Oczywiście że wpłynie ale nie znacznie, aby prawidłowo wykonać synchro należy wpierw wyregulować zawory , synchro bez zaworów to synchronizacja tak na odczepnego.marlon pisze:Panowie czy regulacja podciśnień wpłynie na spalanie??Bo zaworki zrobione,świeczki zmienione a motek jakby więcej palił na miejscu.Znowu na trasie w miarę ok.5,5-6litrów
SYNCHRO WTRYSKU ???
- Maciej
- teksciarz
- Posty: 168
- Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
- Maciej
- teksciarz
- Posty: 168
- Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
qbis0 pisze:...wyregulowalem;] praktycznie wszystkie chodziły w zakresie 3mmHg;]
zastanawia mnie tylko jedno skoro regulację robię względem 3 cylindra i np. w pierwszej kolejnosci dokręcę srubę od powietrza o dwa obroty i potem dostosuję do niej resztę czy to ma jakies znaczenie. Bo można przecież wogole nie ruszać trzeciej i również do niej dostroić resztę.
Chodzi o to czy moze to miec jakis wpływ na przyspieszenie spalanie itd...Np u mnie na poczatku mialem 23 cmHg, teraz ustawiłem sobie wszystkie na 24cmHg zasysanego powietrza przy 1100obr/min?
Czy odczuje cos na spalaniu, przyspieszeniu, vmax????
Pozdro
Sposobów jest kilka ale to już kwestia doświadczenia.
Co do zmiany wartości podciśnienia , wartość ci się zmieniła gdyż obroty silnika się zmieniły. Im wyższe obroty tym większe podciśnienie, to chyba oczywiste.
Na podciśnienie same w sobie nie macie żadnego wpływu gdyż za to jest odpowiedzialna kompresja silnika.
Prawdą jest że wszystkie gary należy ustawić tak samo ale tyczy się to silników które mają na wszystkich garach podobne sprężanie, bo i co zrobicie w momencie gdy jeden z garów będzie miał inną wartość sprężania od pozostałych w większym nieco stopniu ?? też będziecie ustawiać je jednakowo ?? nic bardziej mylnego.
Ostatnio zmieniony czw 25 cze 2009, 12:31 przez Maciej, łącznie zmieniany 1 raz.
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
- orzyl
- klepacz
- Posty: 1665
- Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
a co regulujesz?Maciej pisze:maciek 800 pisze:Otóż nie!!
Po "regulacji" ( nie synchronizacji ) moto leppiej odpala i leppiej na gaz reaguje.
Trzeba to zrobić zgodnie z serwisówką i ustawić podciśnienie zgodne z wartościami tam podanymi. Uwaga większość wakuometrów podaje podciśnienie w barach (bar). Natomiast Wszystkie serwisówki podają w milimetrach słupa rtęci ( mmHg ). Trzeba mieć waku poadjące tych wartościach tkzw waku rtęciowe, lub też ( ja tak zrobiłem ) bardzo dokładne waku zegarowe w barach i przeliczyć sobie mmHg na bar.
Nie zupełnie , co do wartości podciśnień to podciśnienia przyjacielu nie regulujesz , za podciśnienie odpowiedzialne są tłoki , cylindry, pierścienie no i oczywiście dobrze wyregulowane zawory. Synchro nie polega na zmianie podciśnienia bo tego to nie zmienisz.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...
- Maciej
- teksciarz
- Posty: 168
- Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Nie zupełnie.kiki pisze:ogólnie synchro ma pomagac aby praca na wolnych obrotach była równa (bez pulsownia obrotów) oraz aby przejscie z wolnych do srednich obrotów była płynna. Co do spalania to was zmartwie - moja rc46'98 pali ok 7 litrów- im szybciej smigam tym mniej palihe he. 7 litrów na rc46 to jednak taki standardowy wynik- mi w chwili obecnej wychodzi ok 6,7 litra- ale juz zbliza sie termin czyszczenia mojego K&N
- dam znac jak bedzie po praniu
Ps. Dodam tylko tyle - moja ex (super fajna zajebista) VFR (rc24) przy max pałowaniu (ciągle czerwone pole) we 2 osoby spaliła mi max 7.2 l/100km
, a snadrad to okolo 6l na 100 km
Synchro polega na ustawieniu przepustnic w taki sposób aby gary napełniały się jednakową ilością mieszanki a nie po to by płynniej chodził, płynne chodzenie w zależności od stanu silnika i jego kompresji jest efektem synchronizacji a nie jego celem.
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
- Maciej
- teksciarz
- Posty: 168
- Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Wszystko co się daorzyl pisze:a co regulujesz?Maciej pisze:maciek 800 pisze:Otóż nie!!
Po "regulacji" ( nie synchronizacji ) moto leppiej odpala i leppiej na gaz reaguje.
Trzeba to zrobić zgodnie z serwisówką i ustawić podciśnienie zgodne z wartościami tam podanymi. Uwaga większość wakuometrów podaje podciśnienie w barach (bar). Natomiast Wszystkie serwisówki podają w milimetrach słupa rtęci ( mmHg ). Trzeba mieć waku poadjące tych wartościach tkzw waku rtęciowe, lub też ( ja tak zrobiłem ) bardzo dokładne waku zegarowe w barach i przeliczyć sobie mmHg na bar.
Nie zupełnie , co do wartości podciśnień to podciśnienia przyjacielu nie regulujesz , za podciśnienie odpowiedzialne są tłoki , cylindry, pierścienie no i oczywiście dobrze wyregulowane zawory. Synchro nie polega na zmianie podciśnienia bo tego to nie zmienisz.

- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
- orzyl
- klepacz
- Posty: 1665
- Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Maciej pisze:Wszystko co się daorzyl pisze:a co regulujesz?Maciej pisze:
Nie zupełnie , co do wartości podciśnień to podciśnienia przyjacielu nie regulujesz , za podciśnienie odpowiedzialne są tłoki , cylindry, pierścienie no i oczywiście dobrze wyregulowane zawory. Synchro nie polega na zmianie podciśnienia bo tego to nie zmienisz.
a konkretnie poprszę...
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
W FI tak jak w starych GSXR lub GSX podcisnienia muszą być ustawione praktycznie na róznych wartosciach- nie wiem dlaczego tak jestDamo 88 pisze:Kiki jesteś pewien że synchro. jest poprawnie przeprowadzone według moich spostrzeżeń nie jest zsynchronizowany pierwsze dwa słupki owszem .
Morzesz uzasadnić swoje spostrzeżenia .


-
- Posty: 1
- Rejestracja: śr 17 paź 2012, 21:22
- Imię: Ryszard
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: SYNCHRO WTRYSKU ???
witam wszyskich .Potrzebuje serwisówki do vfr800 z 2004.Bardzo prosze o informację Cygan
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości