Chłodzenie Regulatora napięcia

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: orzyl » pt 11 maja 2012, 10:18

wydluza czy nie - napewno nie szkodzi i nie kosztuje wiele. a nóż.... :)
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
kamil grudziadz
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
Imię: Kamil
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GRUDZIADZ
Kontakt:

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: kamil grudziadz » pn 02 lip 2012, 17:23

jtech pisze:Dell'a GX280
wczoraj padl mi regulator i natknalem sie na Twoj pomysl.wyszukalem na allegro podobny wiatrak do Twojego,czy taki moze byc? :

http://allegro.pl/wiatrak-na-procesor-d ... 27260.html

no i jeszcze pytanie:czy nie mozna go po prostu podlaczyc do pradu i odpuscic sobie te wlutowanie termistora?bo nie mam zielonego pojecia co to za ustrojstwo i jak dziala,no chyba ze poradzisz jak to zrobic?
Obrazek

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: Damo 88 » pn 02 lip 2012, 22:39

A nie lepiej przenieść regulator na sam przód jak jest to w V-Tecu zamiast kiść go jak ogórka :wink: pod owiewką i kombinować z wiatrakami :?:
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

Awatar użytkownika
kamil grudziadz
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
Imię: Kamil
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GRUDZIADZ
Kontakt:

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: kamil grudziadz » pn 02 lip 2012, 23:29

a w vtecu gdzie jest dokladnie?przeniesc mozna,ale nie wiem czy ktos tego probowal,a ja nie lubie byc krolikiem doswiadczalnym :) a patenty z wiatrakiem lub przeniesieniem na tylne nadkole+radiator byly juz opisywane i polecane.sam juz nie wiem co zastosowac.dzisiaj doszedlem do wniosku ze regulator mialby spoko chlodzenie gdyby skosnookie odwrotnie zrobili wyciecia(wloty powietrza)w owiewce pod zadupkiem,no ale nie mozna miec wszystkiego i czasem trzeba poglowkowac.
Obrazek

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI

Awatar użytkownika
Fakir
klepacz
klepacz
Posty: 1105
Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
Imię: Krzysztof
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: Fakir » pn 02 lip 2012, 23:31

kamil grudziadz pisze:a w vtecu gdzie jest dokladnie?
przy główce ramy :wink:
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré

Awatar użytkownika
kamil grudziadz
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
Imię: Kamil
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GRUDZIADZ
Kontakt:

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: kamil grudziadz » pn 02 lip 2012, 23:38

Fakir pisze:
kamil grudziadz pisze:a w vtecu gdzie jest dokladnie?
przy główce ramy :wink:
NO I CO O TYM SADZISZ?BO Z TEGO CO PAMIETAM tY MIALES JEDNAK INNY POMYSL?
Obrazek

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI

Awatar użytkownika
Fakir
klepacz
klepacz
Posty: 1105
Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
Imię: Krzysztof
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: Fakir » pn 02 lip 2012, 23:49

hmm można i przenieść gdzie indziej regler, ale połączenia/przedłużenia przewodów muszą być zrobione profesjonalnie, czyli złącza lutowane a sam przewód musi mieć co najmniej taki sam przekrój jak oryginał :wink:

u mnie siedzi regler tourmax'a i przy ciepłych dniach i jeździe w mieście dość mocno się grzeje, także mocno parzy w łapki, jedyne co zrobiłem to przesmarowałem pastą termo miedzy regler a ramę, zawsze coś, ale ładowanie mam w normie 8)

z tego co widzę to przeważnie padają reglery te jeszcze montowane fabrycznie
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré

Awatar użytkownika
kamil grudziadz
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
Imię: Kamil
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GRUDZIADZ
Kontakt:

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: kamil grudziadz » pn 02 lip 2012, 23:54

u mnie wlasnie fabryczny golasek padl,na zalaczonych swiatlach i kierunkach ladowanie 9,5V... i to na obrotach ok.4000,bo jak tylko puszcze gaz to moto gasnie.i teraz sie zastanawiam co zrobiczeby chociaz troche ulatwic mu prace (?). :roll:
Obrazek

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: PETER » wt 03 lip 2012, 00:32

ciekawy patent zrobili w r1 ,jak dla mnie super, regulator umieszczony jest w obudowie filtra powietrza na drodze od kanału doprowadzającego powietrze do filtra, a tam prawie zawsze wieje wiec i chłodzenie dobre
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
kamil grudziadz
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
Imię: Kamil
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GRUDZIADZ
Kontakt:

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: kamil grudziadz » wt 03 lip 2012, 17:10

dzisiaj w garazu lukne gdzie mozna by go przeniesc na przod,moze gdzies pod reflektor upchne?a jeszcze jedno pytanie,czy przy padnietym regulatorze moze wariowac predkosciomierz?wskazowka skacze od 0 do aktualnej predkosci,a czasem stoi na np.na 60km/h,ale jak tylko puszcze z gazu to spada do zera pomimo tego ze ciagle mam ta sama predkosc?wydaje mi sie ze to wina regulatora skoro licznik jest sterowany elektronicznie(bynajmniej mam taka nadzieje :P ).
Obrazek

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: PETER » wt 03 lip 2012, 22:54

a robiłeś coś ostatnio przy napędzie?
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
kamil grudziadz
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
Imię: Kamil
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GRUDZIADZ
Kontakt:

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: kamil grudziadz » wt 03 lip 2012, 23:00

nie,nic nie grzebalem przy liczniku.ale te problemy ze skaczaca wskazowka zaczely sie rownolegle z podupadajacym reglerem.mam nadzieje ze tu jest przyczyna.dzisiaj podlaczylem naladowany aku,odpalilem moto i ladowanie 14,4 :shock: ,ale po ok.2>3 minutach juz byl mocno nagrzany i ladowanie na wlaczonych swiatlach spadlo do 11,9.a po dluzszej jezdzie pewnie bylo by tak jak pisalem wczesniej,czyli 9 z hakiem.
Obrazek

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: PETER » wt 03 lip 2012, 23:02

ale ja napisałem o napędzie -łańcuch zębatka a nie o liczniku
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
Piotr_Pan76
teksciarz
teksciarz
Posty: 114
Rejestracja: śr 31 sie 2011, 12:19
Imię: Piotr
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Krzywopłoty

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: Piotr_Pan76 » śr 04 lip 2012, 12:33

Panowie ja wczoraj odebrałem Tourmaxa przeznaczonego do CBR 1100 XX 99-00. Różnica jest ... finansowa, zapłaciłem za niego 400 zł czyli tyle co za chinola u Olka w Bielsku. Wtyczki pasują, jedyny minus jest taki że przewody zasilające są krótsze o około 10 cm i nie dostają w oryginalne miejsce czyli pod zadupek. Ale nie ma tego złego, gdyż mam zamiar nie chować regulatora pod owiewkę a przykręcić go do tylnej stopki pasażera, muszę obczaić jak to zrobić w miarę estetycznie i bezpiecznie, jak się uda regulator będzie miał zajebiste chłodzenie i nie trzeba będzie stosować wentylatorków, ewentualnie zostaje przedłużenie przewodów zasilających a z tym też nie ma problemu bo przewody zostały ze starego regulatora (chińskiego ;) )
Obrazek

Awatar użytkownika
Lukaszny
pisarz
pisarz
Posty: 365
Rejestracja: pt 07 wrz 2007, 12:58
Imię: Łukasz
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mrągowo

Re: Chłodzenie Regulatora napięcia

Post autor: Lukaszny » śr 04 lip 2012, 13:59

kamil grudziadz pisze:dzisiaj w garazu lukne gdzie mozna by go przeniesc na przod,moze gdzies pod reflektor upchne?a jeszcze jedno pytanie,czy przy padnietym regulatorze moze wariowac predkosciomierz?wskazowka skacze od 0 do aktualnej predkosci,a czasem stoi na np.na 60km/h,ale jak tylko puszcze z gazu to spada do zera pomimo tego ze ciagle mam ta sama predkosc?wydaje mi sie ze to wina regulatora skoro licznik jest sterowany elektronicznie(bynajmniej mam taka nadzieje :P ).
Nie wiem jak w Twoim modelu - ale w moim poprzednim Fi - jak umierał aku w wyniku problemów z regulatorem to była dyskoteka na zegarach - zwłaszcza obrotomierz skakał sobie od wartości poniżej 0 do góry.
W wolnych chwilach spamuje sobie na Blogu prawniczym - http://forumprawnicze.info/blog/2-blog- ... -nysztala/

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości