Hefajstos pisze: W zbiorniku paliwa jest jeszcze blacha, która ma być idoto-odporna przy próbie nalania diesla.
U mnie - 2000 rok, Anglia - też jest blenda uniemożliwiająca wepchanie pistoletu od diesla.
Dodatkowo:
2000 niebieska ma czarne felgi
2001 niebieska ma srebrne felgi i nieco ciemniejszy (wpadający w bodajże fiolet) odcień.
Podczas kupna warto sprawdzić czy motocykl nie zgubił zaślepki pod lampą - na środku, od spodu powinna być zaślepka w kształcie trapezu.
Tak samo w anglikach, warto sprawdzić stelaż kanapy, jest jedna rurka, NAD która przechodzi nadkole, tak więc jest ona narażona na wodę i błoto odpadające z koła, tak więc wszystko może być w super stanie, a ona będzie zardzewiała.
Polecam także zakryć czymś zegary, by sprawdzić podświetlenie. Wtedy widać ciemniejsze obszary - niby nic, bo żarówki to koszt kilku złotych, ale trzeba rozbierać całą czaszę i zegary.
I taki mały off-top.
Co do teorii Niemiec... W broni i pneumatykach, nie wolno posiadać tłumików. Ale, że sztandarowe PCP Niemieckie, czyli HW 100, jest dość głośne, to Weihrauch stworzył jeden z najlepszych tłumików, dodaje go do HW 100, ale nazywa go separatorem. Czyli jest to tłumik komorowy, nazwany separatorem. Wszystko w majestacie prawa.