aku - jednak kręcił po blackoucie jeszcze ze trzy razy
Alternator - ?
Alarm Datatool ze słabą baterią w pilocie - ma to związek? jednak kręcił...
drogie moduły ?
Inne opcje?
I jeszcze jedno - wybaczcie moją ignorancję. Jak to się stało że po wyłączeniu silnika na zapiętym biegu płynnie zjechałem na pobocze? Kompletnie tego nie pamiętam. Znaczy czy zadziałał dobry odruch i wcisnąłem sprzęgło, czy tak po prostu jest, że zawsze siła rozpędu pozwala utrzymać to w ryzach?
Opis sytuacji
A4, 160 km/h, noc
włączam długie światła - FRRRRU!!! Nie mam świateł. W tym samym czasie moto gaśnie.
Pobocze.
Kręci ale nie odpala - znaczy chyba aku w miarę ok.
Nie śmierdzi - czyżby regiel też ok?
Awaryjne na stacyjce ON świecą ciągłym światłem. Świeci też tył na czerwono. Przód - tylko podświetlenie zegarów
Z okolicy zegarów na stacyjce ON ale z czerwonym klawiszem na OFF słychać ciągły pisk (chyba nie pompa, ale podobnie i nie przestaje)
Z czerwonym na ON słychać było raz pompę potem tylko ten pisk.
8KM poboczem w nocy po autostradzie. 6 KM pod górę 2 KM jak na hulajnodze.
Aku zdechł w drodze.
Mechanior dopiero we wtorek a jeździć się chce...
Będę grzebał sam - chcę się nauczyć. Najwyżej Mechanior więcej zarobi na poprawkach partactwa.
Podejrzani:
Regiel - zero smrodu po blackoucie
Aku - jednak kręcił po blackoucie jeszcze ze trzy razy
Alternator - ?
Alarm Datatool ze słabą baterią w pilocie - ma to związek? jednak kręcił...
drogie moduły ?
Inne opcje?
I jeszcze jedno - wybaczcie moją ignorancję. Jak to się stało że po wyłączeniu silnika na zapiętym biegu płynnie zjechałem na pobocze? Kompletnie tego nie pamiętam. Znaczy czy zadziałał dobry odruch i wcisnąłem sprzęgło, czy tak po prostu jest, że zawsze siła rozpędu pozwala utrzymać to w ryzach?
- hmm, mówi Pan że nie był malowany, to dlaczego czacha ma inny odcień?
- Panie, widzisz pan te przetłoczenia i zagięcia? To metalik jest, to dla tego. Światło załamuje.
Pan spojrzy na Allegro, wszystkie tak mają...
- Panie, widzisz pan te przetłoczenia i zagięcia? To metalik jest, to dla tego. Światło załamuje.
Pan spojrzy na Allegro, wszystkie tak mają...
- thomek
- Posty: 4
- Rejestracja: czw 17 maja 2012, 16:42
- Imię: Tomasz
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Spotkało i mnie - regulator?
Panowie czy to jest ten regulator tour maxa jaki jest polecany na forum?
http://allegro.pl/regulator-napiecia-ho ... 81541.html
http://allegro.pl/regulator-napiecia-ho ... 81541.html
- thomek
- Posty: 4
- Rejestracja: czw 17 maja 2012, 16:42
- Imię: Tomasz
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Spotkało i mnie - regulator?
Panowie, wtyczki od mojego starego regulatora wyglądają tak:
http://img546.imageshack.us/img546/1496/x2ih.jpg
1. Jaki dobry regulator z takimi wtyczkami polecacie najbardziej?
2. Ewentualnie jak przerabiamy? Z tego co wypatrzyłem na przykładzie regulatora ducati do VFR 750 są na wyjściu styki 3 żółte, 1 zielony i 1 czerwony. To znaczy, że w tym przypadku lutuję 2 zielone kabelki do jednego styku zielonego? To samo dla czerwonego?
Mógłby ktoś mnie oświecić? Chciałbym mieć porządny regulator raz a porządnie.
http://img546.imageshack.us/img546/1496/x2ih.jpg
1. Jaki dobry regulator z takimi wtyczkami polecacie najbardziej?
2. Ewentualnie jak przerabiamy? Z tego co wypatrzyłem na przykładzie regulatora ducati do VFR 750 są na wyjściu styki 3 żółte, 1 zielony i 1 czerwony. To znaczy, że w tym przypadku lutuję 2 zielone kabelki do jednego styku zielonego? To samo dla czerwonego?
Mógłby ktoś mnie oświecić? Chciałbym mieć porządny regulator raz a porządnie.
- brylek22
- klepacz
- Posty: 551
- Rejestracja: pt 31 gru 2010, 20:28
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: WBR/TSA/było kiedyś LU
Re: Spotkało i mnie - regulator?
To czego w końcu szukasz? Regulatora do 750 czy 800?
Gdybyś się choć troszkę wysilił, znalazł byś informacje że VFR750 jest na gaźnikach i ma wtyczkę do instalacji 2 przewodową, VFR800FI jest na wtrysku i posiada wtyczkę do instalacji 4 przewodową, 2 minus i 2 plus. Nic nie lutuj. Jaki regulator pasuje? Teoretycznie każdy od motocykla wtryskowego. Ja na zapasz mam od SV650,
Gdybyś się choć troszkę wysilił, znalazł byś informacje że VFR750 jest na gaźnikach i ma wtyczkę do instalacji 2 przewodową, VFR800FI jest na wtrysku i posiada wtyczkę do instalacji 4 przewodową, 2 minus i 2 plus. Nic nie lutuj. Jaki regulator pasuje? Teoretycznie każdy od motocykla wtryskowego. Ja na zapasz mam od SV650,
- thomek
- Posty: 4
- Rejestracja: czw 17 maja 2012, 16:42
- Imię: Tomasz
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Spotkało i mnie - regulator?
Pytam, bo ludzie pisali tutaj o jakiś przeróbkach. Nie chcąc zrobić nic głupiego po prostu pytam, bo jestem trochę zmieszany.
Taki będzie odpowiedni?: http://allegro.pl/tourmax-regulator-nap ... 46143.html
Jeśli tak to czym się różni (prócz ceny) ten od dziesiątek innych tak samo wyglądających mających zastosowanie w innych motocyklach? Czym się kierować w wyborze najlepszego?
Taki będzie odpowiedni?: http://allegro.pl/tourmax-regulator-nap ... 46143.html
Jeśli tak to czym się różni (prócz ceny) ten od dziesiątek innych tak samo wyglądających mających zastosowanie w innych motocyklach? Czym się kierować w wyborze najlepszego?
- Rychu
- pisarz
- Posty: 464
- Rejestracja: czw 19 lis 2009, 07:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gryfino ( okolice Szczecina)
Re: Spotkało i mnie - regulator?
ja mialem dziwny przypadek na powrocie z Bułgarii , gdzies w serbi po 700 km drogi odpalam moto na stacji paliw ,a tu male zawachanie reset zegarow i potem odpalila normalnie...ladowanie jakies tam jest ale slabe , 2 godziny wczesniej sprawdzale ladowanie i bylo ok 12,5 na swatlach - a sprawdzalem bo mialem wrazenie ze moto troszke wolniej kreci rozrusznikiem , aku mial ok 12. Pozniej sytuacja sie juz nie powtorzyla...
- thomek
- Posty: 4
- Rejestracja: czw 17 maja 2012, 16:42
- Imię: Tomasz
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Spotkało i mnie - regulator?
Czy dobrze rozumuję? Jeżeli regulator posiada pożądane w moim przypadku kabelki 3 żółte, 2 czerwone i 2 zielone to obojętnie czy wtyczka pasuje czy nie mogę zmienić wtyczkę lub po prostu pobawić się w lutowanie? Nic się nie stanie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości