zakup aku
- poscig
 - klepacz

 - Posty: 1361
 - Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
 - Imię: Marek
 - województwo: pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: 3-CITY
 - Kontakt:
 
Re: zakup aku
Wolałbym już tańszy po rabacie z larssona,chociaż sprawdzone.
			
									
									
						- DARAYAVAHUS
 - pisarz

 - Posty: 212
 - Rejestracja: ndz 07 gru 2008, 20:49
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Gorzkowice
 
Re: zakup aku
Moto Power to po prostu chińczyk. Chociaż znam kilku użytkowników - działa.
Exide - też chińczyk, ale odpowiedzialność za to bierze niemiecka jakość i polska Centra
Wybór wydaje się oczywisty, tym bardziej, że Exide podobne pieniądze kosztuje.
			
									
									
						Exide - też chińczyk, ale odpowiedzialność za to bierze niemiecka jakość i polska Centra
Wybór wydaje się oczywisty, tym bardziej, że Exide podobne pieniądze kosztuje.
- Gordon
 - zadomowiony

 - Posty: 56
 - Rejestracja: wt 03 lut 2009, 09:05
 - Imię: Grzegorz
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
Re: zakup aku
Kupiłem jednak AKUMULATOR VARTA YTZ14S-BS pali na dotyk i w koncu mozna nawijac kilometry .
			
									
									
						- adi610
 - klepacz

 - Posty: 783
 - Rejestracja: pt 20 cze 2008, 10:38
 - województwo: podkarpackie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Łańcut
 - Kontakt:
 
Re: zakup aku
- mws
 - Posty: 5
 - Rejestracja: sob 10 paź 2015, 20:19
 - Imię: Marek
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Płońsk
 
Re: zakup aku
Ja w zeszłym tygodniu kupiłem Exide ETZ14-BS (handlowo oznaczana również YTZ14-BS) - 11,2 Ah / 205 A rozruch. Też pali na dotyk, cena za nówkę 120 zł  
 
Wcześniej był ten szajs JMC z Larssona (niby żelowy), wytrzymał 6 miesięcy ledwo kręcąc, VFR-ka je zabija teoretycznie mają tylko 140 A rozruchu, wg. serwisówki dla VFR 800 VTEC ma być 210 A rozruch.
Exide lepiej wykonany od JMC, ołowiowe grube klemy (a nie cienkie blaszki), bez elektrolitu był cięższy od JMC zalanego.
			
									
									
						Wcześniej był ten szajs JMC z Larssona (niby żelowy), wytrzymał 6 miesięcy ledwo kręcąc, VFR-ka je zabija teoretycznie mają tylko 140 A rozruchu, wg. serwisówki dla VFR 800 VTEC ma być 210 A rozruch.
Exide lepiej wykonany od JMC, ołowiowe grube klemy (a nie cienkie blaszki), bez elektrolitu był cięższy od JMC zalanego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości