Projekt CB-1
- Diego
- klepacz
- Posty: 1544
- Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
- Imię: Mirek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Płock city
Re: Projekt CB-1
Kolor ramy świetny,dużo lepszy nizli miałby być czarny.Zobaczymy jak będzie wyglądała ze złotymi felami ale już teraz nieźle się zapowiada.
Jazda na motocyklu to najlepsze coś,co można robić w ubraniu
- kamil grudziadz
- klepacz
- Posty: 764
- Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
- Imię: Kamil
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: GRUDZIADZ
- Kontakt:
Re: Projekt CB-1
cos cicho.. dawno miala byc ukonczona?

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI
- zaba80r
- pisarz
- Posty: 234
- Rejestracja: wt 27 mar 2012, 20:02
- Imię: Piotr
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
Re: Projekt CB-1
Arnold jest trochę zalatany tzn trochę bardzo...tak mi sie spodobała praca jaką wykonał przy tym projekcie ze oddałem mu pod skrzydła swoją vifkę
a w garażu ma jeszcze trochę monungów, plus studia, kobita i wszystko jasne...pzdr ps. cierpliwości

“You live more in 5 minutes going flat out on a vehicle like this than most people live in a lifetime” – Burt Munro...The world fastest Indian...
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Projekt CB-1
I tak mi się, cholera, spieszyło. Tak mi się spieszyło, że moto jeszcze stoi. xD
Starsze foto.

Poprawiona jakaś maniana w kablach.


Nowsze foto.

Wlew paliwa, pójdzie na czarno.


Bak. Ma pełno małych wgniotek. Szpachla i szlifujemy.



Te nieszczęsne zegary. Niestety trzeba je było kupić bo rynek pusty. 300 zł. Przynajmniej przebieg dobry bo tylko 40 000 km.

No i tak wygląda poszycie tłumika.

Najaktualniejsze foto na koniec.

Starsze foto.

Poprawiona jakaś maniana w kablach.


Nowsze foto.

Wlew paliwa, pójdzie na czarno.


Bak. Ma pełno małych wgniotek. Szpachla i szlifujemy.



Te nieszczęsne zegary. Niestety trzeba je było kupić bo rynek pusty. 300 zł. Przynajmniej przebieg dobry bo tylko 40 000 km.


No i tak wygląda poszycie tłumika.

Najaktualniejsze foto na koniec.

- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Projekt CB-1
Panowie! Ratunku!
Silnik nie pali jak trzeba.
Odpala tylko na pełnym ssaniu, na zimnym silniku z problemem a na ciepłym normalnie ale dalej musi mieć otwarte ssanie. Na zimnym każde otwarcie przepustnicy powoduje że silnik gaśnie od razu. Na ciepłym wkręca się na obroty ale niekiedy jak za szybko się otworzy przepustnice to zgaśnie. Jak się wkręci na wyższe obroty to już ma j.b.n. ale nie ma wolnych obrotów. W ogóle wygląda jakby chodził na dwa gary ale 1 i 2. 3 i 4 nie pali. Zapłon wykluczam bo iskra jak dzwon. Rozkręcałem dzisiaj już chyba 3 raz gaźniki i niby troszeczkę się poprawiło ale to tyle co nic. Potrafię go ustawić bez ssania na wolnych obrotach ale słychać go tak jakby nie pracował na wszystkie cylindry. Świecą diagnostyczną go ustawiam i nic to nie daje, cały czas ten sam kolor albo od razu żółty. Wygląda to tak jakby do dwóch gaźników nie dostawało się paliwo albo jakby ciągnął lewe powietrze, co już też sprawdzałem samostartem psikając po króćcach i faktycznie obroty rosły, ale mało. Uszczelniłem to (tak mi się wydaje) i nic to nie zmieniło. Synchro niby ustawione ale na lekkim ssaniu, bez ssania słupki nawet się nie podnoszą. Jeszcze dodam że mam dwa komplety świec i bez różnicy na których silnik pracuje, a wiem że jedne są na bank dobre bo to z mojej VFR, a świeczki mają takie same oznaczenie. Motorkiem już jeździłęm i jest moc, wkręca się szybko, żwawo jeździ. Ale nie ma wolnych obrotów. 
Doradźcie coś chłopaki bo psychicznie zwariuję. Planuję kupić dodatek do paliwa i nalać mu go bezpośrednio do wężyka, może coś jest zatkane.
EIDT
Sprawdziłem ciśnienie sprężania na 4 cylindrze i jest 11 bar.
Silnik nie pali jak trzeba.




Doradźcie coś chłopaki bo psychicznie zwariuję. Planuję kupić dodatek do paliwa i nalać mu go bezpośrednio do wężyka, może coś jest zatkane.
EIDT
Sprawdziłem ciśnienie sprężania na 4 cylindrze i jest 11 bar.
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: Projekt CB-1
pompę paliwa masz mitsubishi? sprawdź jej styki, bo tak miałem w vfr, jak się zgrzały ze sobą, od razu mówię - szukaj używki prawnej
150zł z fazera czy innego gaźnikowca

- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Projekt CB-1
Pompę paliwa już mam, że tak powiem, za sobą. Wina leży w gaźnikach bądź króćcach. Przypuszczam że zapchane są jakieś kanaliki w gaźnikach. Jak rozbierałem moto to były masakrycznie zafajdane. Przydałaby się myjka ultradźwiękowa. Będę musiał chyba jeszcze raz rozebrać te gaźniki i wrzucić do jakiejś chemii. Bardzo możliwe ze zapchany jest by-pass przepustnicy bo jak się wkręci na obroty to to jedzie.
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: Projekt CB-1
To juz sobie odpowiedziales co jest do zrobienia
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Projekt CB-1
NA-RE-SZCIE!!!
Długo nic nie było bo mnie osłabiał ten motorek. Non stop problemy z pracą silnika. Dzisiaj postanowiłem że go poskręcam tak jak jest i zobaczymy co się będzie działo. Ku mojemu, mega pozytywnemu, zaskoczeniu, motorek odpalił na strzała i zaczął pracować tak jak ksiądz nakazał.
Moto jeździ, nie dławi się, jest moc. Zostało pomalować CeBulę i jakieś pierdółki porobić. Ale się cieszę, masakra!
Foty z dzisiaj.





EDIT.
Zdjęcia naklejek na bak.

Długo nic nie było bo mnie osłabiał ten motorek. Non stop problemy z pracą silnika. Dzisiaj postanowiłem że go poskręcam tak jak jest i zobaczymy co się będzie działo. Ku mojemu, mega pozytywnemu, zaskoczeniu, motorek odpalił na strzała i zaczął pracować tak jak ksiądz nakazał.



Moto jeździ, nie dławi się, jest moc. Zostało pomalować CeBulę i jakieś pierdółki porobić. Ale się cieszę, masakra!

Foty z dzisiaj.





EDIT.
Zdjęcia naklejek na bak.

Ostatnio zmieniony czw 13 cze 2013, 20:53 przez Arnold, łącznie zmieniany 1 raz.
- kris
- pisarz
- Posty: 241
- Rejestracja: wt 03 sty 2006, 11:06
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: Projekt CB-1
No i to mi się podoba 

- Czaro vfr RC36
- teksciarz
- Posty: 141
- Rejestracja: śr 08 sie 2012, 20:21
- Imię: Czarek
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Napiwoda
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Projekt CB-1
Dzisiaj rozciąłem tłumiczek żeby dać mu nowe poszycie. No ale średnica nowej rury jest taka sama jak starej więc trzeba troszkę poprzerabiać. Postanowiłem zrobić nową blachę perforowaną którą mój kumpel właśnie teraz powinien robić jako fucha.
Do tego chcę wywalić te rurki ze środka i zrobić "krzywy" przelot. Na to wszystko przyjdzie wełna/wata stalowa. Jutro szczegóły. 






- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Re: Projekt CB-1
Fajna zaczyna to wyglądać,taka rada na przyszłość,przed szpachlą trzeba było wrzucić ten bak w podkład epoksydowy,na to akryl i dopiero szpachla.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: Projekt CB-1
wełne ceramiczną wsadź a nie mineralną
takie białe ciulstwo to wykładania kominków
w gliwicach firma ceramo to ma np
za 2mb o szerokosci ok 70cm i grubosci 3cm dawalem 70zl
a tyle nie potrzeba na tlumik 





Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 11 gości