Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
-
Pepe VFR
- klepacz

- Posty: 944
- Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Pepe VFR » pn 04 cze 2007, 11:57
Jak silnik pracyje na jałowych obrotach to światło słabiej świeci i kontrolki troche przygasają myślę że może być to problem alternatora który ma za słabe ładowanie bo jak dużo w korkach jeżdze to już ze dwa razy padł aku czy jest to jakiś duży problem czy można przeregulować alternator i bedzie ok mam też wrażenie jakby na wysokich obrotach miał za mocne ładowanie bo jak wyprzedzam i redukuje bieg to na wysokich obrotach silnika kierunki szybko migają poradzicie coś
Pzdr

Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!
-
musieli
- pisarz

- Posty: 309
- Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa zone
Post
autor: musieli » pn 04 cze 2007, 12:12
Szukaj regulatora napięcia
-
Gacek
- pisarz

- Posty: 445
- Rejestracja: ndz 16 lip 2006, 20:43
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
Kontakt:
Post
autor: Gacek » pn 04 cze 2007, 12:51
I to szybko bo Ci przy okazji aku zniszczy jak to było u mnie

Ride or Die....
-
Gienio
- klepacz

- Posty: 1807
- Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
Kontakt:
Post
autor: Gienio » pn 04 cze 2007, 15:13
sprawdz sobie ladowanie, to raczej regler tak jak koledzy pisza, ja juz problemami z ladowaniem 2 aku zalatwilem, z tym ze ten drugi byl na gwarancji i wymienili na nowy

-
Pepe VFR
- klepacz

- Posty: 944
- Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Pepe VFR » pn 04 cze 2007, 15:50
nie wiecie gdzie można tanio kupić regulator?

Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!
-
SOWA
- stary wyjadacz

- Posty: 3000
- Rejestracja: pt 27 paź 2006, 21:31
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: SOWA » pn 04 cze 2007, 20:50
Wiemy. Modlińska 217, może nie najtaniej, ale pewnie i miło. Ale zanim wydasz 4,5 stówki to sprawdź styki na kościach alternator-regler. W ostatnim czasie okazuje się, że większość niedomagań ładowania czai się w tym miejscu. Jeśli masz problem z lokalizacją miejsca to przyjeżdżaj do mnie i ustalimy przyczynę (mam nadzieję).
Zanim rzucisz kasę w błoto połączenia sprawdź w swym moto. 
-
olo
- klepacz

- Posty: 1519
- Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
- Imię: Olek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
-
Kontakt:
Post
autor: olo » pn 04 cze 2007, 20:56
SOWA pisze:Zanim rzucisz kasę w błoto połączenia sprawdź w swym moto.
Sowa - przybij piątkę !
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section

-
Pepe VFR
- klepacz

- Posty: 944
- Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Pepe VFR » pn 04 cze 2007, 20:59
Dzięki sowa wiedziałem że na was można liczyć

Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!
-
SOWA
- stary wyjadacz

- Posty: 3000
- Rejestracja: pt 27 paź 2006, 21:31
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: SOWA » pn 04 cze 2007, 21:21
olo, PIĄTKA!
Pepe VFR, nie ma sprawy, zawsze chętnie pomogę, zapraszam.
-
cristo
- pisarz

- Posty: 280
- Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieliczka
-
Kontakt:
Post
autor: cristo » pn 04 cze 2007, 22:39
To, ze przygasa na jalowych obrotach to moim zdaniem nie jest duzy problem.
Mam podobnie a regulator napewno jest sprawny. Widac to zwlaszcza w nocy jak mam wlaczony kierunkowskaz. U mnie spowodowane jest to chyba tym, ze na wolnych obrotach mam dosyc niskie napiecie, bylo to poruszane w innym temacie.
Niepokojace jest jednak to, ze na wysokich obrotach tez wariuje. Najlepiej wez sobie miernik i zmierz napiecie przy roznych obrotach.
Dokladnie tak jak pisze Sowa - szkoda wywalac pieniadze na regulator napiecia, skoro wina moze lezec gdzie indziej.
-
Pepe VFR
- klepacz

- Posty: 944
- Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Pepe VFR » wt 05 cze 2007, 20:46
Sprawdzaliśmu dzisiaj z Sową ładowanie okazało się że na niskich obrotach nie ma wcale ładowania tylko napięcie z aku a na wyższych jest około 13,5 a powinno być 14,5 jutro dobierzemy się do alternatora bo to może być przyczyna ale może ktoś się oriętuje co to może być

Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!
-
olo
- klepacz

- Posty: 1519
- Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
- Imię: Olek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
-
Kontakt:
Post
autor: olo » wt 05 cze 2007, 20:53
Stary, porównaj wartości napięcia: sama bateria - obroty użytkowe. Jeśli różnica wynosi ok. 1,0-1,5V to bym się nie przejmował... Jeśli dobrze pamiętam to u mnie napięcie ładowania wacha się pomiędzy 13,5 a 14,0
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section

-
SOWA
- stary wyjadacz

- Posty: 3000
- Rejestracja: pt 27 paź 2006, 21:31
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: SOWA » wt 05 cze 2007, 21:04
Już wszystko wiem, konsultowałem się z elektrykiem i jutro pomierzymy altera i będzie wszystko wiadomo. olo, Pepe VFR niestety ma 12,5-13,7 i wygląda na to, że nie ma pełnego ładowania. Dziś trochę zbrakło mi fachowej wiedzy, ale już się uzbroiłem i mogę iść z problemem za remizę. Pepe VFR, zapodawaj jutro tak jak się umawialiśmy.
-
Pepe VFR
- klepacz

- Posty: 944
- Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Pepe VFR » wt 05 cze 2007, 21:09
Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!
-
musieli
- pisarz

- Posty: 309
- Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa zone
Post
autor: musieli » śr 06 cze 2007, 09:26
Najprostszym sposobem, tak co by zachować jakąś kolejność eliminacji przyczyn, jest podjechać drugą VFRą i wziąć z niej na chwilkę reglera i podpiąć do Pepowej. Jak napięcie się pojawi to znaczy, że wiadomo co jest. A jak nie - to bym dopiero wtedy rozgrzebywał alternator.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 5 gości