Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
-
korek
- zadomowiony

- Posty: 90
- Rejestracja: ndz 20 lut 2011, 20:28
- Imię: Kordian
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Praszka
-
Kontakt:
Post
autor: korek » ndz 20 sty 2013, 23:28
Kurcze tak jak piszą wyżej Sprawdź sobie wszystkie połączenia na kostkach i czy aby wszystkie przewody są w porządku ;D
Wiem z autopsji że warto temu poświęcić dłuższą chwilę niż robić sobie większe wydatki i dodatkową pracę w gruncie rzeczy

Ride is Fun ;D

For you safety & Protection Do NOT Speeding at the public road !!
-
Brunerns
- bywalec

- Posty: 25
- Rejestracja: śr 12 gru 2012, 10:42
- Imię: Bartosz
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Brunerns » pn 18 lut 2013, 09:09
poszla lekka zmiana koncepcji owszem poszedl wiatrak na regiel ale wlacza sie wraz z tarczami indiglo czyli zaraz po wlaczeniu swiatel a to z racji tego ze po zalozeniu siedzenia mam milimetr miedzy wiatraczkiem a siedzeniem i stwierdzilem ze moze sie grzac z racji malej ilosci miejsca
-
Brunerns
- bywalec

- Posty: 25
- Rejestracja: śr 12 gru 2012, 10:42
- Imię: Bartosz
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Brunerns » pn 18 mar 2013, 10:20
panowie i panie przetestowane w tym sezonie spisuje sie swietnie oddaje cale cieplo nawet jak sie sprzet rozgrzewa przed jazda dotykam radiatora pod nadkolem i jest cieplusi hehe

-
Twardy161
- klepacz

- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Twardy161 » pn 18 mar 2013, 10:54
mogles sobie z tego zrobic podgrzewanie kanapy:]
-
Brunerns
- bywalec

- Posty: 25
- Rejestracja: śr 12 gru 2012, 10:42
- Imię: Bartosz
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Brunerns » sob 23 mar 2013, 11:34
panowie cos sie spierdolilo

ostatnio wyciagam sprzet zeby go przedmuchac a wiatrak na reglu zdechniety hnnn moze za dozy amperaz.... przetestuje dam znac
-
Twardy161
- klepacz

- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Twardy161 » sob 23 mar 2013, 18:13
co masz na mysli z tym amperazem?
-
Brunerns
- bywalec

- Posty: 25
- Rejestracja: śr 12 gru 2012, 10:42
- Imię: Bartosz
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Brunerns » sob 23 mar 2013, 20:37
wiesz prad pradem jest 12 wolt wiatrak tez na 12 z tym ze moze zbyt durze natęrzenie chodzi mi o amperaz.... kurde wiatrach hinski taki jak kiedys na karty graficzne taki malenki i mysle ze dla niego to zbyt wiele jutro podesle fotke jak wyglada a i sory za bledy ale jakos od zawsze tak pisze

a Ty co o tym myslisz klepacz???
a i mam jeszcze jedno pytanie z innej beczki moze bedziesz wiedzial w zimie sprzeta rozebralem no prawie do srubki i co mnie zastanawia to klocki z przodu wiesz na lewej tarczy ok a na prawej sie juz koncza czyli nie scieraja sie w takim samym tepie jakis pomysz na przyczyne takiego stanu tych klockow?? a moze tak ma byc ja przynajmiej nie wiem jak cos to moze sie ktos wypowie
-
Twardy161
- klepacz

- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Twardy161 » sob 23 mar 2013, 20:50
amperazu nigdy za duzo, wezmie sobie tylko tyle ile potrzebuje, wiecej nie przepusci,
inaczej jak bys mogl podlaczyc mala zarowke do tego samego akumulatora ktory zasila duuuzo mocniejszy rozrusznik?
Od dawna jezdzisz tym sprzetem?za Twojej kadencji klocki byly zmieniane?
tarcze rownimiernie poscierane?
-
Brunerns
- bywalec

- Posty: 25
- Rejestracja: śr 12 gru 2012, 10:42
- Imię: Bartosz
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Brunerns » ndz 24 mar 2013, 11:47
sprzet kupiony w tamtym roku od przyjaciela wiec pewniak jesli chodzi o tarcze to nie za ciekawe tak dwa intensywne sezony i do wy.....j.b.n. prawa odrobine lepsza od lewej klocki zalozone w tym samym czasie po niedzieli kupie nastepny wiatrak i zaloze zobaczymy czy tez padnie niestety aura nie sprzyja zeby pojezdzic
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » ndz 24 mar 2013, 12:39
Brunerns pisze:
a i mam jeszcze jedno pytanie z innej beczki moze bedziesz wiedzial w zimie sprzeta rozebralem no prawie do srubki i co mnie zastanawia to klocki z przodu wiesz na lewej tarczy ok a na prawej sie juz koncza czyli nie scieraja sie w takim samym tepie jakis pomysz na przyczyne takiego stanu tych klockow?? a moze tak ma byc ja przynajmiej nie wiem jak cos to moze sie ktos wypowie
masz przewody z trójnikiem ?
Rozbierz cały układ i dokładnie wyczyść
-
Twardy161
- klepacz

- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Twardy161 » ndz 24 mar 2013, 15:02
podlacz najpierw sam wiatrak bezposrednio do akumulatora i sprawdz czy nie zadziala albo sprawdz miernikiem czy kontrolka czy na jego zaciskach na pewno jest napiecie,
o ile nie obraca sie ciezko to w zasadzie tylko od wilgoci by mogl pasc.
co do hamulcow Kiki zasugerowal, ze 1 zacisk moze slabiej hamowac ale ja podejrzewam, ze ten drugi moze po prostu nie odbijac,
na centralce podnies przod i sprawdz czy kolo sie luzno obraca, jesli nie, mozesz lekko rozchylic jakims narzedziek klocki od tarczy aby tloczek sie cofnal w tym zacisku z gorszymi klockami i zobacz czy zaczelo lzej chodzic.
No ale jesli kolo obraca sie od poczatku luzno to mozesz poza trojnikiem sprawdzic jeszcze zacisk- czy w srodku nie ma syfu.
-
Brunerns
- bywalec

- Posty: 25
- Rejestracja: śr 12 gru 2012, 10:42
- Imię: Bartosz
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Brunerns » ndz 24 mar 2013, 21:34
oki dzieki kolo kreci sie luzno wiec sprawdze sam zacisk i jak wspomniales o wilgoci to przypomnialem sobie ze bylem na myjce i moze to ona go zalatwila ale sprawsze w tygodniu miernikiem bo kreci sie lekkodzieki za pomoc
-
Twardy161
- klepacz

- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Twardy161 » ndz 24 mar 2013, 22:08
to takie jeszcze 1 moj patencik moge polecic zanim rozszczelnisz uklad,
mozesz zdjac z tarczy 1 zacisk, wlozyc miedzy klocki cos mniej wiecej o grubosci tarczy (i plaskie zeby klocka nie wyszczerbic), nacisnac klamke zeby klocki dopasowaly sie do przedmiotu i lekko naciskajac klamke (przednie kolo w powietrzu) obracac kolem i obserwowac kiedy i z jaka sila zaczyna lapac (albo moto na kolach, zacisk podwieszony i turlasz moto przod-tyl),
potem to samo z 2 zaciskiem i potwierdzasz czy naprawde 1 zacisk lapie slabiej,
zakladam, ze klocki sa rowne, niewyszczerbione i wszystkie tej samej firmy,
jesli 1 lapie slabiej i bedziesz rozszczelniac uklad to pamietaj zeby uzyc szczelnego ukladu najpierw do wypchniecia tloczka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości