Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
-
dixon
- klepacz

- Posty: 550
- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
- Imię: rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: grójec
Post
autor: dixon » śr 09 sty 2013, 20:31
Olo, przeglądałem kilka razy manuala aby się upewnić jak to jest zmontowane. Jest tak jak piszesz, na wieloklinie, w dodatku w środku jest jeszcze łożysko. A wszystko nigdy przez 12 lat nie rozbierane i do tego zapieczone, yyuuuppiiii! Nic tylko k..a się

cieszyć!
Rozmawiałem przed chwilą z Peterem i...pocieszył mnie że jeden z forumowiczów skończył na wymianie wahacza przy próbie demontażu piasty;)
Będę jutro próbował to techniką chemiczno-udarowo-opalarkowo-ściągaczową:)
Chyba że mnie suka pokona i zakręcę nakrętkę i pozostawię tak jak jest

Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
-
Tomek Grudziądz
- klepacz

- Posty: 1155
- Rejestracja: sob 17 kwie 2010, 22:35
- Imię: Tomek
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grudziądz
Post
autor: Tomek Grudziądz » śr 09 sty 2013, 20:37
dixon pisze:Rozmawiałem przed chwilą z Peterem i...pocieszył mnie że jeden z forumowiczów skończył na wymianie wahacza przy próbie demontażu piasty;)
To się zgadza

"niepuszczone bąki unoszą się do góry,stąd się biorą posrane pomysły"
-
dixon
- klepacz

- Posty: 550
- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
- Imię: rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: grójec
Post
autor: dixon » śr 09 sty 2013, 20:51
Tomek1565, no właśnie mówił o Tobie:)
Dlatego też z jednej strony mam z suką zamiar powalczyć, ale z drugiej strony tyka mi gdzieś w głowie rozsądek aby dać sobie z tym spokój by sobie przypadkiem nie narobić kosztów i o wiele większej roboty. Ale...czy aż tak jest to zajeb..e że nie da się tego bezinwazyjnie zdemontować?
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
-
Tomek Grudziądz
- klepacz

- Posty: 1155
- Rejestracja: sob 17 kwie 2010, 22:35
- Imię: Tomek
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grudziądz
Post
autor: Tomek Grudziądz » śr 09 sty 2013, 21:27
Wcześniej miałem problem z hamulcami i tak się pozapiekało że przy wybijaniu gwint został uszkodzony (to tak w skrócie).
Wahacza nie wymieniałem ale musiałem kupić komplet (wahacz+piasta).
"niepuszczone bąki unoszą się do góry,stąd się biorą posrane pomysły"
-
olo
- klepacz

- Posty: 1519
- Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
- Imię: Olek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
-
Kontakt:
Post
autor: olo » śr 09 sty 2013, 22:04
dixon, nie chciałem się wymądrzać ale fucktycznie się zastanów czy gra jest warta świeczki... Ja raczej na pewno bym to olał albo raczej po dokładnym osłonięciu pozostałych elementów pomalował cholerstwo w domowych warunkach. Wcale nie musi to źle wyglądać po takim potraktowaniu...jak się przyłożysz...
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section

-
jm31
- pisarz

- Posty: 398
- Rejestracja: wt 26 sie 2008, 14:47
- Imię: Jacek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jeruzal
Post
autor: jm31 » śr 09 sty 2013, 23:15
Miałem po kupnie vfr też mało atrakcyjny ten element. Po prostu go spolerowałem bez odkręcania i jest ładny.
-
dixon
- klepacz

- Posty: 550
- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
- Imię: rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: grójec
Post
autor: dixon » czw 10 sty 2013, 09:00
Olo, spoko;) Dziś ostatnie starcie z suką pt.piasta. Jak nie zejdzie, to ją zostawiam i jak mnie najdzie ochota to wrócę do niej i albo pomaluje albo wypoleruje tak jak pisze jm31;)
Z racji że mam trochę wolnego czasu po robocie i grzebie przy sprzęcie pomyślałem że ogarnę piastę, ale jak przyszło co do czego to się okazuje że jest mega problem

Dam znać dziś wieczorem co się udało zdziałać.
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
-
adam.ada
- pisarz

- Posty: 494
- Rejestracja: sob 17 paź 2009, 23:24
- Imię: Adam
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: W-wa Ursynów
Post
autor: adam.ada » czw 10 sty 2013, 17:25
dixon najprościej to zwykły druciak od garów , potem czyścik do garów ( w sklepach z agd i garkami , coś co wygląda jak wata szklana i jest nasączone jakimś detergentem , sprzedawane w pudełkach wielkości dwóch talii kart) a na koniec lakier bezbarwny i jest git
Adam
-
dixon
- klepacz

- Posty: 550
- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
- Imię: rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: grójec
Post
autor: dixon » czw 10 sty 2013, 21:42
Adam.ada, tnx za radę, znam takie patenty z odbudowy weteranów, ale nie dałem za wygraną i...
Hehehe pokonałem suke! 5 minut zabawy dzisiejszego wieczora techniką chemiczno-udarowo-opalarkowo-ściągaczową i piasta elegancko została zdemontowana bez żadnego uszczerbku!
Jutro ogarnięcie tematu piasku i proszku i za niedługo pochwalę się efektem końcowym;)
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
-
emil
- stary wyjadacz

- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Post
autor: emil » czw 10 sty 2013, 21:44
-
dixon
- klepacz

- Posty: 550
- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
- Imię: rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: grójec
Post
autor: dixon » czw 10 sty 2013, 21:58
Emil, ja piaste moczyłem dziś cały dzień w nafcie. Do tego opalarka, odpowiednie narzędzia, dobry kumpel, który mnie uspokajał bo niosły mnie konkretnie już nerwy i suka elegancko zeszła!
Powodzenia z zaślepkami! Polecam odpowiednie narzędzia i opalarke do podgrzania i ew. cierpliwego i spokojnego kumpla do pomocy:)
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
-
emil
- stary wyjadacz

- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Post
autor: emil » sob 12 sty 2013, 15:34
-
dixon
- klepacz

- Posty: 550
- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
- Imię: rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: grójec
Post
autor: dixon » sob 12 sty 2013, 16:42
Emil, gratulacje! nie ma to jak siła perswazji, imadło itp.!;)
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
-
PETER
- stary wyjadacz

- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » sob 12 sty 2013, 20:32
jak ktoś by sobie posprawdzał to w nowych modelach hondy już nie stosują takich korków z gwintem, tylko korki gumowe odpada kłopot z zapiekaniem i z odkręcaniem - pasują gumki [zabezpieczenia ] małych odpowietrzników samochodowych,jeśli klient nie protestuje zakładam i po kłopotach

"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
dixon
- klepacz

- Posty: 550
- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
- Imię: rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: grójec
Post
autor: dixon » sob 12 sty 2013, 21:22
Peter, w końcu ruszyli po rozum do głowy i nie ma takiego problemu jak we wcześniejszych modelach. Dobry patent z tymi gumkami - zabezpieczeniami od odpowietrzników!;)
Temat piasty uważam za zamknięty. Jak pomaluje to wrzucę foty, a jak będzie mi się bardzo nudzić to zrobię tutorial na temat tylnej piasty - demontaż, malowanie, montaż itd. i wrzucę dla potomnych do działu zrób to sam;)
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 236 gości