Druga sprawa, to krzywa kierownica
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dokładnie tak. Jeśli wszystko jest proste (lagi, półki, ośka) to po rozłożeniu i ponownum złożeniu wszystko powinno być prosto. A jeśli nie to należy co następuje. Nie luzujmy centralnej śruby na trzpieniu między półkami. Jesli już to należy poluzować: półki (delikatnie, co by nam moto nie zanurkowało jak lagi "wjadą" pod ciężarem motocykla), ośkę i błotnik (ważne bo jak nie to może popękać przy mocowaniach) a następnie zapierając przednim kołem o jakiś murek (albo wysoki krawężnik albo inną odpowiednią przeszkodę) metodą rowerową prostujemy "kierownicę" (ukłądamy na oko). Co ważne - przednie zawieszenie (jak mamy coś krzywo i po rozłożeniu się nie wyprostowało) da się ustawić na wprost "na siłę". Tylko potrzebna jest druga osoba, która w momencie naprostowania dokręci śruby na półkach, górnej i dolnej, dopiero możemy puścić kierownicę.shoov pisze:jak na mój gust jak wszystko jest proste to powinno się ładnie poskładać bez kijka żadnego, ja składałem bez mierzenia i było prosto, ale to czy półka jest krzywa poczujesz jakbyś z niej lage całkiem wytargał, to jedna i druga powina wejść w półki które sa już przykręcone do ramy bez wiekszych oporów.
kiedyś pisałem do gościa sprzedającego na allegro nissiny, nie wiem jaki model dokładnie, wiem tylko, że na pewno tzw. złote o podwyższonej twardości (ale nie mega twarde, bo tak jak pisał Pepe VFR - "zjedzą" ci tarcze)wheelman pisze:Znaczy sie, z chce NISSIN i basta. I teraz jaki model ?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości