Crashpady
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Re: Crashpady
Dzięki za info.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- orzyl
- klepacz
- Posty: 1665
- Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Crashpady
oo to fajnie, że się da. ale to za jakiś czas. teraz niestety mam gdzie ładować każdy grosz.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...
- WąskiVFR
- pisarz
- Posty: 329
- Rejestracja: pn 19 kwie 2010, 20:27
- Imię: Andrzej
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kozy
Re: Crashpady
Proszę bardzo. Ja mam znowu zamontowane crashpady z tyłu bardziej.Buła pisze:A ma ktoś foty VFR II generacji z tymi crashami.
PS. Moto jeszcze nie pomalowane i po jeździe w deszczu co widać na zdjęciach

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pan Wąski jest DEBEŚCIAK i jego Mafia też 

- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Re: Crashpady
Dzieki za fotę ale trochę przeraża mnie myśl wiercenia w owiewkach,wolałbym wiercić w Y.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- orzyl
- klepacz
- Posty: 1665
- Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Crashpady
mnie badziej przerażało szukanie owiewki i lakierowanie jej 

Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Re: Crashpady
O szukanie owiewek to ja dużo wiemorzyl pisze:mnie badziej przerażało szukanie owiewki i lakierowanie jej
mnie badziej przerażało szukanie owiewki i lakierowanie jej![]()


Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Crashpady
Dzisiaj przyszły crashe od lasoocha.
Dzięki!

- WąskiVFR
- pisarz
- Posty: 329
- Rejestracja: pn 19 kwie 2010, 20:27
- Imię: Andrzej
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kozy
Re: Crashpady
Nie ma tak źleBuła pisze:Dzieki za fotę ale trochę przeraża mnie myśl wiercenia w owiewkach,wolałbym wiercić w Y.


Pan Wąski jest DEBEŚCIAK i jego Mafia też 

- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Re: Crashpady
A możesz mi mapisać do czego przymocowane są te pady u Ciebie.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- str6
- teksciarz
- Posty: 137
- Rejestracja: wt 24 sie 2010, 18:40
- Imię: TOMEK
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Radziwiłłów Mazowiecki
Re: Crashpady
Podejrzewam że jak zdejmiesz owiewki boczne to sam się domyślisz do których śrub można podczepić pady, są dwie po boku takie konkretne śruby trzymające silnik i myślę że tylko do nich można się podpiąć, albo do jednej bardziej z przodu lub drugiej bardziej z tyłu.
Ostatnio zmieniony pn 30 maja 2011, 19:17 przez str6, łącznie zmieniany 1 raz.
Strażak
- WąskiVFR
- pisarz
- Posty: 329
- Rejestracja: pn 19 kwie 2010, 20:27
- Imię: Andrzej
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kozy
Re: Crashpady
Pady są przymocowane do śrub trzymających silnik w ramie. Masz dwie na stronę. Ja wybrałem te bardziej z tyłu.Buła pisze:A możesz mi mapisać do czego przymocowane są te pady u Ciebie.
Pan Wąski jest DEBEŚCIAK i jego Mafia też 

- str6
- teksciarz
- Posty: 137
- Rejestracja: wt 24 sie 2010, 18:40
- Imię: TOMEK
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Radziwiłłów Mazowiecki
Re: Crashpady
lasooch za jakiś niedługi czas też złożę u Ciebie zamówienie na pady.A tak wogóle to długo trzeba czekać???
Strażak
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Re: Crashpady
Podpinam się po pytanie,ile trzeba czekać i było gdzieś pytanie o dłuższe,jaka cena za troszkę dłuższe.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- lasooch
- teksciarz
- Posty: 130
- Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
- Imię: Michał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: WPR
Re: Crashpady
Buła - temat dłuższych padów, który poruszył Orzył, tyczył się RC46, Ty masz RC36. Orzył dostał jeden z pierwszych kompletów do tego modelu, robiony chyba jeśli dobrze pamiętam pod wymiary podane przez PPamułę. Następne pady były już wydłużone właśnie o ten 1cm chyba. Więcej nie ma sensu ich powiększać, bo im dłuższe są, tym łatwiej się zegną przy glebie. Tyle odnośnie padów do RC46.
Jeśli chodzi o RC36, to nie ma absolutnie możliwości, by cokolwiek wydłużać. Mocowania padów w silniku są nie na śrubie 12mm jak w nowszych modelach, a na śrubie 10mm. Średnica 2mm mniejsza, a wytrzymałość na zginanie spada o połowę. Śruba ma 20cm długości, z czego 2cm jest wkręcone w blok silnika, z 5cm jest w ramie, a reszta to już crashpad - powstaje więc bardzo duża siła zginająca. Im dłuższy pad, tym większy moment gnący, tym większa szansa, że przy byle glebie pad się zegnie i zamiast ochronić owiewkę, jeszcze ją połamie. Śrub z mocniejszej stali niestety nie mogę zastosować, bo po pierwsze nie byłbym w stanie ich nagwintować, po drugie byłoby zagrożenie uszkodzenia ramy. Energia musi zostać gdzieś rozproszona - albo zegnie się szpilka, albo jeśli będzie mocniejsza - wyrwie się gwint z bloku silnika czy odkształci mocowanie w ramie.
Panowie, jak ktoś chce pady, to piszcie na PW i z każdym się bezpośrednio będę dogadywać. Tego wątku nie śledzę codziennie, więc mogę coś przeoczyć, na prywatne wiadomości odpiszę na bank szybciej. Staram się, żeby pady były dostępne od ręki, ale nie zawsze tak jest, bo czasem zwyczajnie nie obrabiam się z robotą. Więc zdarza się, że trzeba poczekać tydzień czy dwa.
Jeśli chodzi o RC36, to nie ma absolutnie możliwości, by cokolwiek wydłużać. Mocowania padów w silniku są nie na śrubie 12mm jak w nowszych modelach, a na śrubie 10mm. Średnica 2mm mniejsza, a wytrzymałość na zginanie spada o połowę. Śruba ma 20cm długości, z czego 2cm jest wkręcone w blok silnika, z 5cm jest w ramie, a reszta to już crashpad - powstaje więc bardzo duża siła zginająca. Im dłuższy pad, tym większy moment gnący, tym większa szansa, że przy byle glebie pad się zegnie i zamiast ochronić owiewkę, jeszcze ją połamie. Śrub z mocniejszej stali niestety nie mogę zastosować, bo po pierwsze nie byłbym w stanie ich nagwintować, po drugie byłoby zagrożenie uszkodzenia ramy. Energia musi zostać gdzieś rozproszona - albo zegnie się szpilka, albo jeśli będzie mocniejsza - wyrwie się gwint z bloku silnika czy odkształci mocowanie w ramie.
Panowie, jak ktoś chce pady, to piszcie na PW i z każdym się bezpośrednio będę dogadywać. Tego wątku nie śledzę codziennie, więc mogę coś przeoczyć, na prywatne wiadomości odpiszę na bank szybciej. Staram się, żeby pady były dostępne od ręki, ale nie zawsze tak jest, bo czasem zwyczajnie nie obrabiam się z robotą. Więc zdarza się, że trzeba poczekać tydzień czy dwa.
Triumph Tiger 1050 << bikepics
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Re: Crashpady
Dzięki za konkretna odpowiedż,a ile wogóle mają te pady długości do 36II.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości