rc36 problem z elektryką
- mobiand
- teksciarz
- Posty: 166
- Rejestracja: sob 15 maja 2010, 23:37
- Imię: Andrzej
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sulęcin
- Kontakt:
szczerze powiedziawszy, sciagalem ostatnio wszystkie plastikowe oslony spod siedzienia (lewa i prawa) moze cos rozlaczylem??Twardy161 pisze:a raz u mnie powod byl inny, przynajmniej czesciowo-po grzebaniu w motocyklu zapomnialem spiac kostki od reglera:]
była VFR 750f rc36II 1996 a jest 1100xx, WFM M06 1962, WSK125 1979, Jawa 50
- mobiand
- teksciarz
- Posty: 166
- Rejestracja: sob 15 maja 2010, 23:37
- Imię: Andrzej
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sulęcin
- Kontakt:
a wiec tak.......................
1. okazalo sie ze jeden przewod przy regulatorze byl upalony
2. sam regulator uwalony
Po naprawie (wymianie regulatora) pojawilo sie ladowanie jednak wydaje mi sie ze jest za slabe. Jak wkrece go na obroty mam 13V. Czy to moze byc cos z alternatorem??
2. sam regulator uwalony
Po naprawie (wymianie regulatora) pojawilo sie ladowanie jednak wydaje mi sie ze jest za slabe. Jak wkrece go na obroty mam 13V. Czy to moze byc cos z alternatorem??
była VFR 750f rc36II 1996 a jest 1100xx, WFM M06 1962, WSK125 1979, Jawa 50
- mobiand
- teksciarz
- Posty: 166
- Rejestracja: sob 15 maja 2010, 23:37
- Imię: Andrzej
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sulęcin
- Kontakt:
hmm
gdzie jest przekaznik reglera?? sorki ale mam vfr-rke od niedawna i troche jeszcze zielony jestem 

była VFR 750f rc36II 1996 a jest 1100xx, WFM M06 1962, WSK125 1979, Jawa 50
- Kajzer
- teksciarz
- Posty: 188
- Rejestracja: wt 08 cze 2010, 21:08
- Imię: Jarek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Przekaźnik znajduje się przed akumulatorem ]pomiędzy aku, a tylnymi cylindrami]. Znajdź plusowy przewód aku i idź za nim, a znajdziesz przekaźnik.[razem z głównym bezpiecznikiem] Od spodu dochodzą do niego dwa cienkie przewody [jeden biało-czerwony to prądowy idący z reglera i jak tam styki są podpalone, lub zaśniedziałe, to robię się cyrki z napięciem na aku. Sprawdź też dla porządku,czy aku ma dobrą masę. 

- mobiand
- teksciarz
- Posty: 166
- Rejestracja: sob 15 maja 2010, 23:37
- Imię: Andrzej
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sulęcin
- Kontakt:
a wiec poprawilem wszystko przy tym przekazniku (bez wymieniania kabelka) no i mam teraz ladowanie na prawie 15V. Z tego co wiem tak powinno byc
wiec kochani duzy browar dla was.
[ Dodano: 2010-09-20, 20:05 ]
otoz nie wiem czy tak powinno byc.
Po dopaleniu moto ladowanie mam tak na 14,5V jednak po wlaczeniu swiatel spada na 11,98V. Czy tak powinno byc????

[ Dodano: 2010-09-20, 20:05 ]
otoz nie wiem czy tak powinno byc.
Po dopaleniu moto ladowanie mam tak na 14,5V jednak po wlaczeniu swiatel spada na 11,98V. Czy tak powinno byc????
była VFR 750f rc36II 1996 a jest 1100xx, WFM M06 1962, WSK125 1979, Jawa 50
- mobiand
- teksciarz
- Posty: 166
- Rejestracja: sob 15 maja 2010, 23:37
- Imię: Andrzej
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sulęcin
- Kontakt:
Re: rc36 problem z elektryką
no i walki z elektryka ciag dalszy. Najprawdopodobniej lezy alternator, zmierzone napiecie na zoltych kablach wchodzacych do reglera i na parze
1-2 = 0V, 1-3 =ok75V, 2-3 = 0V.
1-2 = 0V, 1-3 =ok75V, 2-3 = 0V.
była VFR 750f rc36II 1996 a jest 1100xx, WFM M06 1962, WSK125 1979, Jawa 50
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: rc36 problem z elektryką
ale regler miałeś odpięty przy pomiarze? bo jak nie, a będzie miał zworę to taki wynik możesz zobaczyć..
- mobiand
- teksciarz
- Posty: 166
- Rejestracja: sob 15 maja 2010, 23:37
- Imię: Andrzej
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sulęcin
- Kontakt:
Re: rc36 problem z elektryką
no i wszystko jasne, okazalo sie ze kable od alternatora do reglera sa praktycznie do wymiany. Po dlugich poszukiwaniach i kupie nerwow dzisiaj wkoncu mam ladowanie takie jak powinno byc. I nawet zalozona kontrolka ladowania swieci teraz tak jak powinna (na zielono). Mam nadzieje ze to koniec mojej walki z pradem i teraz juz tylko jazda jazda jazda w koncu sezon sie zaczal ......................................................
Wynik tej walki - spalony regler Ducati Energia, spalony regler No Name, wymienione wszystkie przekazniki i wsuwki, sprawdzone wszystkie mozliwe kostki, wymienione wszystkie mozliwe zarowki, wymieniony akumulator i cala zima i troche wiosny spedzone w garazu (przy okazji zrobione pare innych rzeczy
)
Wynik tej walki - spalony regler Ducati Energia, spalony regler No Name, wymienione wszystkie przekazniki i wsuwki, sprawdzone wszystkie mozliwe kostki, wymienione wszystkie mozliwe zarowki, wymieniony akumulator i cala zima i troche wiosny spedzone w garazu (przy okazji zrobione pare innych rzeczy

była VFR 750f rc36II 1996 a jest 1100xx, WFM M06 1962, WSK125 1979, Jawa 50
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości