Poradnik - Jak kupić VFR800FI
- KolczyK
 - stary wyjadacz

 - Posty: 4199
 - Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
 - Imię: Przemysław
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
 - Kontakt:
 
Poradnik - Jak kupić VFR800FI
Hej, 
postanowiłem założyć takie tematy do każdego modelu VFR
MÓWIMY O VFR 800FI 1998 2001
http://pl.wikipedia.org/wiki/Honda_VFR_800
PROSZĘ I WPISYWANIE CO SPRAWDZAĆ, NA CO SZCZEGÓLNIE ZWRACAĆ UWAGĘ W DANYM MODELU.
Typowe Problemy, usterki
Koszty eksploatacji
Potem pokasuję posty i stworzę jeden zamknięty, obszerny post.
LWG
KolczyK
			
						postanowiłem założyć takie tematy do każdego modelu VFR
MÓWIMY O VFR 800FI 1998 2001
http://pl.wikipedia.org/wiki/Honda_VFR_800
PROSZĘ I WPISYWANIE CO SPRAWDZAĆ, NA CO SZCZEGÓLNIE ZWRACAĆ UWAGĘ W DANYM MODELU.
Typowe Problemy, usterki
Koszty eksploatacji
Potem pokasuję posty i stworzę jeden zamknięty, obszerny post.
LWG
KolczyK
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
						VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Hefajstos
 - klepacz

 - Posty: 623
 - Rejestracja: pt 06 lut 2009, 08:31
 - Imię: Maciej
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Pniewy
 
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
98-99 kondomy na lusterkach.
00-01 brak kondomów.
98 wersja z niemcowni z dławiona na 98 kucy, wyposażona w sondy lambda
98-99 cieniowane naklejki lub pełny kolor- ciągle mi się to myli która miała które, u mnie jeden bok ma cieniowany drugi nie, dlatego nie wiem która jest która...
			
									
									
						00-01 brak kondomów.
98 wersja z niemcowni z dławiona na 98 kucy, wyposażona w sondy lambda
98-99 cieniowane naklejki lub pełny kolor- ciągle mi się to myli która miała które, u mnie jeden bok ma cieniowany drugi nie, dlatego nie wiem która jest która...
- armen1pl
 - pisarz

 - Posty: 354
 - Rejestracja: sob 10 gru 2011, 18:32
 - Imię: Arek
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wyszków
 
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
98- 99 czarne felgi
00-01 felgi srebrne
00-01 hiss
00-01 hecs3
roczniki 98-99 i 00-01 różnią się czcionką na cyferblatach zegarów
98-99 mają dźwignie ssania na kierownicy.
00-01 ssanie automatyczne
			
									
									00-01 felgi srebrne
00-01 hiss
00-01 hecs3
roczniki 98-99 i 00-01 różnią się czcionką na cyferblatach zegarów
98-99 mają dźwignie ssania na kierownicy.
00-01 ssanie automatyczne
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika.
						- michał RC 46
 - pisarz

 - Posty: 498
 - Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
 - Imię: Michał
 - województwo: lubelskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Lublin
 
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
armen wprowadziłeś błąd 
00-felgi czarne
00-01-inny program w ECU (mniejsze spalanie)
Praktycznie we wszystkich 800 FI, trzeba zwracać uwagę na stan kolektorów szczególnie sprzęty z Anglii maja je mocno skorodowane, następna sprawa spasowanie owiewek, wszystkie szczeliny mają być równe, zwracać uwagę na połączenie wypełnienia pod czachą czy współgrają z owiewkami, szczelina między zegarami powinna być równa a gdy szpara nadzwyczaj duża i rzuca się w oczy to najwidoczniej jest lub był skrzywiony przedni stelaż. Uszkodzenia na przedniej lampie oznaczają bardzo duży wydatek zazwyczaj ponad 1 tyś zł. Standardowo stan napędu, łańcucha i koniecznie sprawdzić czy jest na wyposażeniu klucz do naciągu (powód do negocjacji ceny). Stan łożyska główki ramy, oraz tarcze hamulcowe ( do 40 tyś powinny wyglądać jak z fabryki), wymienione to oznaka że była mocna gleba lub przebieg grubo ponad 70-80 tyś km. Wycierają się sety koło dźwigni zmiany biegów i hamulca ( mocno powycierane to oznaka że przebieg dobrze ponad 50-60 tyś km.
			
									
									00-felgi czarne
00-01-inny program w ECU (mniejsze spalanie)
Praktycznie we wszystkich 800 FI, trzeba zwracać uwagę na stan kolektorów szczególnie sprzęty z Anglii maja je mocno skorodowane, następna sprawa spasowanie owiewek, wszystkie szczeliny mają być równe, zwracać uwagę na połączenie wypełnienia pod czachą czy współgrają z owiewkami, szczelina między zegarami powinna być równa a gdy szpara nadzwyczaj duża i rzuca się w oczy to najwidoczniej jest lub był skrzywiony przedni stelaż. Uszkodzenia na przedniej lampie oznaczają bardzo duży wydatek zazwyczaj ponad 1 tyś zł. Standardowo stan napędu, łańcucha i koniecznie sprawdzić czy jest na wyposażeniu klucz do naciągu (powód do negocjacji ceny). Stan łożyska główki ramy, oraz tarcze hamulcowe ( do 40 tyś powinny wyglądać jak z fabryki), wymienione to oznaka że była mocna gleba lub przebieg grubo ponad 70-80 tyś km. Wycierają się sety koło dźwigni zmiany biegów i hamulca ( mocno powycierane to oznaka że przebieg dobrze ponad 50-60 tyś km.
Czerwone najszybsze !
						Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
99 milenijna felgi srebrne
			
									
									
						- Arnold
 - ostry klepacz

 - Posty: 2432
 - Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
 - Imię: Arnold
 - województwo: opolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
Sprawdzić koniecznie napięcie ładowania 
winno być do 14.4
edit by: KolczyK
			
									
									
						winno być do 14.4
edit by: KolczyK
- kiki
 - ostry klepacz

 - Posty: 2508
 - Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
 - Imię: Piotr
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Węgrów
 - Kontakt:
 
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
- Revolut
 - pisarz

 - Posty: 206
 - Rejestracja: sob 15 paź 2011, 13:42
 - Imię: Grzegorz
 - województwo: podkarpackie
 - Płeć: Mężczyzna
 
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
Dodam tylko, że zegary w 01 mają "łezki" a 00 nie.
			
									
									
						- pawels
 - zadomowiony

 - Posty: 98
 - Rejestracja: pt 25 lis 2011, 19:10
 - województwo: kujawsko-pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Brodnica
 
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
Wszystkie naklejki powinny być na lakierze, wyjątkiem jest logo na zbiorniku, które wklejane jest pod lakier.
			
									
									
						- sensi
 - klepacz

 - Posty: 584
 - Rejestracja: sob 12 sty 2008, 16:12
 - Imię: pawel
 - województwo: poza granicą Polski
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: londyn
 
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
roczniki 00-01 powinny byc wyposazone w katalizator spalin z sondami lambda a kolektory wykonane sa z (podobno) lepszej jakosci nierdzewnej stali. wersja milenijna ma inne logo hondy na zbiorniku. moze ktorys z wlascicieli moglby ktos wkleic fotke? jesli mnie pamiec nie myli, to roczniki 00-01 z sprowadzane z uk powinny miec w standardzie smartwater- znakowanie czesci widoczne pod ultrafioletem
			
									
									
						Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
Ano tak.
Logo jest takie...
			
						Logo jest takie...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						- Hefajstos
 - klepacz

 - Posty: 623
 - Rejestracja: pt 06 lut 2009, 08:31
 - Imię: Maciej
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Pniewy
 
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
Ja mam 98 niemke i felgi mam czarne , mam HECS3, mam sondy i kata. Czyli niemki z 98 już sa inne...
			
									
									
						- Sylwio
 - klepacz

 - Posty: 1159
 - Rejestracja: sob 09 lut 2008, 00:58
 - Imię: Sylwester
 - województwo: małopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Chrzanów
 - Kontakt:
 
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
Niecieniowane naklejki były tylko w roczniku 01.Hefajstos pisze:98-99 kondomy na lusterkach.
00-01 brak kondomów.
98 wersja z niemcowni z dławiona na 98 kucy, wyposażona w sondy lambda
98-99 cieniowane naklejki lub pełny kolor- ciągle mi się to myli która miała które, u mnie jeden bok ma cieniowany drugi nie, dlatego nie wiem która jest która...
"A ty siej. A nuż coś wyrośnie. A ty - to, co wyrośnie - zbieraj. A ty czcij - co żyje radośnie, A ty szanuj to, co umiera..."
						- 
				Johann
 - zadomowiony

 - Posty: 81
 - Rejestracja: ndz 01 maja 2011, 00:09
 - Imię: Marcin
 - województwo: kujawsko-pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Grudziądz
 
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
Nie jest to prawda.Hefajstos pisze: 98 wersja z niemcowni z dławiona na 98 kucy
Niemcy dławią motocykle tylko na papierze ze względu na ubezpieczenie. U nich nawet v-max i hayabusa mają po 98 koni.
Nie czyń jak ja czynię. Czyń jak nauczam.
						- Diego
 - klepacz

 - Posty: 1544
 - Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
 - Imię: Mirek
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Płock city
 
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800FI
Hefe dobrze napisał.Johann pisze:Nie jest to prawda.
Niemcy dławią motocykle tylko na papierze ze względu na ubezpieczenie. U nich nawet v-max i hayabusa mają po 98 koni.
Wszystkie moto z niemcowni wyjeżdżające z saloonu mają poniżej 100 koni ,to co robią właściciele później to ich broszka.
Nie jest to tylko dławienie na papierze.Niemcy mają taki przepis i koniec.Porządek musi być.
Jazda na motocyklu to najlepsze coś,co można robić w ubraniu
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości

