gdyby honda trzymała się oznaczeń modeli tak jak to zostało zapoczątkowane w 1983 roku, Twój vitek by nie miał "R"Lukaszny pisze:Moja nie cierpi na żadną chorobę psychiczną lub niedorozwój umysłowy więc nie bardzo wiem co to znaczy kupić "normalną" VFRkę?
Obroty silnika Vfr v-tec
Re: Obroty silnika Vfr v-tec
Mam dokładnie taką samą sytuację i jestem po dużym przeglądzie w Hondzie. Zauważyłem to jeszcze jesienią, miałem nadzieję na wyeliminowanie tego zjawiska po serwisie. Wszystkie parametry silnika i osprzętu sa ok. Wynika z tego, że tak być powinno, choć troszkę to dziwne...PEPEK69 pisze:Mam takie pytanie,odpalalem dzis swojego V-tka i po nagrzaniu silnika nie moglem utrzymac stalych obrotow pomiedzy 2500 - 4000 czyli np.3000-3500Od 2500 tak jak by szly w gore do 4000 bez odkrecania manetki
dodam ze pomiedzy innymi wartosciami obrotow jes OK Cala akcja miala miejsce na postoju nie podczas jazdy.Moze macie jakies podobne doswiadczenia a moze wszystko jest OK Z gory dziekuje
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Pamiętam , sprawdzę napiszę
[ Dodano: |27 Sty 2011|, o 20:37 ]
A więc tak po przekroczeniu 2500 obroty same rosną do 4000 , gdy już osiągnie 4000obr. lekkie cofnięcie manetki można przytrzymać na danych obrotach .
Wszystko jest W porządku jestem po Regulacji i synchro .
Myślę o tym zachowaniu tak że to może mieć coś wspólnego z ruszanie aby zapobiegać efektowi
( zajączka ) , przy ruszeniu motocykl nie zgasł

[ Dodano: |27 Sty 2011|, o 20:37 ]
A więc tak po przekroczeniu 2500 obroty same rosną do 4000 , gdy już osiągnie 4000obr. lekkie cofnięcie manetki można przytrzymać na danych obrotach .
Wszystko jest W porządku jestem po Regulacji i synchro .
Myślę o tym zachowaniu tak że to może mieć coś wspólnego z ruszanie aby zapobiegać efektowi
( zajączka ) , przy ruszeniu motocykl nie zgasł

Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
- deleCour
- Posty: 15
- Rejestracja: wt 06 paź 2009, 19:43
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Szczawnica
- Kontakt:
Re: Obroty silnika Vfr v-tec
Mam pytanko. Czym jest i gdzie zakończona linka regulacji obrotów? Siadły mi obroty jałowe i podkręciłem je na lince. Trochę przegiąłem bo podkręciłem do 1400 a ma być 1200, 1300. Efekt taki że śruba tak zakręcona że nie mogę jej odkręcić i zluzować obroty jałowe. Może z drugiej strony linki jest coś co ją poluzuje? W dodatku teraz jak obroty spadają to od 4000 do 2000 spadają dużo wolniej. Efekt taki że jak jadę to przy 4000 zachowuje się jakby miał tempomat(obroty wolniej spadają). Z jednej strony to fajne bo przy zmianie biegu na niskich obrotach nie trzeba robić przegazówki bo obroty trzymają i biegi wchodzą jakbym je przyciskał guzikiem ładne kliknięcia są. A zd rugiej strony przy wolnej jezdzie częściej trzeba hamulca używać. Da się te obroty zniżyć w inny sposób??
Japońska inżynieria is number one
-
- pisarz
- Posty: 232
- Rejestracja: wt 27 sty 2009, 19:51
- Imię: Jerry
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Obroty silnika Vfr v-tec
Na drugim końcu jest dźwigienka podłączona do przepustnic i termostatu od ssania. Jeżeli dobrze pamiętam to linka zakończona jest śrubką. Dostęp po zdjęciu airboxa jest całkiem przyzwoity, więc powinieneś w miarę szybko naprawić.
- deleCour
- Posty: 15
- Rejestracja: wt 06 paź 2009, 19:43
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Szczawnica
- Kontakt:
Re: Obroty silnika Vfr v-tec
Mam zdjęcie nad tym walcem jest zakończenie linki. Nie drgnie tak zapieczone tylko kombinerkami małymi się tam mogłem dostać. Niżej jest sprężynka może ją da się poluzować kombinerkami. Muszę spróbować jeszcze raz. W przysła sobotą znów rozbiorę i spróbuję się dobrać do tego. Jak się nie uda będę musiał styl jazdy zmienić 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Japońska inżynieria is number one
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Re: Obroty silnika Vfr v-tec
Siadły obroty jałowe tak porostu , masz namyśli że bez trzymania manetki ręką i utrzymywania obr. motocykl po odpaleniu zgaśnie ? .
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
- deleCour
- Posty: 15
- Rejestracja: wt 06 paź 2009, 19:43
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Szczawnica
- Kontakt:
Re: Obroty silnika Vfr v-tec
Wolne obroty około 900 1000 bez trzymania manetki ręką się utrzymywały. Jak dodałem gazu i tak na 4000 i wyżej a potem odpuściłem to obroty spadały do 0 i gasł. Jak dojeżdżałem do skrzyżowania wciskałem sprzęgło to też gasł. Jak zimny to lekko manetką trzeba przytrzymać żeby odpalić na ciepłym pali bez problemu.
Japońska inżynieria is number one
- MC_Hammer
- ostry klepacz
- Posty: 2124
- Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
- Imię: Maciej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Obroty silnika Vfr v-tec
Obroty na biegu jałowym powinny się utrzymywać ~1200deleCour pisze:Wolne obroty około 900 1000 bez trzymania manetki
przy 900 żadna nowina, że gaśnie

- deleCour
- Posty: 15
- Rejestracja: wt 06 paź 2009, 19:43
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Szczawnica
- Kontakt:
Re: Obroty silnika Vfr v-tec
To była odpowiedz na pytanie Damo 88MC_Hammer pisze:Obroty na biegu jałowym powinny się utrzymywać ~1200deleCour pisze:Wolne obroty około 900 1000 bez trzymania manetki
przy 900 żadna nowina, że gaśnie

Japońska inżynieria is number one
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Obroty silnika Vfr v-tec
Nie wiem jak w Vitku ale nie ma tam czasem regulacji obrotów automatycznego ssania?? Albo śrubki do regulacji wolnych obrotów? W końcu obrotów nie powinno się zmieniać naciągając linki gazu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości