Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
-
tom
- bywalec

- Posty: 23
- Rejestracja: ndz 20 mar 2011, 15:32
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: tom » pt 03 cze 2011, 22:41
Witam ... od kilku dni mam niesamowitą vfr-kę i jest naprawdę zaje.... poza tą nieszczęsną kierownicą!!!!!! co z tym zrobić???? latam czesto po 500-700 km dziennie.
Wczoraj po 350 łapy mi odpadały.....
Czytałem o kierownicę Heli bars , ale nie sprzedają tego w Polsce i używek też nie widziałem, a może coś innego???? mam nadzieję że ktoś coś podpowie-)))))

yyyyyyy....
-
VFRKrzysztof
- klepacz

- Posty: 592
- Rejestracja: czw 09 lip 2009, 01:03
- Imię: Krzysztof
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: VFRKrzysztof » pt 03 cze 2011, 22:52
Szybciej jeździj. Pęd powietrza odchyla jeźdźca do tyłu, dzięki czemu nadgarstki są mniej obciążone

The best is yet to come!

-
kifer
- pisarz

- Posty: 462
- Rejestracja: pt 16 kwie 2010, 10:36
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jarosław/Warszawa
Post
autor: kifer » pt 03 cze 2011, 22:59
Albo ciałem do przodu, ciałem!!!
"Pracując ciężko po osiem godzin dziennie możesz w końcu zostać szefem i zacząć pracować po dwanaście." - Robert Frost
-
Buła
- klepacz

- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
-
Kontakt:
Post
autor: Buła » sob 04 cze 2011, 07:29
tom pisze:Witam ... od kilku dni mam niesamowitą vfr-kę
Pochwal się

Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
-
Lukaszny
- pisarz

- Posty: 365
- Rejestracja: pt 07 wrz 2007, 12:58
- Imię: Łukasz
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mrągowo
Post
autor: Lukaszny » sob 04 cze 2011, 09:11
Z biegiem kolejnych dni o podobnym przebiegu stawy barków i nadgarstki ulegną właściwej "deformacji" i wyrosną mięśnie niczym u Pudziana. Na razie więc zaciskaj zęby i myśl, że z każdym dniem zmęczenie będzie przychodziło później...
Inna rada:
1/ na prostej kiere trzymasz prawą ręką - lewa chwilowo odpoczywa. Na dohamowaniach i zjazdach z górki trzymasz lewą rękę - prawa odpoczywa
2/ kupujesz tang-baga i wrzucasz do niego odpowiednią ilość bagażu. W czasie jazdy na trasie klatę opierasz o torbę, odciążając ramiona.
-
Piotrek82
- teksciarz

- Posty: 151
- Rejestracja: śr 13 paź 2010, 12:55
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Szastarka
Post
autor: Piotrek82 » sob 04 cze 2011, 09:56
Ja po przesiadce z typowego nakeda-cb 750 seven fifty miałem to samo. Teraz uważam, że pozycja na VFR jest najlepsza do długich przelotów, a kiedy nieraz przejadę się cb to tylko w mieście mi się dobrze jeździ. Tu przede wszystkim chodzi o technikę jazdy-trzeba nauczyć się nie przenosić ciężaru ciała na ręce!!! Mięśnie też się przyzwyczajają, ale przede wszystkim technika.
-
greck
- teksciarz

- Posty: 133
- Rejestracja: wt 10 maja 2011, 16:57
- Imię: grzegorz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: bielsko-biała
Post
autor: greck » sob 04 cze 2011, 10:47
21 maja w TRICKI zaczanałe ten sam temat, bo miałem ( chyba jeszcze trochę mam ) ten sam proble. Pisą tam fajne i działające rzeczy - poczytaj. Ale faktycznie jak trochę pojeździsz to ręce i ciało zaczynają się przyzwyczajać.
Pozdro
-
greck
- teksciarz

- Posty: 133
- Rejestracja: wt 10 maja 2011, 16:57
- Imię: grzegorz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: bielsko-biała
Post
autor: greck » sob 04 cze 2011, 10:48
Temat nazywał się
techniki jazdy 
-
Fakir
- klepacz

- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Fakir » sob 04 cze 2011, 14:52
a ja myślę o założeniu prostych "clip-on'ów" do mojej VFR'ki
takich jak są w typowo sportowych motocyklach, chciałbym w ten sposób uzyskać bardziej pochyloną pozycje na motocyklu, która bardziej mi odpowiada.
powiedzcie czy ktoś już przerabiał ten temat na forum?

Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
-
tom
- bywalec

- Posty: 23
- Rejestracja: ndz 20 mar 2011, 15:32
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: tom » sob 04 cze 2011, 21:59
wielkie dzieki za rady... faktycznie dzisiaj śmignałem 200 km i już jest jakos znacznie lepiej-)))))))))))))))))) wiec chyba bedzie ok a jak nie to zmienie kierownice... ALE MOTO JEST NAPRAWDE ZAJE............-)))))))))))))))))))))

yyyyyyy....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości