Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
Dariusz6914
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 58
Rejestracja: śr 07 wrz 2011, 20:35
Imię: Dariusz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)

Post autor: Dariusz6914 » pn 28 lis 2011, 22:21

Hayabusa? Wszystko ok, szkoda tylko, że trzeba na niej leżeć, jak na moto stricte sportowym. A przecież, cała reszta predysponuje ją na mega-szybkiego turystyka. :D
Zostanie po nas tylko kurz,
a może jeszcze...,
nie, może już.

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)

Post autor: slimak » pn 28 lis 2011, 22:22

gusta są jakie są jednemu pasuje jeden sprzęt innemu drugi zależy kto czego szuka ja jechałem kupić Varadero gość miał też VFR przejechałem sie nimi i VFR lepiej odpowiadała więc temat rzeka ile osób tyle opini są plusy i minusy
Dodam tylko że gdyby VFR maiła 20km więcej to bym był bardzo szczęśliwy
a dodam że moja ma zmierzone na hamowni 107km i na torze w koszalinie wymiatam mocniejsze i lżejsze maszyny np r6 jest btakie powiedzenie
NIE MASZYNA LECZ TECHNIKA ZROBI Z CIEBIE ZAWODNIKA
ZKL

Awatar użytkownika
Fakir
klepacz
klepacz
Posty: 1105
Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
Imię: Krzysztof
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)

Post autor: Fakir » pn 28 lis 2011, 22:30

owszem, może i jest troszkę bardziej "rozciągnięta" pozycja na XX.
ale generalnie to motocykl z tym samym przeznaczeniem co VFR.

spalanie - coś za coś :wink:
osobiście wolałbym GSX-R'a 1300 a niżeli Blackbirda :wink:
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2424
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)

Post autor: Arnold » pn 28 lis 2011, 22:31

slimak pisze:gdyby VFR maiła 20km więcej to bym był bardzo szczęśliwy
Ja również. 8)
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
Dariusz6914
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 58
Rejestracja: śr 07 wrz 2011, 20:35
Imię: Dariusz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)

Post autor: Dariusz6914 » pn 28 lis 2011, 22:34

No to pokuśmy się o ranking: Trzy motocykle. Na przykład:
1 - Hayabusa
2 - FVR 800 FI
3 - Honda CBR 1100 XX Blackbirde
Wybór motocykla do szybkiej turystyki.
Jak byście ułożyli całkowicie obiektywnie ten ranking? :D
Zostanie po nas tylko kurz,
a może jeszcze...,
nie, może już.

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)

Post autor: PETER » pn 28 lis 2011, 22:42

xx- ładownosć ,moment ,ochrona przed wiatrem
vfr- jednak mniejsze zużycie pa;iwa co przy turystyce ma znaczenie
buza do szybkiej turystyki z karta płatnicza zamiast bagażu zbyt mała ładowność
ale jeżeli jeździmy zgodnie z przepisami to najlepiej wypadnie vfr
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
Fakir
klepacz
klepacz
Posty: 1105
Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
Imię: Krzysztof
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)

Post autor: Fakir » pn 28 lis 2011, 22:46

Dariusz6914 pisze:No to pokuśmy się o ranking: Trzy motocykle. Na przykład:
1 - Hayabusa
2 - FVR 800 FI
3 - Honda CBR 1100 XX Blackbirde
Wybór motocykla do szybkiej turystyki.
Jak byście ułożyli całkowicie obiektywnie ten ranking? :D
1.Busa
2.CBR 1100 XX
3. VFR 750 rc36a :bye

hmm zastanawia mnie dlaczego twierdzisz PETER że hayka ma małą ładowność?
w iksie założysz trzy kufry, i w hayce też :lol:
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré

Awatar użytkownika
Diego
klepacz
klepacz
Posty: 1544
Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
Imię: Mirek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock city

Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)

Post autor: Diego » wt 29 lis 2011, 00:22

1 xx
2 vfr (tylko dla tego ,że jest słabsza)
3 busa ......3 bo brzydka jak....kupa,co z tego,ze pocisk jak ..kupa.

już kiedyś pisałem.Idealnym moto dla mnie byłaby vfr 800 fi ale z tym samym silnikiem powiększonym do pojemności 1200,mocą 140-160 km,kardanem,hydraulicznymi zaworami i zbiornikiem powiększonym o jakieś 5l,poprawioną elektryka.

zastanawiam się tylko co do mocy...hmmmm :biggrin :biggrin
Jazda na motocyklu to najlepsze coś,co można robić w ubraniu

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)

Post autor: PETER » wt 29 lis 2011, 00:40

hajka nie była przewidziana do montażu takiego obciążenia jak kufry w pierwszych modelach częstym uszkodzeniem ze względu na taką a nie inną budowę często pękały tylne stelaże pod obciążeniem później suzuki ze względu że użytkownicy wykorzystywali motocykl do takiej turystyki wyprodukowało wzmocniony stelaż ze wskazaniem że jeżeli mamy starszy model a będziemy go obciążać to warto wymienić tylny stelaż co wskazuje że i reszta moto nie była przewidziana do takich obciążeń,gdzie xx był już w fazie produkcji przewidziany jako motocykl turystyczny hajke porównywałbym raczej do kawasaki zx12r czyli sportowo -------turystyczny
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2424
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)

Post autor: Arnold » wt 29 lis 2011, 01:06

Spotkałem kiedyś człowieka który jeździł na XX turystycznie. Powiedział, że VFR to jest świetny motocykl i ma XX tylko przez to, że VFR mu jest za mała.

Peter, jeśli można, wstawiaj czasem kropki w zdaniach bo muszę dwa razy czytać. :biggrin :wink:
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
Kudlaty
teksciarz
teksciarz
Posty: 155
Rejestracja: pt 24 gru 2010, 15:20
Imię: Kamil
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)

Post autor: Kudlaty » wt 29 lis 2011, 09:06

Fakir pisze:
Dariusz6914 pisze:No to pokuśmy się o ranking: Trzy motocykle. Na przykład:
1 - Hayabusa
2 - FVR 800 FI
3 - Honda CBR 1100 XX Blackbirde
Wybór motocykla do szybkiej turystyki.
Jak byście ułożyli całkowicie obiektywnie ten ranking? :D
1.Busa
2.CBR 1100 XX
3. VFR 750 rc36a :bye

hmm zastanawia mnie dlaczego twierdzisz PETER że hayka ma małą ładowność?
w iksie założysz trzy kufry, i w hayce też :lol:
Też bym to tak ustawił. Baya jest idealna do szybkiej turystyki. Przy wolnej jeździe można się zmęczyć, chociaż pozycja jest w miarę wygodna. Przy 140km/h są tak małe obroty że też nie spali dużo. Kolega ma hayabuse. Jeździ z żoną. Trochę sobie ważą i dla nich to idealny motocykl. Razem w trasie spalą ok 6l. Z tym że oni jeżdżą naprawdę turystycznie i spokojnie:)
Obrazek

Jarecki2102
pisarz
pisarz
Posty: 287
Rejestracja: czw 07 paź 2010, 09:22
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)

Post autor: Jarecki2102 » wt 29 lis 2011, 10:54

Ja kupując fistaszka, brałem też pod uwagę xx. Jednak mój przemyślany wybór padł na vfr. XX jest chyba jeszcze nieco bardziej klockowaty (tylko na parkingu), Vfr za to miała inne zalety, które przeważyły na jej kożyść:
- (jak dla mnie) satysfakcjonujące osiągi.
- nieśmiertelny rozrząd na kołach zębatych
- piękny mono wahacz
- oryginalne granie V4
- wtrysk paliwa montowany od '98 roku, w XX chyba od '00
- przyspieszenia do 200km/h podobne różnica chyba 0,5 s w znacznej części zależą od umiejętności kierowcy.
- w momencie zakupu była jakieś 30% tańsza od xx na wtrysku.
Na korzyść XX:
- chyba nieco stabilniejszy przy wyższych prędkościach
- da się jechać na niższych obrotach V-ki wiadomo nie lubią schodzić poniżej 3000
- szybszy
To są moje prywatne obserwacje i na XX ani na hayę pewnie bym się nie zamienił, po prostu vfr spełnia wszystkie moje oczekiwania.

adam.ada
pisarz
pisarz
Posty: 494
Rejestracja: sob 17 paź 2009, 23:24
Imię: Adam
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)

Post autor: adam.ada » wt 29 lis 2011, 21:46

Diego pisze:1 xx
2 vfr (tylko dla tego ,że jest słabsza)
3 busa ......3 bo brzydka jak....kupa,co z tego,ze pocisk jak ..kupa.

już kiedyś pisałem.Idealnym moto dla mnie byłaby vfr 800 fi ale z tym samym silnikiem powiększonym do pojemności 1200,mocą 140-160 km,kardanem,hydraulicznymi zaworami i zbiornikiem powiększonym o jakieś 5l,poprawioną elektryka.

zastanawiam się tylko co do mocy...hmmmm :biggrin :biggrin
kurde Diego opisałeś w swoich wymaganiach nową VFR 1200
Adam

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)

Post autor: Gacol » wt 29 lis 2011, 22:11

Ja cieszyłbym sie jakby VFR 800 miała osiągi i zawieszenie VTR.Wtedy była by klasa :biggrin
VTR niestety ma 1/8 wygody VFR
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Re: Fakty i mity VFR na ulicach miasta ;)

Post autor: slimak » wt 29 lis 2011, 22:42

Gacol a sp2 jest tak samo wygodna jak sp1?
ZKL

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości