naciąg łańcucha - niestabilność?
- zomb
- bywalec
- Posty: 32
- Rejestracja: pt 17 kwie 2009, 08:26
- Imię: Wojtek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
naciąg łańcucha - niestabilność?
VTEC 2003
ostatnio zauważyłem że po szybkich łukach jeździ mi się gorzej.
czy tego powodem może być fakt że kończy mi się napęd i juz kilka razy podciągałem łańcuch.
wyjaśniam:
przy naciągu zmienia się geometria - koło idzie do tyłu a dupa moto obniża się (mimośród).
może to powodować ww. niestabilność?
ostatnio zauważyłem że po szybkich łukach jeździ mi się gorzej.
czy tego powodem może być fakt że kończy mi się napęd i juz kilka razy podciągałem łańcuch.
wyjaśniam:
przy naciągu zmienia się geometria - koło idzie do tyłu a dupa moto obniża się (mimośród).
może to powodować ww. niestabilność?
- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
Re: naciąg łańcucha - niestabilność?
proponuję sprawdzić dokręcenie śrubę tylnej piasty - ta wielkazomb pisze:VTEC 2003
ostatnio zauważyłem że po szybkich łukach jeździ mi się gorzej.
czy tego powodem może być fakt że kończy mi się napęd i juz kilka razy podciągałem łańcuch.
wyjaśniam:
przy naciągu zmienia się geometria - koło idzie do tyłu a dupa moto obniża się (mimośród).
może to powodować ww. niestabilność?
pozdro
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
- MC_Hammer
- ostry klepacz
- Posty: 2124
- Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
- Imię: Maciej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
Jestem tego samego zdania, mam ten sam problem ale tylko jak skrecam na szybkim lewym łuku.robsonic pisze:Może powinieneś opony sprawdzić?
U mnie powód jest prozaiczny, po oponie widać w którą stronkę lepiej mi idzie składanie motunga ( w prawo ) a że oponki już troszkę mają najechane stąd nierównomierne zużycie boków opony i mam efekt (bujania) na łuku.
Można ją sprawdzić, ale w Vitku jej nie trzeba luzować do naciągu, tak czy inaczej sprawdź czy wszystko jest dokrecone, zawsze psychicznie lżej.Ketchup pisze:proponuję sprawdzić dokręcenie śrubę tylnej piasty - ta wielka

- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
a gdzie ja niby pisałem, że trzeba ją luzować do naciągu łańcuchaMC_Hammer pisze:Można ją sprawdzić, ale w Vitku jej nie trzeba luzować do naciągu, tak czy inaczej sprawdź czy wszystko jest dokrecone, zawsze psychicznie lżej.Ketchup pisze:proponuję sprawdzić dokręcenie śrubę tylnej piasty - ta wielka



kiedyś był podjęty podobny temat - sam o tym pisałem - najpierw myślałem, że zdechł amor, potem łożyska wahacza - a skończyło się na niedokręconej nakrętce tylnej pasty
pozdro
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
-
- bywalec
- Posty: 28
- Rejestracja: wt 19 maja 2009, 18:47
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
bujanie
Zomb napisz czy wymiana pomogła, mam podobny problem opona drugi sezon i powolutku równa sie z granicznikiem. Moje watpliwosci padały tez na lozyska wachacza lub tuleje w lagach ale mysle ze to oponka juz konczy zywot.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość