 
 prędkość 80-100 km/h, ostatni bieg zapięty i przepustnice minimalnie otwarte


 
 

Reszta biegów poza 1-szym nie wchodziła?:)bartpa pisze:jazda non-stop 70-90








 
 
 ) Jazda bywała niejednokrotnie tez mocno nieprzepisowa,lecz nie zaobserwowałem jakiegoś wiru w baku czy czegos w tym stylu.Znacząco ponad 7l/100km nigdy mi nie łyknęła.Fakt,faktem autostrady VFRą jeszcze nie zaliczyłem więc naprawdę duzych prędkości nie utrzymywałem przez dłuzszy czas,bo po prostu na tych drogach nie ma jak i kiedy.
 ) Jazda bywała niejednokrotnie tez mocno nieprzepisowa,lecz nie zaobserwowałem jakiegoś wiru w baku czy czegos w tym stylu.Znacząco ponad 7l/100km nigdy mi nie łyknęła.Fakt,faktem autostrady VFRą jeszcze nie zaliczyłem więc naprawdę duzych prędkości nie utrzymywałem przez dłuzszy czas,bo po prostu na tych drogach nie ma jak i kiedy. .O prędkościach i osiąganym dzięki temu spalaniu lepiej nie wspominać bo az głupio hehe.
 .O prędkościach i osiąganym dzięki temu spalaniu lepiej nie wspominać bo az głupio hehe. Zresztą absolutnie nie jestem jakimś sportowym kierowcą,który tylko zapieprza i wogóle ojeny,ale kurde jezdząc 80-90km/h fifką na 6 biegu chyba bym się zamęczył na śmierć,wydaje mi się ze Honda tez z tego powodu nie byłaby szczęśliwa
 Zresztą absolutnie nie jestem jakimś sportowym kierowcą,który tylko zapieprza i wogóle ojeny,ale kurde jezdząc 80-90km/h fifką na 6 biegu chyba bym się zamęczył na śmierć,wydaje mi się ze Honda tez z tego powodu nie byłaby szczęśliwa 
 Tylko te podwyzki mogłyby sie juz skończyć bo jak tak dalej pójdzie to i 4l/100km bedzie juz za duzym spalaniem na kieszeń przeciętniaka
 Tylko te podwyzki mogłyby sie juz skończyć bo jak tak dalej pójdzie to i 4l/100km bedzie juz za duzym spalaniem na kieszeń przeciętniaka 

święta prawdaale kurde jezdząc 80-90km/h fifką na 6 biegu chyba bym się zamęczył na śmierć,wydaje mi się ze Honda tez z tego powodu nie byłaby szczęśliwa
 , przy tej prędkości to nawet 5 biegu nie ma jak wsadzić
, przy tej prędkości to nawet 5 biegu nie ma jak wsadzić 



Wycinek z instrukcji do VFR na temat zmieniania biegów:kiki pisze:święta prawdaale kurde jezdząc 80-90km/h fifką na 6 biegu chyba bym się zamęczył na śmierć,wydaje mi się ze Honda tez z tego powodu nie byłaby szczęśliwa, przy tej prędkości to nawet 5 biegu nie ma jak wsadzić



Rewelacja ta tabelkabrii pisze:Wycinek z instrukcji do VFR na temat zmieniania biegów:kiki pisze:święta prawdaale kurde jezdząc 80-90km/h fifką na 6 biegu chyba bym się zamęczył na śmierć,wydaje mi się ze Honda tez z tego powodu nie byłaby szczęśliwa, przy tej prędkości to nawet 5 biegu nie ma jak wsadzić
Więc teoretycznie się da ale praktycznie nie
Jak się jedzie po równym i nie przyśpiesza to 6 przy 100km/h jest ok.
Spalanie zależy od stylu, jazdy, pogody, humoru i wagi kierownika - przeciętnie waha się między 4,8 (skrajne minimum w sprawnym silniku) a 7l. Na mniejsze nie ma co liczyć, ze względu na fizykę - nie da się utrzymać lambdy na właściwym poziomie przy mniejszym spalaniu w tych silnikach. Zaobserwowałem, że wysokie spalanie w VFRkach często wynika z nieprawidłowej pracy termostatu albo problemów z czujnikami temperatury płynu chłodzącego.
 szczególnie jak się na nią patrzy przez pryzmat, gdzie vitkiem jesteśmy w stanie przekroczyć 100 km/h na drugim biegu.
 szczególnie jak się na nią patrzy przez pryzmat, gdzie vitkiem jesteśmy w stanie przekroczyć 100 km/h na drugim biegu. 


U mnie jest podobnie w ubiegłym roku jak leciałem do Częstochowy to wyszło tak około 5,5 l na 100km.Prędkości różne ze względu na przebudowy itd. ale średnia prędkość tak około 140-160km/h.Ogólnie byłem bardzo zadowolony ze spalania mojego moto.KidRackBrawura pisze:Mierzyłem w zeszłym roku podczas jednego z wypadów (50% trasa 80-120km/h, 20% miasto/wieś, 30% serpentyny - ciągłe przyśpieszenia w średnim zakresie obrotów) 5,4 - 5,7 l na 100km. Sam się zdziwiłem.
 No i nadal jestem
No i nadal jestem 




Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości