Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
-
Art
- klepacz

- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Art » pn 23 sie 2010, 14:13
hejka
jesli gdzieś to było- to sorki- ale nie mogłem tego znaleść
czy sa wsród nas uzytkownicy VFR 800 z `98 z katalizatorem i sondami którzy zainstalowali PC II?
Czy możecie napisac jak to przełozyło się na osiągi?
o ile wzrosła moc, moment ( czy wogóle wzrosła...

)
Bedę wdzięczny za info
pozdro
Art
Beyond the Grabówek sky
-
mick63
- zadomowiony

- Posty: 72
- Rejestracja: pt 05 cze 2009, 00:11
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lubartów
Post
autor: mick63 » wt 24 sie 2010, 01:46
Z tego co się orientuję to Mariano miał takie ustrojstwo u siebie,a tak na marginesie to byly wogóle w 98 robione sztuki z sondą i katalizatorem???
-
Hefajstos
- klepacz

- Posty: 623
- Rejestracja: pt 06 lut 2009, 08:31
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pniewy
Post
autor: Hefajstos » wt 24 sie 2010, 08:04
mick63 pisze:Z tego co się orientuję to Mariano miał takie ustrojstwo u siebie,a tak na marginesie to byly wogóle w 98 robione sztuki z sondą i katalizatorem???
Mam takową niemkę.
-
Art
- klepacz

- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Art » wt 24 sie 2010, 08:21
mick63 pisze:a tak na marginesie to byly wogóle w 98 robione sztuki z sondą i katalizatorem???
w `98 były robione 2 wersje- bez sond i kata , oraz na cywilizowane

rynki- z sondami i katalizatorem.
Pozdro
Beyond the Grabówek sky
-
brutoos
- pisarz

- Posty: 294
- Rejestracja: pn 23 lut 2009, 13:40
- Imię: Jacek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: brutoos » wt 24 sie 2010, 12:44
Art,
a masz inny wydech czy serię? Bo przy serii, to nie będziesz miał IMO żadnego efektu poza większym zużyciem paliwa.
-
Marcin32
- teksciarz

- Posty: 111
- Rejestracja: czw 26 lut 2009, 15:07
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Marcin32 » wt 24 sie 2010, 13:58
Nie wiem czy Cie powinienm zachecac czy zniechecac:P ale generalnie temat z podnoszeniem mocy w jakimkolwiek motocyklu wliczajac w to vfr'ke jest mowiac krotko kosztowny w porownaniu to otrzymywanych efektow:/ . po pierwsze tak jak napisal przedmowca zebys wogole poczul jakakolwiek roznice to wypadalo by miec "przyslowiowy" caly zestaw. czyli przelotowy tlumik( dobrej firmy nie zaszkodzi:)) + sportowy filrt. najczesniej K&N . dla czystego sumienia wypadalo by jeszcze pojechac na hamownie zeby to zestroic(dobranie odpowiedniej mapy) i sprawdzic o ile i czy wogole jest wiecej mocy momentu itp. ja u siebie wykonalem taki manewr o oprocz lepszego samopoczucia:) i subiektywnego wrazenia ale to teraz idzie:P na papierze uzystalem jakies 7-10 km w stosunku do serii. i okolo 5 nm momentu. czy to jest duzo....dla jednych bedzie duzo dla innych praktycznie nie do odczucia. jak bardzo chcesz zostac z vfrka to mozesz sie w takie rzeczy bawic. w innym przypadku lepiej to dolozyc kase i sie przesiasc na cos innego. np: 929. pozycja jeszcze nie katuje a osiagi wyraznie"odczuwalnie" lepsze. jedyne co, to pasazer ma prze***** i prosze nie piszcie mi tu ze jest spoko:p do VFRki nie ma pojary. zdarzylo mi sie kilka razy wozic pasazerke swiezo po przesiadce ze sporta i sie malo nie posikala ze szczescia jak jest wygodnie przyjemnie i nic ja nie boli:P . oczywiscie co do tych mocy itd. to jest wogole odrebny temat...wazne zeby kierowca byl ambitny:) a te kilka czy nawet kilanascie koni roznicy mozna nadrobic wysokimi moralami i dobrym zlozeniem za owiewka:P . ale czy po to sie kupuje VFR...ja teraz po prawie 3 sezonach doceniam ten motocykl przdewszytkim za jego duuuuuza wygode. i praktycznosc na co dzien. jeszcze do niedawna chodzily mi jakies glupoty w stylu sport albo moze hayka.... a teraz wiem ze na nasze polskie warunki: dziurawe drogi, policja debile w puszkach VFR jest the best i nie ma co kombinowac na sile.
[ Dodano: 2010-08-24, 14:05 ]
zapomnialem Ci napisac ( tak sie wczulem w opowiadanie mojej historii:P) ze u mnie jest wersja z katalizatorem i sonda ( rocznik 00') i mam wlozone PCIII . potrzebne jeszcze byly eliminatory sondy lambda.
-
Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Arnold » wt 24 sie 2010, 14:11
http://www.aaperf.com/vfrkit-gen5.html
Marcin32 pisze:generalnie temat z podnoszeniem mocy w jakimkolwiek motocyklu wliczajac w to vfr'ke jest mowiac krotko kosztowny w porownaniu to otrzymywanych efektow
Zgadzam się. Powyżej przykład.

Chyba że sami jesteśmy dobrzy w te klocki.

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych.

-
Art
- klepacz

- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Art » wt 24 sie 2010, 15:18
brutoos pisze:a masz inny wydech czy serię? Bo przy serii, to nie będziesz miał IMO żadnego efektu poza większym zużyciem paliwa.
mam tłumig MIG-a i filtr K&N.
Marcin32 pisze:zapomnialem Ci napisac ( tak sie wczulem w opowiadanie mojej historii:P) ze u mnie jest wersja z katalizatorem i sonda ( rocznik 00') i mam wlozone PCIII . potrzebne jeszcze byly eliminatory sondy lambda.
czy by miec większa moc trzeba wywalić sondy? ( znaczy wstawić eliminatory) Jest to konieczne?
Beyond the Grabówek sky
-
Rychu
- pisarz

- Posty: 464
- Rejestracja: czw 19 lis 2009, 07:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gryfino ( okolice Szczecina)
Post
autor: Rychu » wt 24 sie 2010, 16:44
koles zalozyl PC do gsxr 750 i mowi ze ma lepszy dol , spalanie niestety wzroslo - ale cos za cos . Do vfr sa gotowe zestawy turbo , ale koszta ogromne...
-
robsonic
- klepacz

- Posty: 825
- Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych city????
-
Kontakt:
Post
autor: robsonic » śr 25 sie 2010, 09:11
Zestaw TURBO to koszt ponad 5 tyś dolarów w stanach

fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę

-
KolczyK
- stary wyjadacz

- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
-
Kontakt:
Post
autor: KolczyK » śr 25 sie 2010, 22:42
tak Art, trzeba włożyć eliminatory, zadzwoń do Mundka. Ma PC III bezkatalizatorowy kolektor, k&n i koncówkę 2 brothers. ryczy niemiłosiernie, wcześniej miał też eliminatory, bo więcej paliła gy były odłączone sondy, średnio litra wiecej na 100km.
Mam starą Mundkową i to było u mnie zamontowane. Mechanik twierdził, że taką VFRą jeszcze nei jeździł, najmocniejsza z dotychczasowych., mysle, ze 10PS dodał.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA <<
www.kolczynscy.pl >>>
-
Art
- klepacz

- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Art » śr 25 sie 2010, 22:55
KolczyK pisze:tak Art, trzeba włożyć eliminatory, zadzwoń do Mundka. Ma PC III bezkatalizatorowy kolektor, k&n i koncówkę 2 brothers. ryczy niemiłosiernie, wcześniej miał też eliminatory, bo więcej paliła gy były odłączone sondy, średnio litra wiecej na 100km.
Mam starą Mundkową i to było u mnie zamontowane. Mechanik twierdził, że taką VFRą jeszcze nei jeździł, najmocniejsza z dotychczasowych., mysle, ze 10PS dodał.
- ja mam bez katalizatora ( wywaliłem), ale z sondami. Moc po zmianach ( przelot MIG, K&N) wynosi 108 km - było 98! ( sprawdzone na hamowni podczas BP days). Pali od 4,5 ( jaza ok 120 km/h) do 7. Zastanawiam się , czy tak jak piszą wstawienie PC II ( ten model jest do mojego rocznika) podniesie moc o 10% . To dało by zawrotne 120 Km ..

Beyond the Grabówek sky
-
Hubu
- klepacz

- Posty: 847
- Rejestracja: pt 06 mar 2009, 10:29
- Imię: Hubert
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Hubu » czw 26 sie 2010, 20:27
Art, nie odmładzamy się na siłę
odsyłam do fajnego tematu
viewtopic.php?p=167702&highlight=#167702
-
Art
- klepacz

- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Art » czw 26 sie 2010, 21:02
Hubu pisze:Art, nie odmładzamy się na siłę
w sprawie odmładzania to preferuję okłady z młodych piersi kobiecych
W sprawie działania PC w VFR to preferuję maile na temat

pozdrówka !

Beyond the Grabówek sky
-
Hubu
- klepacz

- Posty: 847
- Rejestracja: pt 06 mar 2009, 10:29
- Imię: Hubert
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Hubu » czw 26 sie 2010, 21:49
odpowiadając na temat nie spodziewałbym się przyrostu mocy do 120KM, z opiniami jakie spotkałem na zagranicznych forach pojawiały się wartość 5-7KM.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości