o co chodzi z tą kierownicą?

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
tom
bywalec
bywalec
Posty: 23
Rejestracja: ndz 20 mar 2011, 15:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kielce

o co chodzi z tą kierownicą?

Post autor: tom » pt 03 cze 2011, 22:41

Witam ... od kilku dni mam niesamowitą vfr-kę i jest naprawdę zaje.... poza tą nieszczęsną kierownicą!!!!!! co z tym zrobić???? latam czesto po 500-700 km dziennie.
Wczoraj po 350 łapy mi odpadały.....
Czytałem o kierownicę Heli bars , ale nie sprzedają tego w Polsce i używek też nie widziałem, a może coś innego???? mam nadzieję że ktoś coś podpowie-))))) :cry :cry
yyyyyyy....

Awatar użytkownika
VFRKrzysztof
klepacz
klepacz
Posty: 592
Rejestracja: czw 09 lip 2009, 01:03
Imię: Krzysztof
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: o co chodzi z tą kierownicą??????????????????????????

Post autor: VFRKrzysztof » pt 03 cze 2011, 22:52

Szybciej jeździj. Pęd powietrza odchyla jeźdźca do tyłu, dzięki czemu nadgarstki są mniej obciążone :mrgreen:
The best is yet to come! :-)

Awatar użytkownika
kifer
pisarz
pisarz
Posty: 462
Rejestracja: pt 16 kwie 2010, 10:36
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jarosław/Warszawa

Re: o co chodzi z tą kierownicą??????????????????????????

Post autor: kifer » pt 03 cze 2011, 22:59

Albo ciałem do przodu, ciałem!!!
"Pracując ciężko po osiem godzin dziennie możesz w końcu zostać szefem i zacząć pracować po dwanaście." - Robert Frost

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Re: o co chodzi z tą kierownicą?

Post autor: Buła » sob 04 cze 2011, 07:29

tom pisze:Witam ... od kilku dni mam niesamowitą vfr-kę
Pochwal się :D
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
Lukaszny
pisarz
pisarz
Posty: 365
Rejestracja: pt 07 wrz 2007, 12:58
Imię: Łukasz
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mrągowo

Re: o co chodzi z tą kierownicą?

Post autor: Lukaszny » sob 04 cze 2011, 09:11

Z biegiem kolejnych dni o podobnym przebiegu stawy barków i nadgarstki ulegną właściwej "deformacji" i wyrosną mięśnie niczym u Pudziana. Na razie więc zaciskaj zęby i myśl, że z każdym dniem zmęczenie będzie przychodziło później...

Inna rada:
1/ na prostej kiere trzymasz prawą ręką - lewa chwilowo odpoczywa. Na dohamowaniach i zjazdach z górki trzymasz lewą rękę - prawa odpoczywa :biggrin
2/ kupujesz tang-baga i wrzucasz do niego odpowiednią ilość bagażu. W czasie jazdy na trasie klatę opierasz o torbę, odciążając ramiona.
W wolnych chwilach spamuje sobie na Blogu prawniczym - http://forumprawnicze.info/blog/2-blog- ... -nysztala/

Awatar użytkownika
Piotrek82
teksciarz
teksciarz
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź 2010, 12:55
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szastarka

Re: o co chodzi z tą kierownicą?

Post autor: Piotrek82 » sob 04 cze 2011, 09:56

Ja po przesiadce z typowego nakeda-cb 750 seven fifty miałem to samo. Teraz uważam, że pozycja na VFR jest najlepsza do długich przelotów, a kiedy nieraz przejadę się cb to tylko w mieście mi się dobrze jeździ. Tu przede wszystkim chodzi o technikę jazdy-trzeba nauczyć się nie przenosić ciężaru ciała na ręce!!! Mięśnie też się przyzwyczajają, ale przede wszystkim technika.

Awatar użytkownika
greck
teksciarz
teksciarz
Posty: 133
Rejestracja: wt 10 maja 2011, 16:57
Imię: grzegorz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bielsko-biała

Re: o co chodzi z tą kierownicą?

Post autor: greck » sob 04 cze 2011, 10:47

21 maja w TRICKI zaczanałe ten sam temat, bo miałem ( chyba jeszcze trochę mam ) ten sam proble. Pisą tam fajne i działające rzeczy - poczytaj. Ale faktycznie jak trochę pojeździsz to ręce i ciało zaczynają się przyzwyczajać.

Pozdro

Awatar użytkownika
greck
teksciarz
teksciarz
Posty: 133
Rejestracja: wt 10 maja 2011, 16:57
Imię: grzegorz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: bielsko-biała

Re: o co chodzi z tą kierownicą?

Post autor: greck » sob 04 cze 2011, 10:48

Temat nazywał się techniki jazdy :!:

Awatar użytkownika
Fakir
klepacz
klepacz
Posty: 1105
Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
Imię: Krzysztof
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Re: o co chodzi z tą kierownicą?

Post autor: Fakir » sob 04 cze 2011, 14:52

a ja myślę o założeniu prostych "clip-on'ów" do mojej VFR'ki 8)
takich jak są w typowo sportowych motocyklach, chciałbym w ten sposób uzyskać bardziej pochyloną pozycje na motocyklu, która bardziej mi odpowiada.

powiedzcie czy ktoś już przerabiał ten temat na forum? :?:
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré

Awatar użytkownika
tom
bywalec
bywalec
Posty: 23
Rejestracja: ndz 20 mar 2011, 15:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kielce

Re: o co chodzi z tą kierownicą?

Post autor: tom » sob 04 cze 2011, 21:59

wielkie dzieki za rady... faktycznie dzisiaj śmignałem 200 km i już jest jakos znacznie lepiej-)))))))))))))))))) wiec chyba bedzie ok a jak nie to zmienie kierownice... ALE MOTO JEST NAPRAWDE ZAJE............-))))))))))))))))))))) :D
yyyyyyy....

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości