Obroty silnika Vfr v-tec

mlody55
pisarz
pisarz
Posty: 202
Rejestracja: śr 23 maja 2007, 00:19
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: podlaskie/london
Kontakt:

Post autor: mlody55 » pt 07 sty 2011, 20:11

Lukaszny pisze:Moja nie cierpi na żadną chorobę psychiczną lub niedorozwój umysłowy więc nie bardzo wiem co to znaczy kupić "normalną" VFRkę?
gdyby honda trzymała się oznaczeń modeli tak jak to zostało zapoczątkowane w 1983 roku, Twój vitek by nie miał "R"

PEPEK69
bywalec
bywalec
Posty: 29
Rejestracja: wt 21 kwie 2009, 12:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Leeds

Post autor: PEPEK69 » sob 08 sty 2011, 00:00

mlody55 nie o tym jest ten temat i jak niemasz nic do powiedzenia w tym temacie to po co sie wogole odzywasz

mlody55
pisarz
pisarz
Posty: 202
Rejestracja: śr 23 maja 2007, 00:19
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: podlaskie/london
Kontakt:

Post autor: mlody55 » sob 08 sty 2011, 00:12

popieram w 100% Twoją uwagę

Darecki
Posty: 1
Rejestracja: pt 14 sty 2011, 21:30
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawka

Re: Obroty silnika Vfr v-tec

Post autor: Darecki » pt 14 sty 2011, 21:37

PEPEK69 pisze:Mam takie pytanie,odpalalem dzis swojego V-tka i po nagrzaniu silnika nie moglem utrzymac stalych obrotow pomiedzy 2500 - 4000 czyli np.3000-3500 :sad: Od 2500 tak jak by szly w gore do 4000 bez odkrecania manetki :shock: dodam ze pomiedzy innymi wartosciami obrotow jes OK Cala akcja miala miejsce na postoju nie podczas jazdy.Moze macie jakies podobne doswiadczenia a moze wszystko jest OK Z gory dziekuje
Mam dokładnie taką samą sytuację i jestem po dużym przeglądzie w Hondzie. Zauważyłem to jeszcze jesienią, miałem nadzieję na wyeliminowanie tego zjawiska po serwisie. Wszystkie parametry silnika i osprzętu sa ok. Wynika z tego, że tak być powinno, choć troszkę to dziwne...

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » sob 15 sty 2011, 01:54

Pamiętam , sprawdzę napiszę ;-)

[ Dodano: |27 Sty 2011|, o 20:37 ]
A więc tak po przekroczeniu 2500 obroty same rosną do 4000 , gdy już osiągnie 4000obr. lekkie cofnięcie manetki można przytrzymać na danych obrotach .

Wszystko jest W porządku jestem po Regulacji i synchro .

Myślę o tym zachowaniu tak że to może mieć coś wspólnego z ruszanie aby zapobiegać efektowi
( zajączka ) , przy ruszeniu motocykl nie zgasł :idea:
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

Awatar użytkownika
deleCour
Posty: 15
Rejestracja: wt 06 paź 2009, 19:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szczawnica
Kontakt:

Re: Obroty silnika Vfr v-tec

Post autor: deleCour » sob 10 wrz 2011, 11:09

Mam pytanko. Czym jest i gdzie zakończona linka regulacji obrotów? Siadły mi obroty jałowe i podkręciłem je na lince. Trochę przegiąłem bo podkręciłem do 1400 a ma być 1200, 1300. Efekt taki że śruba tak zakręcona że nie mogę jej odkręcić i zluzować obroty jałowe. Może z drugiej strony linki jest coś co ją poluzuje? W dodatku teraz jak obroty spadają to od 4000 do 2000 spadają dużo wolniej. Efekt taki że jak jadę to przy 4000 zachowuje się jakby miał tempomat(obroty wolniej spadają). Z jednej strony to fajne bo przy zmianie biegu na niskich obrotach nie trzeba robić przegazówki bo obroty trzymają i biegi wchodzą jakbym je przyciskał guzikiem ładne kliknięcia są. A zd rugiej strony przy wolnej jezdzie częściej trzeba hamulca używać. Da się te obroty zniżyć w inny sposób??
Japońska inżynieria is number one

jaroslawp
pisarz
pisarz
Posty: 232
Rejestracja: wt 27 sty 2009, 19:51
Imię: Jerry
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szczecin

Re: Obroty silnika Vfr v-tec

Post autor: jaroslawp » sob 10 wrz 2011, 20:05

Na drugim końcu jest dźwigienka podłączona do przepustnic i termostatu od ssania. Jeżeli dobrze pamiętam to linka zakończona jest śrubką. Dostęp po zdjęciu airboxa jest całkiem przyzwoity, więc powinieneś w miarę szybko naprawić.

Awatar użytkownika
deleCour
Posty: 15
Rejestracja: wt 06 paź 2009, 19:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szczawnica
Kontakt:

Re: Obroty silnika Vfr v-tec

Post autor: deleCour » sob 10 wrz 2011, 22:19

Mam zdjęcie nad tym walcem jest zakończenie linki. Nie drgnie tak zapieczone tylko kombinerkami małymi się tam mogłem dostać. Niżej jest sprężynka może ją da się poluzować kombinerkami. Muszę spróbować jeszcze raz. W przysła sobotą znów rozbiorę i spróbuję się dobrać do tego. Jak się nie uda będę musiał styl jazdy zmienić :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Japońska inżynieria is number one

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Re: Obroty silnika Vfr v-tec

Post autor: Damo 88 » sob 10 wrz 2011, 23:28

Siadły obroty jałowe tak porostu , masz namyśli że bez trzymania manetki ręką i utrzymywania obr. motocykl po odpaleniu zgaśnie ? .
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

Awatar użytkownika
deleCour
Posty: 15
Rejestracja: wt 06 paź 2009, 19:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szczawnica
Kontakt:

Re: Obroty silnika Vfr v-tec

Post autor: deleCour » ndz 11 wrz 2011, 09:40

Wolne obroty około 900 1000 bez trzymania manetki ręką się utrzymywały. Jak dodałem gazu i tak na 4000 i wyżej a potem odpuściłem to obroty spadały do 0 i gasł. Jak dojeżdżałem do skrzyżowania wciskałem sprzęgło to też gasł. Jak zimny to lekko manetką trzeba przytrzymać żeby odpalić na ciepłym pali bez problemu.
Japońska inżynieria is number one

Awatar użytkownika
MC_Hammer
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2124
Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
Imię: Maciej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków

Re: Obroty silnika Vfr v-tec

Post autor: MC_Hammer » ndz 11 wrz 2011, 21:08

deleCour pisze:Wolne obroty około 900 1000 bez trzymania manetki
Obroty na biegu jałowym powinny się utrzymywać ~1200

przy 900 żadna nowina, że gaśnie :)

Awatar użytkownika
deleCour
Posty: 15
Rejestracja: wt 06 paź 2009, 19:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szczawnica
Kontakt:

Re: Obroty silnika Vfr v-tec

Post autor: deleCour » pn 12 wrz 2011, 01:25

MC_Hammer pisze:
deleCour pisze:Wolne obroty około 900 1000 bez trzymania manetki
Obroty na biegu jałowym powinny się utrzymywać ~1200

przy 900 żadna nowina, że gaśnie :)
To była odpowiedz na pytanie Damo 88 :)
Japońska inżynieria is number one

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2424
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Obroty silnika Vfr v-tec

Post autor: Arnold » pn 12 wrz 2011, 19:41

Nie wiem jak w Vitku ale nie ma tam czasem regulacji obrotów automatycznego ssania?? Albo śrubki do regulacji wolnych obrotów? W końcu obrotów nie powinno się zmieniać naciągając linki gazu.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości