Jak wygląda sprawa regulatora napięcia w modelach 2007 - 2008?
Poprawiło się to czy nadal jest to częsta przypadłość VFRek?
Które roczniki nie mają problemu z regulatorem?
- MC_Hammer
- ostry klepacz
- Posty: 2124
- Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
- Imię: Maciej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
Przepraszam, że zapytam.Lukaszny pisze:Jak wygląda sprawa regulatora napięcia w modelach 2007 - 2008?
Poprawiło się to czy nadal jest to częsta przypadłość VFRek?
A czym różni sie konstrukcyjnie model 2007-2008 od modelu produkowanego od 2002 ???
A i jeszcze jedno pytanie tylko podchwytliwe

Czy ogólnie w Vitkach występuje problem z regulatorem ???
Tak jakoś pytam, bo jakoś u siebie i z tego co czytam problem reglerów skończył się w modelu produkowanym od 2002r
- Jacko
- ostry klepacz
- Posty: 2208
- Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
- Imię: Jacek
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Komarówka Podlaska
- Kontakt:
MC_Hammer, wydaje mi się że za wcześnie jest na radość z powodu działającego reglera. Są to motki nie zbyt odległej daty produkcji i mam wrażenie, że na regler czas jeszcze przyjdzie. Piszę to w porównaniu ogólnie do marki HONDA bo ten regler to nie tylko przypadłość VFR-ek. W CBR-ach też ten problem występuje choć mnie jeszcze nie dotknął ale na wszelki wypadek zamontowałem sobie malutki wentylatorek na reglerze. W VTR-ach również padają więc nie pocieszałbym się że w Vitkach jest spokój. Oczywiście to moja teoria bo Vitka nie mamMC_Hammer pisze:Tak jakoś pytam, bo jakoś u siebie i z tego co czytam problem reglerów skończył się w modelu produkowanym od 2002r

- MC_Hammer
- ostry klepacz
- Posty: 2124
- Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
- Imię: Maciej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
Jacko, padjący regulator to przypadłość wszystkich motków. Możemy jedynie pisać o częstotliwości ich wymiany.
Regler w Vitku jest zamontowany pod przednią owiewką, co ma znaczenie na jego chłodzenie podczas jazdy, w starszym modelu jest chyba gdzieś pod zadupkiem.
Ja jedynie odniosłem się do pytania przewodniego.
I nadal czekam na odowiedź czemu akurat rocznik 2007-2008 miałby być poprawiony np w stosunku do 2002r. ???
PS. Troszkę Vitoldów jeździ u nas na forumie i jeszcze nie widziałem postów o padniętym regulatorze w V-tecu.
Co do wieku to najstarsze modele mają już 8 lat niby nic ale jeśli była by to usterka cykliczna to pewnie ktoś już by szukał reglera.
Regler w Vitku jest zamontowany pod przednią owiewką, co ma znaczenie na jego chłodzenie podczas jazdy, w starszym modelu jest chyba gdzieś pod zadupkiem.
Ja jedynie odniosłem się do pytania przewodniego.
I nadal czekam na odowiedź czemu akurat rocznik 2007-2008 miałby być poprawiony np w stosunku do 2002r. ???
PS. Troszkę Vitoldów jeździ u nas na forumie i jeszcze nie widziałem postów o padniętym regulatorze w V-tecu.
Co do wieku to najstarsze modele mają już 8 lat niby nic ale jeśli była by to usterka cykliczna to pewnie ktoś już by szukał reglera.
- robsonic
- klepacz
- Posty: 829
- Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych city????
- Kontakt:
Regulator Hondy jest felerny dlatego włosi zrobili zamiennik DUCATI ENERGIA i ten bez żadnych wiatraczków i innych cudów możecie schować do pieca i będzie działał
[ Dodano: 2010-07-29, 09:42 ]
Chociaż MC HAMMER ma racje że to feler RC36 1/2

[ Dodano: 2010-07-29, 09:42 ]
Chociaż MC HAMMER ma racje że to feler RC36 1/2
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości