Kierunkowskazy "przestały mrugać" VFR750 RC36 '91
- abook
- zadomowiony
- Posty: 77
- Rejestracja: śr 07 kwie 2010, 20:56
- Imię: Kuba
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
Kierunkowskazy "przestały mrugać" VFR750 RC36 '91
Witam,
po włączeniu kierunkowskazu (nie ważne czy lewego, czy prawego) kierunki zapalają się, ale nie mrugają... kontrolka również świeci na stałe.
Co dziwniejsze, cały dzień było dobrze, później ześwirowało na jakieś pare minut... i przeszło mu, na razie jest dobrze, ale obawiam się, że to pierwsze sygnały czegoś nie dobrego, tylko pytanie czego?
Spotkał się ktoś już z takim problemem?
Motocykl: VRF750 RC36 '91
po włączeniu kierunkowskazu (nie ważne czy lewego, czy prawego) kierunki zapalają się, ale nie mrugają... kontrolka również świeci na stałe.
Co dziwniejsze, cały dzień było dobrze, później ześwirowało na jakieś pare minut... i przeszło mu, na razie jest dobrze, ale obawiam się, że to pierwsze sygnały czegoś nie dobrego, tylko pytanie czego?
Spotkał się ktoś już z takim problemem?
Motocykl: VRF750 RC36 '91
Ciężka praca jeszcze nikomu nie zaszkodziła, ale po co ryzykować?
Kluczborski Klub Miłośników VW Garbusa
Kluczborski Klub Miłośników VW Garbusa
- grzegrzol
- pisarz
- Posty: 405
- Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
- Imię: grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: londyn
Ostatnio taki objaw pojawił się w Brosie 400 mojej kobity. Wymieniłem przerywacz i było to samo - problem tkwił w przełączniku na kierownicy. Wcześniej kilka razy też mi się to zdarzało w innych motocyklach lecz wtedy winne były przerywacze lub kostki przerywaczy więc musiałem się troszku namęczyć nim doszedłem do przełącznika.
RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
j.w.
przerywacz działa na opór, mniejszy opór (spalona żarówka) = działa szybciej, większy - działa ciągle.
Obadaj Kuba włącznik kierunków, zapsikaj wd czy podobnym, a potem badaj przerywacz. Sprawdz też bezpiecznik od tych świateł, może zardzewiał.
Przerywacz wsadzisz od czegokolwiek, może być z innego moto (xj '98 ma np 2 kable tylko, we+ i wy+ na przełącznik, nie ma masy ale to nic nie zmienia), z poloneza itp.
pozdro
przerywacz działa na opór, mniejszy opór (spalona żarówka) = działa szybciej, większy - działa ciągle.
Obadaj Kuba włącznik kierunków, zapsikaj wd czy podobnym, a potem badaj przerywacz. Sprawdz też bezpiecznik od tych świateł, może zardzewiał.
Przerywacz wsadzisz od czegokolwiek, może być z innego moto (xj '98 ma np 2 kable tylko, we+ i wy+ na przełącznik, nie ma masy ale to nic nie zmienia), z poloneza itp.
pozdro
- abook
- zadomowiony
- Posty: 77
- Rejestracja: śr 07 kwie 2010, 20:56
- Imię: Kuba
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
Dzięki wszystkim za porady, na razie problem sam się usunął... jak tylko się powtórzy to sprawdzę po kolei to co pisaliście.
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki.
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki.
Ciężka praca jeszcze nikomu nie zaszkodziła, ale po co ryzykować?
Kluczborski Klub Miłośników VW Garbusa
Kluczborski Klub Miłośników VW Garbusa
-
- Posty: 17
- Rejestracja: wt 07 wrz 2010, 09:20
- Imię: Lucjan
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jasło
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości