Witam
Mało kiedy zaglądam na forum ,a widzę trochę się po zmieniało i nic nie mogę znaleźć i zakładam nowy post.
Moje pytania są następujące:
-Co może być przyczyną że jak motor stoi około 2miesięcy i chcę go odpalić to muszę długo go kręcić że by zapalił.
-Jakie powinno być dokładne ładowanie (na światłach ,bez świateł itp)
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
			
									
									
						VFR Rc36 II
- kiki
 - ostry klepacz

 - Posty: 2508
 - Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
 - Imię: Piotr
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Węgrów
 - Kontakt:
 
Re: VFR Rc36 II
ad 1
- malo paliwa w gaznikach i troche trzeba pokrecic aby napelnily sie komory, slabe swiece, brudne gazniki
Ad2
-mierzysz na swiatlach i przy ok 5000 obr/min- powinni byc ok 14.4 V, jesli bedzie 14 V to tez nie jest zle
			
									
									
						- malo paliwa w gaznikach i troche trzeba pokrecic aby napelnily sie komory, slabe swiece, brudne gazniki
Ad2
-mierzysz na swiatlach i przy ok 5000 obr/min- powinni byc ok 14.4 V, jesli bedzie 14 V to tez nie jest zle
- Buła
 - klepacz

 - Posty: 1747
 - Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
 - Imię: Marcin
 - województwo: świętokrzyskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Suchedniów
 - Kontakt:
 
Re: VFR Rc36 II
Kiedy robiłeś jakiś serwis bo dwa miesiące to nie jest aż tak długo ale i tez nie krótko,może zajrzyj do gażników i zobacz co tam siedzi.A co do ładowania to tak jak napisał KIKI.
			
									
									Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
						1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości
