Opinie, porownania SP1/2 czy RSV???

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
brutoos
pisarz
pisarz
Posty: 294
Rejestracja: pn 23 lut 2009, 13:40
Imię: Jacek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brutoos » pn 28 cze 2010, 10:10

bierz białe SP-2

Nie ma q*wa piękniejszego i lepiej brzmiącego motocykla.
Jak lubisz dłubanie to tu masz linka do fajnych modów do SP-2:
Durbahn.de

Koleś z niemcowni więc wysyłka droga nie będzie.


Jeżeli się zakochasz w tym sprzęcie, to dziury przeżyjesz, a jak skoczysz tym na tor albo karting... mniud

Awatar użytkownika
binio
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Linz, Austria

Post autor: binio » wt 29 cze 2010, 03:07

No i przelecialem sie dzisiaj 929... ku....a no ale mam rozkminke, moc nieporownywalna do VFRy i to czuc... ALE nie ma tego dzwieku... tego zajebistego ryczenia wydobywajacego sie z mojego V4 przez tlumik MIGa i watpie czy na dluzsza trase bym sie nia wybral chociaz wszystko pewnie zalezy od znalezienia wygodnej pozycji za kiera. Coraz powazniej mysle nad wycofaniem aukcji i kupieniem bladego pod koniec sezonu na drugi motocykl... jeszcze sp musze sie karnac ale chyba jestem rzeczywiscie a duzy do niej
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.

"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » śr 30 cze 2010, 01:21

najwazniejsze to wiedzieć czego się chce -podoba ci się vfr i możesz mieć drugie moto wiec pozostaje kwestia do czego ma być drugie jak do stuntu to nie musi być śliczne bo i tak długo takie nie będzie ale jak potrzebujesz moto do LANSU to co innego :lol: :lol: :lol:
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

mlody55
pisarz
pisarz
Posty: 202
Rejestracja: śr 23 maja 2007, 00:19
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: podlaskie/london
Kontakt:

Post autor: mlody55 » śr 30 cze 2010, 02:24

vtr-y sp1 i 2 często goszcą na angielskim ebayu i o przebiegu rzadko przekraczającym 20 tys mil. Ale moto czysto sportowe, blacharstwo i lans :lol:
mi się podoba :smile:

Awatar użytkownika
binio
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Linz, Austria

Post autor: binio » śr 30 cze 2010, 02:26

mi tez sie podoba, tylko co za lans gdy nie mozna "kolezanki" zabrac na wycieczke na plecak ;)
nieno ogolnie moja Niunia podoba mi sie zajebiscie, ale chcialbym miec bladego zeby sie powyglupiac
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.

"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"

Awatar użytkownika
C_L_K
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2010
Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
Imię: Rafał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kosewko

Post autor: C_L_K » śr 30 cze 2010, 07:17

binio pisze:gdy nie mozna "kolezanki" zabrac na wycieczke na plecak
Spytaj Edka, czy nie można. Wiele kilko nawinęła na plecaku na sp-1 zanim się usamodzielniła. A i Lolek miał tę przyjemność ;)

Awatar użytkownika
Edek
pisarz
pisarz
Posty: 427
Rejestracja: pt 20 cze 2008, 10:59
Imię: Edyta
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Edek » śr 30 cze 2010, 07:45

C_L_K pisze:Spytaj Edka, czy nie można.
Oczywiście że można- dla chcącego nic trudnego. :twisted:

Nie będę ściemniać ze było zaje…iście wygodnie, ale wygoda nie zawsze jest na pierwszym miejscu.

Ja uważam że każdy motocykl, który ma kanapę dla pasażera (w SP1 to nie jest kanapa tylko kawałek deski) jest dwu osobowy i da sie jeździć z plecakiem.

A tak wogóle to wydaje mi się ze blady ma wygodniejsze siedzenie i pozycje dla plecaka niż SP1, ale na pewno ile osób tyle opinii.

Jeśli Ci się podoba to ja bym się nie zastanawiała
:mrgreen:

Awatar użytkownika
benito
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2333
Rejestracja: śr 28 mar 2007, 12:10
Imię: Jarek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: benito » śr 30 cze 2010, 09:32

Jak wiesz, dosiadam SP-1 juz 3-ci sezon i jestem mega zadowolony.
Rozrzad jest zdecydowanie na KOŁACH ZEBATYCH.
wygoda - raczej brak, ale rekompensuje momentem obrotowym, sposobem prowadzenia, dzwiekiem i oryginaloscia.
bez amorka skretu nie da sie jezdzic, masakra. Ja u siebie zamontowalem HYPERPRO - progresywny.
spalanie - od 7 litrow przy spokojnej jezdzie, do + nieskonczonosci.
Serwis - zero problemow. Przez te lata tylko zmienilem akumulator (eksploatacja), regler, lapme tylna i kierunki (bo chcialem), manetki na RIZOMA (bo chcialem), itp.
mialem od poczatku karbonowe wydechy Akrapovic`a i przy tym silniku karbopn szybko peka. Problem zostal rozwiazany poprzez wzmocnienie armatek od wewnatrz.
Opony - przy sportowych oponach wymiana co ok. 5-6 tys km....moment obr.

Wpadnij w czwartek, to zasmakujesz.
Honda VFR800 - RC46 - `98
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05

Awatar użytkownika
brutoos
pisarz
pisarz
Posty: 294
Rejestracja: pn 23 lut 2009, 13:40
Imię: Jacek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brutoos » śr 30 cze 2010, 10:01

Benek, a jeździłeś SP-2 dla porównania kiedyś? Czy jest jakaś różnica?

Awatar użytkownika
benito
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2333
Rejestracja: śr 28 mar 2007, 12:10
Imię: Jarek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: benito » śr 30 cze 2010, 11:23

roznice sa niewielkie.

Sp1 ma po 2 wtryski na cylinder, a SP2 ma po 4 wtryski, co daje dokladnie 4 konie wiecej.
Moc oddaje duzo plynniej i kiedy te sprzety jezdzily jeszcze w Mistrzostwach Polski, zawodnicy twierdzili, ze SP1 jest duzo lepsza na tor, przez swoja agresywnosc, a SP2 ponoc byla troche ospała.
Sam nigdy nie porownywalem.

Druga i ostatnia roznica, to troche przebudowany wahacz i kilka kilogramow mniej. Rozwniz info od zawodnikow, ze roznica wagi nie jest odczuwalna.
Honda VFR800 - RC46 - `98
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05

Awatar użytkownika
brutoos
pisarz
pisarz
Posty: 294
Rejestracja: pn 23 lut 2009, 13:40
Imię: Jacek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brutoos » śr 30 cze 2010, 21:16

a to otwiera w takim razie pole wyboru maszyny, chociaż białego SP1 to chyba nie zrobili?

Awatar użytkownika
kecajm69
klepacz
klepacz
Posty: 1095
Rejestracja: ndz 02 wrz 2007, 22:28
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: kecajm69 » śr 30 cze 2010, 21:50

binio pisze:No i przelecialem sie dzisiaj 929... ku....a no ale mam rozkminke, moc nieporownywalna do VFRy i to czuc...
Dokładnie tak jest moc nie porównywalna. Ja mam juz swoje lata ale nie wyobrażam sobie na razie nic innego niz Blejd w garazu. Nie miałem okazji śmignąc sie SP ale podejrzewam że też by mi pasowała bo kocham ta pozycje za kierką nawet na dalszych trasach. Musisz śmignąć sie jeszcze SP aby byc juz 100% pewny co ci bardziej pasuje.
Jacek M.

Awatar użytkownika
benito
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2333
Rejestracja: śr 28 mar 2007, 12:10
Imię: Jarek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: benito » czw 01 lip 2010, 08:49

Pozycja na Bladym w porownaniu z SP1 jest zdecydowanie turystyczna.
Predkosci ponizej 120 blyskawicznie doprowadzaja nargarski i plecy do zmeczenia.

Ale wszystko mozna poswiecic dla reszty...
Honda VFR800 - RC46 - `98
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: olo » czw 01 lip 2010, 17:16

benitto pisze:Sp1 ma po 2 wtryski na cylinder, a SP2 ma po 4 wtryski
4 na cylider?????????????
ocipieli ! na co to komu ?
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
benito
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2333
Rejestracja: śr 28 mar 2007, 12:10
Imię: Jarek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: benito » pt 02 lip 2010, 09:58

olo pisze:4 na cylider?????????????
SP1
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... 51_sp1.htm
http://www.bikez.com/motorcycles/honda_ ... 1_2001.php

SP2
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... 2%2006.htm

Liquid cooled, four stroke, 90°V-twin cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder

wzchodyi na to, ye wsyzstkie maja po 4 wtryski...
Honda VFR800 - RC46 - `98
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości