Wymiana uszczelniaczy przedniego zawieszenia.
- figaro
 - ostry klepacz

 - Posty: 2639
 - Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
 - Imię: Tomasz
 - województwo: pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
 
Niezwykle skomplikowane urządzenie miernicze, zakupione w wyspecjalizowanym markecie oferującym różne towary po zawyżonych cenach.  
 
Koszt całkowity 5 PLN + własne pomysły.
P.S.
Jest to ilość oleju do lagi modelu RC36II
			
						Koszt całkowity 5 PLN + własne pomysły.
P.S.
Jest to ilość oleju do lagi modelu RC36II
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
						- figaro
 - ostry klepacz

 - Posty: 2639
 - Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
 - Imię: Tomasz
 - województwo: pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
 
I ma dodatkowo tę zaletę, że można wymieniać olej bez demontażu przedniego zawieszenia /oprócz koła oczywiście/ 
			
									
									Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
						- jar_
 - Posty: 12
 - Rejestracja: czw 12 lis 2009, 19:31
 - Imię: Jarek
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Cieszyn
 - Kontakt:
 
Ja juz po wymianie, udalo sie bezblednie. Olej ktory zlalem masakra. Pomimo odradzania zalalem 15 i po pierwszych testach jestem bardzo zadowolony. Mialem tylko problem z odmierzeniem ilosci oleju te 130 mm jak mialem zmierzyc bez sprezyn ? bez sprezyn to ten olej dolem uciekal 
 Wiec odmierzylem dokladnie w ml w strzykawce. Dzieki wielkie wszystkim za rady 
			
									
									
						Żeby zmierzyc poziom oleju bez sprężyn trzeba całosc skrecic ta śruba na imbusa od dołu a potem rozkrecic górę wyjąć sprężyne i zalać odpowiednia ilość oleju ale metoda z nalaniem odmierzonej ilosci tez jest dobra oczywiscie ze wczesniej bylo wszystko rozebrane i umyte.Generalnie najwazniejsze jest aby w obu lagach była taka sama ilość oleju co by zawieszenie równo pracowało i nie było efektu ząbkowania opony.
			
									
									
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości

