Czyli pokój z serii - "gadajcie o czym chcecie"
-
lu73k
- pisarz

- Posty: 213
- Rejestracja: czw 27 maja 2010, 17:59
- Imię: Krzysiek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontakt:
Post
autor: lu73k » czw 27 sty 2011, 22:25
-
sams0n
- teksciarz

- Posty: 129
- Rejestracja: pn 01 lis 2010, 10:53
- Imię: Szymon
- województwo: podlaskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: sams0n » czw 27 sty 2011, 22:49
Nie rozumiem co tutaj jest nie tak. Żaden wiejski tuning (malowanie to już zależy od upodobań) reszta to VFR 400 z czego mi wiadomo przeznaczony model głównie na tor.. Mnie się podoba i dla mnie wymiata!
"Deski nie oddają ciosów"- Bruce Lee
-
makiak
- bywalec

- Posty: 25
- Rejestracja: śr 03 mar 2010, 19:35
- Imię: Maciek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
Kontakt:
Post
autor: makiak » czw 27 sty 2011, 23:05
nie wiem czemu Cię tak dziwi ta 400 popatrz na RC30, zobaczysz dlaczego wyglada tak a nie inaczej.....
-
Jarecki2102
- pisarz

- Posty: 287
- Rejestracja: czw 07 paź 2010, 09:22
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Jarecki2102 » czw 27 sty 2011, 23:08
Z tym brzydkie to nie przesadzaj. W sumie w europie rzadki model nawet bez większych przeróbek tylko wydech na lewą żeby koło było widać i niezły pomysł na lakier. Jak ci się nie podoba to zerknij na inne modele motocykli z lat 88-92 tak jak był produkowany. Ciekawe, że w opisie aukcji jest to rocznik 1994. Hm pierwsza rejestracja 1999. Coś koleś kręci.
-
stoodent1
- pisarz

- Posty: 221
- Rejestracja: śr 17 mar 2010, 18:43
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pulki k.Puław
-
Kontakt:
Post
autor: stoodent1 » pt 28 sty 2011, 06:43
Urok tamtych lat

przód wyraźnie bije w stronę gsx750r

daje radę!
-
Hefajstos
- klepacz

- Posty: 623
- Rejestracja: pt 06 lut 2009, 08:31
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pniewy
Post
autor: Hefajstos » pt 28 sty 2011, 08:11
Ma swój urok!
-
ivan
- klepacz

- Posty: 809
- Rejestracja: wt 05 sty 2010, 17:29
- Imię: Mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: ivan » pt 28 sty 2011, 08:26
lu73k, Weź pod uwagę że była robiona w czasach jak i Ciebie robili

, a więc takie były trendy

Dla mnie fajny klasyk. Wszystkie tak wyglądały:)
-
awiater
- pisarz

- Posty: 381
- Rejestracja: czw 02 paź 2008, 11:05
- Imię: Andrzej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa-Wola
-
Kontakt:
Post
autor: awiater » pt 28 sty 2011, 09:09
Wymiata, to obuwie tego gościa co stoi obok moto:-)
-
grzegrzol
- pisarz

- Posty: 405
- Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
- Imię: grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: londyn
Post
autor: grzegrzol » pt 28 sty 2011, 11:46
Jarecki2102 pisze:Z tym brzydkie to nie przesadzaj. W sumie w europie rzadki model nawet bez większych przeróbek tylko wydech na lewą żeby koło było widać i niezły pomysł na lakier. Jak ci się nie podoba to zerknij na inne modele motocykli z lat 88-92 tak jak był produkowany. Ciekawe, że w opisie aukcji jest to rocznik 1994. Hm pierwsza rejestracja 1999. Coś koleś kręci.
Pierwsza litera na tablicy oznacza rok pierwszej rejestracji a nie produkcji (np. L-94, R-97 itd...). Może przyjechała z Japoni w 94 albo wyjechała w tym roku z salonu. Honda po zakończeniu produkcji w 92r jeszcze przez kilka lat sprzedawała VFR400. Ten sprzęt wygląda na oficjalny UK model bo ma osobne kierunki z tyłu (nie w lampie), powinien mieć też licznik w milach i chłodnicę oleju, której chyba nie było w Japońskich wersjach. Fajny sprzęcior i fajnie się prowadzi tylko trochę przykłusy, dobry dla kobity. Pozycja prawie identyczna z CBR 400.
RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości