Zna ktoś niemiecki ? potrzebne tłumaczenie jednej A4

Czyli pokój z serii - "gadajcie o czym chcecie"
Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Zna ktoś niemiecki ? potrzebne tłumaczenie jednej A4

Post autor: KolczyK » ndz 17 kwie 2011, 13:06

Hej, potrzebuję przetlumaczyć to co widać.

Jest to mi potrzebne do całościowego odblokowania FZ6

odwdzięczę się browarkiem lub co Bóg da :aww

bo JA w niemieckim to tylko Ich liebie dich i ein zwei drei :biggrin
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » ndz 17 kwie 2011, 13:46

ja nie znam ale translate.google.pl znają :)
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
Panasonix82
pisarz
pisarz
Posty: 499
Rejestracja: pt 04 wrz 2009, 18:52
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa-Wola

Post autor: Panasonix82 » ndz 17 kwie 2011, 14:32

Zrozumiałem tylko początek :)
Jest to instrukcja zwiększenia mocy w FZ6.
Zdjąć siedzenie, bak i filtr powietrza, wymontować obudowę przepustnicy ... jest wzmianka o jakiejś sprężynie powrotnej ... więcej nie wiem...

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » ndz 17 kwie 2011, 16:37

tak i o tym wiem, interesuje mnie co zrobic z modulem :-)

z cięgnem chodzi o to .... co widać na dole

uciąć i będzie 100% odwinięcia przepustnicy. tak też dławią NASZE VFR 800FI ;ub podobnie, wtedy jest ograniczona manetka. Oczek tak miał, a motung z Niemcowni. Teraz idzie o niebo lepiej ponoć.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
VFRKrzysztof
klepacz
klepacz
Posty: 592
Rejestracja: czw 09 lip 2009, 01:03
Imię: Krzysztof
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VFRKrzysztof » ndz 17 kwie 2011, 16:59

Bitte:
Instrukcja montażu zestawu zwiększającego moc w FZ6
Zdemontować siedzenie, bak i filtr powietrza.
Zdemontować całkowicie obudowę przepustnicy
Odłączyć cięgna gazu.
Odkręcić nakrętkę mocującą to kółko, na którym siedzi linka gazu (nie wiem jak to kółko się fachowo nazywa – przypis tłumacza :-) ), zdjąć sprężynę powrotną, założyć "kółko" z zestawu (oznaczenie: 72kW)
Założyć sprężynę powrotną, założyć nakrętkę i dokręcić ją z odpowiednim momentem
Zamontować cięgna gazu
Zamontować obudowę przepustnicy
Kabel masowy otrzymany w zestawie podłączyć do modułu zapłonowego (w miejscu pokazanym na szkicu), a drugi koniec połączyć z masą (wcześniej wyciągnąć zaślepki z konektora).
Zamontować filtr powietrza, bak i siedzenie.
The best is yet to come! :-)

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » ndz 17 kwie 2011, 19:44

wcześniej wyciągnąć zaślepki z konektora)
a konektor to w sumie co jest ? nie bardzo kojarzę jakieś doddatkowa kostka z jakimiś ogranicznikami ?

Dziękuję bardzo KRzysztof :-) mam u Siebie Russian Standard :D:D:D hehe dzekuję raz jeszcze.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
VFRKrzysztof
klepacz
klepacz
Posty: 592
Rejestracja: czw 09 lip 2009, 01:03
Imię: Krzysztof
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VFRKrzysztof » ndz 17 kwie 2011, 20:34

Tłumacząc z polskiego na polski konektor znaczy złącze lub złączka lub połączenie :-) Znaczy się albo na kablu albo na module w tym miejscu, w którym należy podłączyć kabel, jest jakaś zaślepka, którą przed podłączeniem kabla należy usunąć.
A Russian Standard w instrukcji nie występował więc nie wiem osochozi. Czy to jest jakiś dodatkowy element niezbędny do zwiększenia mocy? :-)
The best is yet to come! :-)

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » ndz 17 kwie 2011, 22:41

jak będziesz na pomorzu to zapraszam na Russian Standard :mrgreen:

dzięki za sprostowanie, doszukiwałbym się pewnie .... jakiegoś dodatkowego łącza....chociaż z lewej mańki są jakieś wolne kostki ... sprawdzę to. dzięki, ciekaw jestem jak zachowa się motocykl po usunięciu samego ogranicznika. A z modułem powalczę potem.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
VFRKrzysztof
klepacz
klepacz
Posty: 592
Rejestracja: czw 09 lip 2009, 01:03
Imię: Krzysztof
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VFRKrzysztof » ndz 17 kwie 2011, 23:09

Za zaproszenie dziękuję. Mam w 3mieście takiego klienta, że zawsze, jak od niego wychodzę, to mam ochotę się napić :mrgreen:
A jedna z tych wolnych kostek to jest właśnie to cuś, co trzeba spiąć z masą. Może jutro z Pasikonixem znajdziemy kawałek kabla i przeprowadzimy tuning Fazera jego żonki. Jak się nic nie zjara, to będzie znaczyło, że dobrze przetłumaczyłem instrukcję :mrgreen:
Ostatnio zmieniony pn 18 kwie 2011, 00:02 przez VFRKrzysztof, łącznie zmieniany 2 razy.
The best is yet to come! :-)

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » ndz 17 kwie 2011, 23:58

zatem jak nie będę w morzu to chętnie uraczę zimną, lecz wiążącą :biggrin

:mrgreen: sądząc po ramie i ogóle motocykla to mają wersję S2, deFUCKto ma ona już zawilgocone 72KW czyli 98 PS, ale jak macie ochotę przybroważyć i pokombinować to bronił nie będę :biggrin

generalnie myślę, że fajnie by bylo sprawdzić moduł 98PS u Nas i wszystko byłoby jasne
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości