MAGIA BMW - i 50 000km
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
MAGIA BMW - i 50 000km
Był czas że tam marka strasznie mnie kręciła niestety przejażdzka bmw 1150 gs i czar prysł to nie moto dla mnie i co cikawe sami oceńcie test po 50 000km bmw k 1300 --
5 000 km – silnik nie startuje
7 275 km – przyciski na kierownicy odmawiaja posluszenstwa
10 678 km - opony BT 020“UU“
16 115 km – opony Metzeler Z6
19 850 km – tarcze sprzegla, przelacznik tempomatu, zamek kufra wymieniono
24 766 km – rozbicie kosza sprzegla, wymiana silnika na nowy, (taka awaria eliminuje motocykl z dalszych testów)wymiana tylnej tarczy hamulcowej i tylnych klockow hamulcowych
27 765 km – wymiana opon BT 020 „UU“
34 070 km – wymiana opon BT 020 „UU“
36 012 km – Wymiana zepsutej kanapy – podgrewanie siedzenia / kanapy
36 730 km – wymiana walu korbowego, pannewek, bolcow laczacych korbowod z tlokami ( polskiej nazwy nieznam moze ktos podpowie jak to jest po polskiemu )(sworzeń tłokowy)
37 990 km – opony BT 020 „UU“
39 400 km – nierowne obroty na biegu jalowym, po wykasowaniu bladow OK
39 542 km – wymiana klockow hamulcowych, przod i tyl.
41 892 km – wymiana zamku kufra
44 953 km – Opony BT 020 „UU“
46 336 km wlacznik rozrusznika, naped tylnego kola[/b]
5 000 km – silnik nie startuje
7 275 km – przyciski na kierownicy odmawiaja posluszenstwa
10 678 km - opony BT 020“UU“
16 115 km – opony Metzeler Z6
19 850 km – tarcze sprzegla, przelacznik tempomatu, zamek kufra wymieniono
24 766 km – rozbicie kosza sprzegla, wymiana silnika na nowy, (taka awaria eliminuje motocykl z dalszych testów)wymiana tylnej tarczy hamulcowej i tylnych klockow hamulcowych
27 765 km – wymiana opon BT 020 „UU“
34 070 km – wymiana opon BT 020 „UU“
36 012 km – Wymiana zepsutej kanapy – podgrewanie siedzenia / kanapy
36 730 km – wymiana walu korbowego, pannewek, bolcow laczacych korbowod z tlokami ( polskiej nazwy nieznam moze ktos podpowie jak to jest po polskiemu )(sworzeń tłokowy)
37 990 km – opony BT 020 „UU“
39 400 km – nierowne obroty na biegu jalowym, po wykasowaniu bladow OK
39 542 km – wymiana klockow hamulcowych, przod i tyl.
41 892 km – wymiana zamku kufra
44 953 km – Opony BT 020 „UU“
46 336 km wlacznik rozrusznika, naped tylnego kola[/b]
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- wszymon
- bywalec
- Posty: 45
- Rejestracja: ndz 31 maja 2009, 12:09
- Imię: Szymon
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Śrem/Poznań
- Kontakt:
zrobiłem 200 km we wtorek testowym K1300S o przebiegu 1400 km i wrażenia bardzo pozytywne
- bardzo wygodny, szczególnie jak się ma do dyspozycji ESA, pozycja bardzo dobra
- silnik ani za mocny ani za słaby - tak w sam raz chociaż przy tej pojemnosci spodziewałem sie większych fajerwerków, podobny do VFR1200 ale lepiej ciągnie powyżej 200 km/h
- jakość wykonania ok
- silnik trochę głośno grzechocze szczególnie na zimno
- cena zabójcza prawie 80 tys. za model którym jeździłem
- bardzo wygodny, szczególnie jak się ma do dyspozycji ESA, pozycja bardzo dobra
- silnik ani za mocny ani za słaby - tak w sam raz chociaż przy tej pojemnosci spodziewałem sie większych fajerwerków, podobny do VFR1200 ale lepiej ciągnie powyżej 200 km/h
- jakość wykonania ok
- silnik trochę głośno grzechocze szczególnie na zimno
- cena zabójcza prawie 80 tys. za model którym jeździłem
był VFR 800A 2008 r.
nareszcie coś mocniejszego
nareszcie coś mocniejszego
- grzegrzol
- pisarz
- Posty: 405
- Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
- Imię: grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: londyn
Tak się zastanawiam kto miał taką pechową beemę. Ja mam 1200 adventure i oprócz klocków, opon i serwisu nie muszę nic przy niej robić i mam już 38tys. Kumpel ma 1150 i 60 tys i w zeszłym roku musiał wypiąć alarm bo się zawiesił i nie chciał się wyłączyć(nie oryginalny) poza tym spoko, 4 innych znajomych ma 1100 i te robią przebiegi powyżej 100 tys bez większych usterek. No ale jak produkuje się motocykle w Chinach to chyba można spodziewać się takich sytuacji częściej.
Peter co do jazdy próbnej to powiem, że jak pierwszy raz jechałem beemą to mi się w ogóle nie podobało. Potrzeba trochę czasu aby się przyzwyczaić ale teraz jest super.
Peter co do jazdy próbnej to powiem, że jak pierwszy raz jechałem beemą to mi się w ogóle nie podobało. Potrzeba trochę czasu aby się przyzwyczaić ale teraz jest super.
RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Ciekawe Wymiana Opon nie świadczy źle
Tarcze ja swoje zajechałem jednego dnia i zajęło mi to ok. 30 min .
Nierówna praca silnika może świadczy choćby o złej jakości paliwa , lub zapchanym filtrze
Moim zdaniem motocykl tak dług będzie nam służył jak długo będziemy o niego dbać choć usterki zdarzają się

Tarcze ja swoje zajechałem jednego dnia i zajęło mi to ok. 30 min .
Nierówna praca silnika może świadczy choćby o złej jakości paliwa , lub zapchanym filtrze

Moim zdaniem motocykl tak dług będzie nam służył jak długo będziemy o niego dbać choć usterki zdarzają się

Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
- grzegrzol
- pisarz
- Posty: 405
- Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
- Imię: grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: londyn
olo pisze:dawno juz słyszałem o usterkowości bokserów BMW...dramat l:
Opis dotyczy K1300 gt a to nie bokser. Gs-y się tak nie sypią - czasem się tylko łamią ramy lub wahacze

Jak przesiadasz się z jednego motocykla na zupełnie inny to choćbyś nie chciał - musisz się przyzwyczajać. Im motocykl bardziej się różni od tego na którym jeździłeś tym dłużej to zajmuje. Jak jeździsz plastikiem i wsiądziesz na enduro to nie będzie Ci przyjemnie na początku. Przesiadka z chopera na szlifierkę też nie spowoduje, że pójdziesz od razu na kolano. Do każdego sprzęta trzeba się przyzwyczaić jeżdżąc i nawijając kilometry i dopiero po jakimś czasie można ocenić czy nam odpowiada.Miałem już 38 różnych motocykli i takie jest moje zdanie. Nadal poszukuję tego idealnego ale takiego chyba nie ma i nigdy nie będzie bo każdy ma jakieś inne priorytety, które też zmieniają się z wiekiem. Najlepszym wyjściem to chyba posiadanie dużej liczby motocyklidagon pisze:podzielam zdanie Petera motocykl ma mi pasować a nie mam się do niego przyzwyczajać:)





RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości