łożysko główki ramy

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » ndz 29 sie 2010, 23:38

w komplecie są nie tylko łożyska ale i uszczelniacze lub jak kto woli osłony górną możesz zamontować powtórnie natomiast dolna najczęściej przy wymianie ulega zniszczeniu więc lepiej kupić kpl
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
Bialy
pisarz
pisarz
Posty: 241
Rejestracja: sob 14 lut 2009, 00:57
Imię: Mateusz
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków / (Wieluń)

Post autor: Bialy » pn 30 sie 2010, 01:30

PETER pisze:w komplecie są nie tylko łożyska ale i uszczelniacze lub jak kto woli osłony górną możesz zamontować powtórnie natomiast dolna najczęściej przy wymianie ulega zniszczeniu więc lepiej kupić kpl
No fakt, zapomniałem o tym. To i tak muszę kupić jakiś komplet ;)

Awatar użytkownika
8Bodzio8
pisarz
pisarz
Posty: 319
Rejestracja: sob 21 lis 2009, 13:09
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: 8Bodzio8 » ndz 17 paź 2010, 20:17

Wykorzystam temat , szukam pomocy przy pierwszej wymianie łożyska w moim VITKU. Jeżeli ktoś z Was kuma coś na temat wymiany z okolic Dąbrowy Górniczej i miał by chwilę żeby mi pomóc to z góry Wielkie Dzięki. Czekam na info.
Prędkość w kilometrach/h widniejąca na znakach drogowych jest jedynie wielkością sugerowaną i w żadnym wypadku nie należy jej sztywno stosować. ;-)

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4215
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » pn 18 paź 2010, 23:04

jol! a kiedy chcesz to robić? nie masz do mnie numeru? jak co to dzwon, pogadamy! :)
pozdro

Awatar użytkownika
8Bodzio8
pisarz
pisarz
Posty: 319
Rejestracja: sob 21 lis 2009, 13:09
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: 8Bodzio8 » wt 19 paź 2010, 10:46

Tak myślę że na początku przyszłego miesiąca. Ile nam to może zająć ?? Na pewno zadzwonię do Ciebie Emil.
Prędkość w kilometrach/h widniejąca na znakach drogowych jest jedynie wielkością sugerowaną i w żadnym wypadku nie należy jej sztywno stosować. ;-)

daro1980
pisarz
pisarz
Posty: 203
Rejestracja: wt 09 mar 2010, 10:33
Imię: Dariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ostrow Wlkp
Kontakt:

Post autor: daro1980 » wt 19 paź 2010, 11:11

8Bodzio8 pisze:Ile nam to może zająć
filozofii niema i max 3 h jak sam robisz z dobrym kompletem narzędzi .... tez się balem za pierwszym razem ale więcej strachu niż roboty przy tej operacji ....
DragStar 650-> CBR600RR-> VFR800FI->XL1000V-> TE 510 SM -> WR250F ->R1150R

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4215
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » wt 19 paź 2010, 11:38

dobry komplet? klucz oczkowy 12, 14, imbus 8 albo 10, nasadka 8 na błotnik, i jakiś do odkręcenia koła :D Dzwoń Bodzio to sie ugadamy co do terminu ;)
pozdro

Awatar użytkownika
elco
klepacz
klepacz
Posty: 911
Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Kontakt:

Post autor: elco » sob 26 mar 2011, 22:54

W ubieglym tygodniu zmienilem lozyska glowki ramy. Na srodku mialem wyrazny przeskok. Po rozebrani okazalo sie, ze w dolnym lozysku poza sladami zuzycia bylo troche piachu. Wymienilem lozyska na stozkowe. Raczej nie popelnilem bledu przy wymianie. Nie mniej jednak martwi mnie jedna rzecz. Na nowych lozyskach kierownica pracuje bardzo delikatnie, na jeden palec doslownie. Nie ma zadnych luzow, kierownica nie wpada w shimmy. Motocykl jedzie prosto po puszczeniu kierownicy. Przy bardzo niewielkiej predkosci kierownica opada w ktoras strone. Zastanawiam sie czy tamto lozysko chodzilo tak opornie czy moze to jest zbyt slabo dokrecone lub tez za mocno ? Czy moze tak wlasnie ma byc ?
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Post autor: slimak » sob 26 mar 2011, 23:02

elco, chyba jest ok ja po zmiania też miałem dziwne wrażenie ze cos jest nie tak a wszystko jest ok, to moje zdanie ale skoro luzów nie ma to ok
ZKL

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4215
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » sob 26 mar 2011, 23:37

w ktora strone? może linka gazu ciągnie?

Awatar użytkownika
8Bodzio8
pisarz
pisarz
Posty: 319
Rejestracja: sob 21 lis 2009, 13:09
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: 8Bodzio8 » ndz 27 mar 2011, 11:41

elco pisze:W ubieglym tygodniu zmienilem lozyska glowki ramy. Na srodku mialem wyrazny przeskok. Po rozebrani okazalo sie, ze w dolnym lozysku poza sladami zuzycia bylo troche piachu. Wymienilem lozyska na stozkowe. Raczej nie popelnilem bledu przy wymianie. Nie mniej jednak martwi mnie jedna rzecz. Na nowych lozyskach kierownica pracuje bardzo delikatnie, na jeden palec doslownie. Nie ma zadnych luzow, kierownica nie wpada w shimmy. Motocykl jedzie prosto po puszczeniu kierownicy. Przy bardzo niewielkiej predkosci kierownica opada w ktoras strone. Zastanawiam sie czy tamto lozysko chodzilo tak opornie czy moze to jest zbyt slabo dokrecone lub tez za mocno ? Czy moze tak wlasnie ma byc ?
Elco ja też miałem takie wrażenie po niedawnej wymianie. Po wymianie zrobiłem jazdę próbną potem delikatnie dokręciłem i myślę że jest ok. Planuję podjechać do serwisu Hondy żeby ocenili.
Prędkość w kilometrach/h widniejąca na znakach drogowych jest jedynie wielkością sugerowaną i w żadnym wypadku nie należy jej sztywno stosować. ;-)

Awatar użytkownika
elco
klepacz
klepacz
Posty: 911
Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Kontakt:

Post autor: elco » ndz 27 mar 2011, 11:57

emil pisze:w ktora strone? może linka gazu ciągnie?
Kierownica opada losowo, ze tak powiem. Raz na lewo raz na prawo. Specjalnie pozakladalem nowe opaski w niektorych miejscach, zeby nic sie nie paletalo i nie ciagnelo.

Moza jak mowicie to tylko takie wrazenie. Trzeba bedzie jeszcze troche pojezdzic i kontrolowac czy nic sie nie dzieje.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.

Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3542
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ppamula » ndz 27 mar 2011, 12:21

elco pisze:Przy bardzo niewielkiej predkosci kierownica opada w ktoras strone
przy jakich prędkościach?

Awatar użytkownika
elco
klepacz
klepacz
Posty: 911
Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Kontakt:

Post autor: elco » ndz 27 mar 2011, 23:17

Piotrze, to predkosci rzedu 20 - 35km/h. Takie zachowanie wydaje mi sie byc normalne z uwagi na mase motocykla czy tez dzialajace sily. Zwrocilem na to uwage, bo mam wrazenie, ze wczesniej przechylal sie caly motocykl, a nie tylko kierownica.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » pn 28 mar 2011, 00:16

myślę, że też warto zwrócić uwagę na stan opony jaki i ciśnienie. w VFR bardzo ważnym jest aby ciśnienie było w kołach idealne, Inaczej prowadzi się jak czołg.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości