Moto nie odpala, sam już nie wiem o co chodzi

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » sob 03 lip 2010, 08:16

a ja bym sprawdzil czy podczas krecenia pojawia sie napiecie na pompie-i czy masa tez jest-czesto sie o tym zapomina:]
ewentualnie jesli na chwile zapali po zalaniu-w czsie pracy bym sprawdzil to samo-lub poprostu odlaczyl wtedy pompe i zobaczyl czy sika,
Emil masz racje w przypadku kiedy rzeczywiscie kreci ledwo co-bo pomijajac juz, ze za wolne krecenie tez utrudnia lub uniemozliwia odpalenie, to jeszcze mocy moze wtedy nie starczac na cewki-ale nawet wtedy odpalony na pych czy na kable bedzie chodzil:]
rozrusznik potrzebuje ok 20-30A, a cewki zdaje sie ok 6A

Awatar użytkownika
.:BACA:.
bywalec
bywalec
Posty: 49
Rejestracja: ndz 29 mar 2009, 12:59
Imię: Rafał
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jankowice
Kontakt:

Post autor: .:BACA:. » sob 03 lip 2010, 10:37

pomierzone do pompki prąd dochodzi, jadę do kumpla co ma RC 36II i sprawdzimy u niego albo pożyczę od niego pompę czy u mnie chodzi coś się wykombinuje

jakby ktoś miał pompkę na zbyciu a okazało się że jest do wymiany to jestem zainteresowany

[ Dodano: 2010-07-03, 13:30 ]
wziąłem pompę do moto kumpla, najpierw ją rozkręciliśmy niby wszystko ok, jakieś tam sprężynki czy coś poruszał, podłączamy pod moto kumpla i pompa daje paliwo, wziąłem jeszcze od niego na wszelki wypadek przekaźnik, podłączyłem u siebie pompę i odrazu dawała paliwo, podpiąłem węże, pokręciłem jakieś 15sekund bez ssania i już niby łapała ale jeszcze nie, dałem 1/3 ssania i odpaliła odrazu, po 5 sekundach ssanie wyłączyłem i moto chodzi i teraz już normalnie odpala

poskładam i wieczorem pośmigam trochę i pomierzę to ładownie i zobacze

i tu pojawia się moje pytanie, czy to możliwe że pompa się tak jakby zwiesiła ? bo tam w sumie nie ma nic skomplikowanego

Awatar użytkownika
Ketchup
klepacz
klepacz
Posty: 571
Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chocicz

Post autor: Ketchup » sob 03 lip 2010, 13:39

.:BACA:. pisze: i tu pojawia się moje pytanie, czy to możliwe że pompa się tak jakby zwiesiła ? bo tam w sumie nie ma nic skomplikowanego
słyszałem, kiedyś o tym, że coś takiego jest możliwe, wystarczy wtedy podobno lekko puknąć kluczem - ale nie wiem czy to przypadkiem nie VOO DOO ;-)
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » ndz 04 lip 2010, 12:50

Wynika z tego że pompka pada ,takie zawieszenie może się pojawiać coraz częściej najgorzej że nie będziesz miał na to wpływu czyli w najmniej oczekiwanym monecie ,taka pompka występowała w kawasaki zzr600 wiec można znaleźć względnie młoda bo do 36-stki to będzie miała parę latek pracy za sobą :grin:
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
.:BACA:.
bywalec
bywalec
Posty: 49
Rejestracja: ndz 29 mar 2009, 12:59
Imię: Rafał
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jankowice
Kontakt:

Post autor: .:BACA:. » ndz 04 lip 2010, 16:31

a co myślicie o tym, kurde boję się jechać na dłuższą trasę, bo jak poruszaliśmy tymi sprężynkami to zagadała pompa

http://moto.allegro.pl/item1094567046_p ... awczy.html

Awatar użytkownika
Ketchup
klepacz
klepacz
Posty: 571
Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chocicz

Post autor: Ketchup » ndz 04 lip 2010, 21:05

.:BACA:. pisze:a co myślicie o tym, kurde boję się jechać na dłuższą trasę, bo jak poruszaliśmy tymi sprężynkami to zagadała pompa

http://moto.allegro.pl/item1094567046_p ... awczy.html
ktoś, już wcześniej Ci takie rozwiązanie proponował - więc ja powtórzę - "OMIŃ" POMPĘ I SIĘ PRZEJEDŹ - na pewno na 100% nie wykorzystasz mocy motocykla, ale przynajmniej wyeliminujesz inne niewiadome

pozdro
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol

Awatar użytkownika
.:BACA:.
bywalec
bywalec
Posty: 49
Rejestracja: ndz 29 mar 2009, 12:59
Imię: Rafał
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jankowice
Kontakt:

Post autor: .:BACA:. » ndz 04 lip 2010, 21:21

ale ona juz chodzi, dziś zrobiłem 250km i wszystko ok, tylko na jak długo, co musi byc przyczyną że pompa po poruszaniu tych styków zaczęła chodzić

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » ndz 04 lip 2010, 21:32

Może zwyczajnie się zacięła.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
Ketchup
klepacz
klepacz
Posty: 571
Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chocicz

Post autor: Ketchup » ndz 04 lip 2010, 21:40

.:BACA:. pisze:ale ona juz chodzi, dziś zrobiłem 250km i wszystko ok, tylko na jak długo, co musi byc przyczyną że pompa po poruszaniu tych styków zaczęła chodzić
jak już pisałem wcześniej - VOO - DOO ;-)
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości