Zegary vfr 750 rc 36

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
mateusz1.1
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 52
Rejestracja: czw 28 lip 2011, 12:11
Płeć: Mężczyzna

Re: Zegary vfr 750 rc 36

Post autor: mateusz1.1 » pt 23 gru 2011, 10:59

Mogę odpalić silnik bez podłączania tej kostki?Nic się nie stanie?ale nie będę miał pewności co do ciśnienia oleju.
Moze ktos zobaczy w swojej vfrce jak ma podłączone.

mateusz1.1
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 52
Rejestracja: czw 28 lip 2011, 12:11
Płeć: Mężczyzna

Re: Zegary vfr 750 rc 36

Post autor: mateusz1.1 » pt 23 gru 2011, 14:57

Panowie teraz mam gorszy problem na ŻADNEJ cewce nie ma prądu!Zauważyłem ze do regulatora napięcia wchodzi gruby czerwony z białym paskiem kabel którym idzie zasilanie a z regulatora już prąd nie wychodzi czy to znaczy ze regulator padł, bo nie ma przejścia.Sprawdzalem kablami i żarówka 12v wiec możne na wyjściu regulatora jest za mały prąd żeby zasilić żarówkę.dodam ze przed zmiana elektryki wszystko było ok.

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4215
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: Zegary vfr 750 rc 36

Post autor: emil » pt 23 gru 2011, 15:41

do regulatora idą 3 cienkie żółte kable a co z niego wychodzi to nie patrzyłem. Sprawdź dokładnie.

mateusz1.1
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 52
Rejestracja: czw 28 lip 2011, 12:11
Płeć: Mężczyzna

Re: Zegary vfr 750 rc 36

Post autor: mateusz1.1 » pt 23 gru 2011, 16:59

wchodzą trzy żółte czerwony i brązowy dosyć grube kable.sprawdziłem woltomierzem do regulatora wchodzi napięcie 12v czerwonym kablem a żadnym innym nie wychodzi brak napięcia na pozostałych kablach czy to oznacza ze regulator padł?Jeśli ktoś z was ma warunki to prosiłbym o zmierzenie u siebie jak to wygląda.I proszę o odpowiedz na temat tych kabli co opisałem w poprzednich postach.

mateusz1.1
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 52
Rejestracja: czw 28 lip 2011, 12:11
Płeć: Mężczyzna

Re: Zegary vfr 750 rc 36

Post autor: mateusz1.1 » pt 23 gru 2011, 17:31

Te kable co są na zdjęciu to nie jest czasami impulsator? moze to przez niego nie ma iskry bo jest odłączony bo nie wiem jak go podłączyc
http://fotowrzut.pl/L7CGAHJQ2C

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4215
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: Zegary vfr 750 rc 36

Post autor: emil » pt 23 gru 2011, 18:12

napięcie przemienne musisz mieć na trzech żółtych, na każdej parze takie samo, nie pamiętam rzędu, ale ustaw miernik na 750 VAC i będzie dobrze. Jeśli nic nie pokazuje, tzn. że alternator ma jakąś usterkę.

Do regulatora NIE WCHODZI napięcie czerwonym kablem, ale z niego wychodzi na aku i to mierzysz właśnie napięcie na aku, które powinno mieć 12,6 VDC.

Daj to lepiej komuś do złożenia, bo widzę że nie idzie Ci to wcale.

Przede wszystkim pomierz napięcie przemienne na żółtych, jak mierzysz na zakresie stałym to masz 0, bo taka jest średnia wartość napięcia przemiennego.

No i powiedz, jak mierzysz napięcie na jednym przewodzie? Bo to mnie też zastanawia..

Jak już będziesz wiedział jak mierzyć, pomierz napięcie na aku w trakcie kręcenia rozrusznikiem, jak spadnie poniżej 11 V to je naładuj bo nigdy iskry nie uzyskasz. A jak się nie da naładować to kup nowe.

Pozdro

mateusz1.1
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 52
Rejestracja: czw 28 lip 2011, 12:11
Płeć: Mężczyzna

Re: Zegary vfr 750 rc 36

Post autor: mateusz1.1 » pt 23 gru 2011, 19:05

Jak byś mógł zobacz u siebie jakimi kolorami masz podłączony impulsator bo mam go odłączonego.
http://zapodaj.net/b8d9c5b64247.jpg.html

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4215
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: Zegary vfr 750 rc 36

Post autor: emil » pt 23 gru 2011, 21:54

Kolego a zadałeś sobie choć tyle trudu, by ściągnąć serwisówkę do tego motocykla? To dlaczego ja mam odkręcać boczek?
Tam na końcu jest schemat, dotyczy wersji z USA, a różni się jedynie tym, że żarówki z przodu ma słabsze i w kierunkach dwuwłóknowe. Nie będziemy za Ciebie składać tego sprzętu.

mateusz1.1
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 52
Rejestracja: czw 28 lip 2011, 12:11
Płeć: Mężczyzna

Re: Zegary vfr 750 rc 36

Post autor: mateusz1.1 » sob 24 gru 2011, 12:35

Tak zadałem sobie ten trud i chyba 2h siedziałem nad tym i myślałem jak te kable spiąć bo się nie do końca zgadzały. na serwisów ce są 3kable a u mnie 4 ale już sobie z tym poradziłem iskry są.Tylko podczas włączania zapłonu nie zapala się kontrolka oleju nie wiem czym to jest spowodowane.

mateusz1.1
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 52
Rejestracja: czw 28 lip 2011, 12:11
Płeć: Mężczyzna

Re: Zegary vfr 750 rc 36

Post autor: mateusz1.1 » sob 24 gru 2011, 18:31

Teraz mam inny problem gdyż silnik nie chce zapalić albo akumulator za słaby (podczas kręcenia 10.70V)albo paliwo gdyż bak jest zrobiony grawitacyjnie bez pompki paliwowej, no ale na poprzedniej elektryce nie było z tym problemu wiec sam nie wiem co może być przyczyną.Stawiam jednak na akumulator a wy co mi doradzicie?
No chyba ze nadal jest źłe podłączony impulsator tak mam podłączony jak na zdjęciu
http://fotowrzut.pl/L7CGAHJQ2C

mateusz1.1
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 52
Rejestracja: czw 28 lip 2011, 12:11
Płeć: Mężczyzna

Re: Zegary vfr 750 rc 36

Post autor: mateusz1.1 » wt 27 gru 2011, 20:22

Juz nie wiem co może być nie tak iskry są paliwo wstrzyklem na tloki i nawet sie nie odezwał.Czy możliwe ze iskra pod cisnieniem w cylindrach ginie? a moze nadal zle elektryka podłączona

mateusz1.1
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 52
Rejestracja: czw 28 lip 2011, 12:11
Płeć: Mężczyzna

Re: Zegary vfr 750 rc 36

Post autor: mateusz1.1 » śr 28 gru 2011, 12:56

Pomoże ktos?

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości