-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » pn 24 mar 2008, 19:45
ogólnie to takie cleanery są na bazie rozpuszczalników mniej lub bardziej inwazyjnych- czyli jednymi nawet jak psikniesz po oringach i membranach to niec sie nie stanie, ale zdażają sie też takie które sprawiają ze oringi robią sie o 3 rozmiary większe a membranki mogą potem twardnieć i oczywiście pękać. Wszystko własnie zalezy od danego srodka myjącego wiec lepiej uwążać i nie psikać po gumach.
A co do książek - ja mi bardzo pomagają w rozkładaniu i składaniu moto (oczywiście tym pierwszym bo po raz tam któryś z kolei to już wiec co gdzie i jak).

-
romekjagoda
- zadomowiony

- Posty: 60
- Rejestracja: śr 13 lut 2008, 00:29
- Imię: Romek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bruksela
Post
autor: romekjagoda » pn 11 sie 2008, 10:48
Panowie dla odświeżenia tematu. Na co zwracać uwagę przy zakupie wakumetru? Czy cena ok 170 PLN za 4 wakumetry jest do zaakceptowania? Jak się dowiedziałem, że w serwisie mniej więcej tyle chcą za synchro gaźników, to pomyślałem, że wolę kupić i spróbować zrobić to sam. Czy trzeba mieć do tego dużo mechanicznego doświadczenia, czy nawet początkujący jest w stanie to ugryźć?
Z góry dzięki za porady.
"And the road becomes my bride..."
-
guliklap
- bywalec

- Posty: 34
- Rejestracja: śr 14 sty 2009, 20:12
- Imię: aleksander
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: trzebinia
Post
autor: guliklap » wt 24 lut 2009, 10:15
Proszę o pomoc. zabieram się za synchro gazników i mam pytanie jak dostać sie do śrób regulacyjnych bo z tego co załważyłem dostęp do nich jest ciężki .
-
Grześ
- pisarz

- Posty: 225
- Rejestracja: ndz 09 lip 2006, 13:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: Grześ » wt 24 lut 2009, 21:03
?????????Nie przesadzaj!!!!!!!!!!Przynajmniej u mnie (RC36II) nie ma jakiegoś dramatu poza zdjęciem zbiornika..Aaaa przepraszam,trza mieć taki dziwaczny łamany śrubokręt z tego co pamiętam.Tzn nie pamiętam jak to się nazywa,ale łamie się to o kąt 90st.Jeśli jestem w błędzie to niech mnie koledzy poprawią!

-
Ketchup
- klepacz

- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
Post
autor: Ketchup » wt 24 lut 2009, 22:28
Grześ pisze:nie ma jakiegoś dramatu poza zdjęciem zbiornika
a po co zdejmować zbiornik

Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
-
Grześ
- pisarz

- Posty: 225
- Rejestracja: ndz 09 lip 2006, 13:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: Grześ » śr 25 lut 2009, 09:18
KETCHUP masz rację.Głupoty piszę,przy ostatnim synchro sprawdzałem stan świec i filtra powietrza i dlatego ściagany był zbiornik.I coś mi się uwaliło,że trzeba..

-
Chemik
- Posty: 1
- Rejestracja: wt 17 mar 2009, 13:36
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wielkopolska
Post
autor: Chemik » wt 17 mar 2009, 13:48
A ja mam co najmniej dziwny dla mnie problem z gaznikami.Kupilem sprzet w ktorym jest zaadoptowany silnik RC24 i po miesiacu pracy przy tej jednostce(czyt.zrobienia wszystkiego praktycznie od nowa)instalacja paliwowa,chlodzenie,elektryka...zalotylem wyczyszczone gazniki i udalo mi sie go odpalic na czterey cylindry(po zakupie gadaly az dwa),ale pojawil sie inny problem,otoz podlaczylem vaku i odczyt jest dla mnie nie za bardzo zrozumialy.Gdy otwieram dosc gwaltownie przepustnice zegary sie podniosa,co prawda nie rowno,ale sie rusza.Ale gdy np.dodam gwaltownie gazu na ok 2500obr/min,wskazowki sie lekko rusza i spowrotem wracaja do zera.Czy ktos wie o co tu biega???

-
Fakir
- klepacz

- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Fakir » wt 05 lip 2011, 23:20
odgrzebuje kotleta ponieważ mam takie pytanie, przy synchronizacji gaźników mam taki problem że nie mogę ustawić idealnie słupków rtęci (mam wakuometr polegający na zasysaniu słupków rtęci)
słupki mają tolerancję ok. 2mm Hg czyli np są w zakresie 20-22mm Hg - w zaleznosci od obrotow.
meczylem sie aby ustawic je idealnie rowno ale nie da rady
wiadomo ze nie jest to nowy motocykl, ale czy macie podobne problemy?
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
-
Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Arnold » wt 05 lip 2011, 23:23
A masz na przewodach podciśnieniowych tzw tłumiki, czyli zwężki?
Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych.

-
Fakir
- klepacz

- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Fakir » wt 05 lip 2011, 23:25
Arnold pisze:A masz na przewodach podciśnieniowych tzw tłumiki, czyli zwężki?
tak, mam
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » pn 11 lip 2011, 08:23
to są małe wahania wiec możesz to olać - grunt aby mniej więcej w równej linii skakały
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości