
No właśnie , czym jedziecie?
Piotrze my gnieciem klamotowozem i jak pasuje to polecam. Trzeba się tylko dogadać co do dojazdu go Grójcappamula pisze:Jeżeli ktoś ma miejsce to bm chętnie skorzystał.
Do Katowic dwa tygodnie temu w południe pokonałem trasę w 3,5h tak więc obstaje około 5hppamula pisze:Klosiu to jest ponad 8 godzin drogi wliczając przerwy.
człowiek sobie na urlop zapracował to ma wolnepuzon pisze:(a leser szVagier już jutro ma wolne) wyjedziemy pewnie gdzieś ok 18-ej
mi pasuje ten kierunek, całość trasy wychodzi 526km, planuje wylot z Lublina ok.10.30. Peter więc może spotkamy się w Wieluniu, a ze SzVagrem i Puzonem w Opolu???. Do Wielunia powinienem dotrzeć ok.15.00, a do Opola ok. 16.30szVagier pisze:proponuje za Sieradzem obrać kierunek Wieluń i dalej na Opole tu spotkacie mniej kolein jedyny tragiczny odcinek Praszka -Kluczbork ,a tak w miarę gładko
szVagier, gdybyś chociaż próbował jechać tak, by R1 nie musiała czekać na Ciebie przed zjazdem na CPN, lałbyś "do pełna" z tą samą częstotliwością, mimo że zbiornik masz o 4l pojemniejszyszVagier pisze: dobrze ,że nie leci z nami R1-tankowanie co 15-min. mnie denerwuje
![]()
Gdyby R1 była tak bezawaryjna i legalnego pochodzenia jak VFR to byśmy byli nad Azowskim morzemJanusz B. pisze: gdybyś chociaż próbował jechać tak, by R1 nie musiała czekać na Ciebie przed zjazdem na CPN
Co byś wolał przejść na jednej wyciecze:puzon pisze:
Gdyby R1 była tak bezawaryjna i legalnego pochodzenia jak VFR (...)
stelaż był chyba od R1Janusz B. pisze:a) pękł stelaż - pierwsza "niezawodna" VFR
ale mowa o tytoniu oczywiścieJanusz B. pisze: a jarać Was jeszcze oduczę
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości