zapala sie Czerwona kontrolka "Fi"
Witam,
Naciskam klamkę hamulca przedniego i zaświeca się FI.
Komp. nie wywala błędów
Ma ktoś z Was jakieś pomysły ?
Mam od wczoraj dokładnie taki sam problem.Tora Tora pisze:U mnie znowu F1 zapala sie na włączonych światłach kiedy używam hamulca przedniego (RC46.) Po połączeniu zworek kontrolka nie miga,czyli nie pokazuje błędu.Jakieś pomysły?
Naciskam klamkę hamulca przedniego i zaświeca się FI.
Komp. nie wywala błędów

Ma ktoś z Was jakieś pomysły ?

- przem09
- zadomowiony
- Posty: 93
- Rejestracja: czw 01 maja 2008, 14:24
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Hej troszke przegadaladalem ale nei znalazlem odpowiedzi na moje pytanko. W czasie jazdy po kilku km zapala sie na stale FI i swieci do wylaczenia silnika pozniej znow to samo troche nic i znow. Czsami wcale sie nie pali. Ale zgodnie z radami na forum zczytalem bledy i.. nie bylem w stanie tego zrobic bez zapisania... Wybilo mi z tego co pamietam Blad nr: 1, 8,9,10,11,12,13 i 16:) sporo tego W manualu znalazlem czesc dzie jest opisane gdzie jest styk do kontrolki ale nie wiem ani co oznaczaja te bledy ani gdzie szukac oznaczenia tych bledow. Moze wiecie co zrobic lub na ktorej stronie mozna znalezc opisy bledow
[ Dodano: 2010-06-22, 12:19 ]
Udalo mi sie znalezc.. Jak by ktos potrzebowal to kody bledów sa w manualu w sekcji 5-10
Tabelka a w niej odniesienia co robic dalej... Tylko ciagle nie rozumiem czemu FI mi sie palilo ciagle w czasie jazdy a w tabelce jest ze FI miga przy tych bledach co mam ?
[ Dodano: 2010-06-22, 12:19 ]
Udalo mi sie znalezc.. Jak by ktos potrzebowal to kody bledów sa w manualu w sekcji 5-10

- bialy-murzyn
- klepacz
- Posty: 609
- Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
koledzy: może mi ktoś wyjaśnić następującą sprawę?
kumpel od nas z forum ma 800fi, 2000 lub 2001, ponoc francja.
Świeci mu się Fi na odpalonym silniku, na stopce bocznej mruga. Z tego co wyczytałem w serwisówce, to jakaś tam wersja kompa bez pamięci (??). Błędy pokazuje dopiero po wsadzeniu zwory. Miga raz krótko, raz długo, czyli jak dla mnie 1 i 10. Dobrze kombinuje? Nie bawiłem sie niczym na wtrysku, więc pytam Was jako znawców
1 to MAP sensor, 10 to czujnik ciśnienia atm, mają po 3 kable, z czego po 2 wspólne (wg schematu). Moto ogólnie jezdzi, choć na wolnych ma nierówne obroty. Podejrzewam, że któryś kabel nie ma styku, jest zlamany itp (aa w instrukcji są: różowy, zielono-pomarańczowy, jasnozielono-szary i jasnozielono-żółty, w moto odpowiednio żółto-czerwony, zielono-pomarańczowy, jasnozielono-czarny, jasnozielono-żółty [z tymi dwoma ostatnimi mogla mi sie podupić kolejność]).
Powiedzcie mi, jak do k.rwy nędzy wykasować pamięć błędów?? Ksiązka podaje: wyłączyć zapłon, wsadzić zworę, włączyć zapłon, wyjąć zworę, wsadzić zworę zanim zgaśnie kontrolka, pamięć sie wykasuje jak kontrolka sie zapali i zacznie migać - nie działa!
Jeszcze jedno, kontrolka miga dopiero jak sie zapłon włączy na prawej manetce, w książce pisze, że powinna po przekręceniu kluczyka - czy znowu czegoś nie ogarnąłem?
Co ciekawe, pisze też, że jak sie odpali moto na bocznej, bez zwory, żeby liczyć te mignięcia, ale franca miga i miga i miga..... na czym skończyłem?? aha, że miga.... to ile można liczyć, jak błędów ponoć 20 jest?
Czekam na Wasze sugestie, bo moto stoi juz kilka dni, a sezon w połowie dopiero.
pozdro!!
[ Dodano: 2010-09-08, 22:29 ]
i co koledzy? nikt nie ma pomysłu?? wywala 1 i 10, oba czujniki są na wspolnych kablach, pytanie gdzie znajduje się ich łączenie? może ktos z Was sie dokopał kiedyś do takiego punktu
kumpel od nas z forum ma 800fi, 2000 lub 2001, ponoc francja.
Świeci mu się Fi na odpalonym silniku, na stopce bocznej mruga. Z tego co wyczytałem w serwisówce, to jakaś tam wersja kompa bez pamięci (??). Błędy pokazuje dopiero po wsadzeniu zwory. Miga raz krótko, raz długo, czyli jak dla mnie 1 i 10. Dobrze kombinuje? Nie bawiłem sie niczym na wtrysku, więc pytam Was jako znawców

1 to MAP sensor, 10 to czujnik ciśnienia atm, mają po 3 kable, z czego po 2 wspólne (wg schematu). Moto ogólnie jezdzi, choć na wolnych ma nierówne obroty. Podejrzewam, że któryś kabel nie ma styku, jest zlamany itp (aa w instrukcji są: różowy, zielono-pomarańczowy, jasnozielono-szary i jasnozielono-żółty, w moto odpowiednio żółto-czerwony, zielono-pomarańczowy, jasnozielono-czarny, jasnozielono-żółty [z tymi dwoma ostatnimi mogla mi sie podupić kolejność]).
Powiedzcie mi, jak do k.rwy nędzy wykasować pamięć błędów?? Ksiązka podaje: wyłączyć zapłon, wsadzić zworę, włączyć zapłon, wyjąć zworę, wsadzić zworę zanim zgaśnie kontrolka, pamięć sie wykasuje jak kontrolka sie zapali i zacznie migać - nie działa!
Jeszcze jedno, kontrolka miga dopiero jak sie zapłon włączy na prawej manetce, w książce pisze, że powinna po przekręceniu kluczyka - czy znowu czegoś nie ogarnąłem?
Co ciekawe, pisze też, że jak sie odpali moto na bocznej, bez zwory, żeby liczyć te mignięcia, ale franca miga i miga i miga..... na czym skończyłem?? aha, że miga.... to ile można liczyć, jak błędów ponoć 20 jest?
Czekam na Wasze sugestie, bo moto stoi juz kilka dni, a sezon w połowie dopiero.

pozdro!!
[ Dodano: 2010-09-08, 22:29 ]
i co koledzy? nikt nie ma pomysłu?? wywala 1 i 10, oba czujniki są na wspolnych kablach, pytanie gdzie znajduje się ich łączenie? może ktos z Was sie dokopał kiedyś do takiego punktu

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Radarro
- klepacz
- Posty: 557
- Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
- Imię: Radek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SGL
Emil, to ktoś ze Śląska? Bo mam MAP sensor na podmiankę, więc moglibyscie jakoś pdjechać na sprawdzenie. Możnaby podmienić i sprawdzić czy dzieje się to samo.
Daj znać.
PS - wersja bez kompa i pamięci? Niemożliwe
Błędy pokazuje dopiero na włożonej zworce, więc to jest normalne. Błędy tez skasowac umiem, u mnie to co podałeś wyżej działa OK.
Daj znaka czy już sie z tym uporaliście, jak coś to zapraszam do SGL.
R.
Daj znać.
PS - wersja bez kompa i pamięci? Niemożliwe

Daj znaka czy już sie z tym uporaliście, jak coś to zapraszam do SGL.
R.
V4 + R6 Brotherhood
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400

TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
-
- bywalec
- Posty: 42
- Rejestracja: ndz 10 paź 2010, 19:41
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: k/Krakowa
Jak już tak dyskutujecie o błędach i kontrolce Fi, to ma pytanie czy taka sytuacja jest normalna czy to objaw jakiegoś błędu:
Po przekręceniu kluczyka i włączeniu czerwonego przełącznika do zapalenia motoru na chwilę zapala się kontrolka FI po czym gaśnie i normalnie można zapalić motor starterem.
W czasie świecenia kontrolki Fi słychać delikatne buczenie jakby z pompy paliwa...
Tak powinno być, czy nie bardzo? dopiero co kupiłem sprzęcik i jeszcze go nie poznałem a warunki już nie sprzyjają do jazdy...
Po przekręceniu kluczyka i włączeniu czerwonego przełącznika do zapalenia motoru na chwilę zapala się kontrolka FI po czym gaśnie i normalnie można zapalić motor starterem.
W czasie świecenia kontrolki Fi słychać delikatne buczenie jakby z pompy paliwa...
Tak powinno być, czy nie bardzo? dopiero co kupiłem sprzęcik i jeszcze go nie poznałem a warunki już nie sprzyjają do jazdy...

-
- pisarz
- Posty: 466
- Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
- Imię: Adam
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kartuzy
tak ma byćmarlubin pisze:Jak już tak dyskutujecie o błędach i kontrolce Fi, to ma pytanie czy taka sytuacja jest normalna czy to objaw jakiegoś błędu:
Po przekręceniu kluczyka i włączeniu czerwonego przełącznika do zapalenia motoru na chwilę zapala się kontrolka FI po czym gaśnie i normalnie można zapalić motor starterem.
W czasie świecenia kontrolki Fi słychać delikatne buczenie jakby z pompy paliwa...
Tak powinno być, czy nie bardzo? dopiero co kupiłem sprzęcik i jeszcze go nie poznałem a warunki już nie sprzyjają do jazdy...
Adam
- Gregory
- ostry klepacz
- Posty: 2089
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
- Kontakt:
Tak ma być. To jest wtrysk i w tym właśnie momencie działa - jak w samochodziemarlubin pisze:W czasie świecenia kontrolki Fi słychać delikatne buczenie jakby z pompy paliwa...

Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
- kris2k
- klepacz
- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Ale to nie dziala wtrysk tylko pompa paliwa "nabija cisnienie" zeby w momecie nacisniecia startera wtrysk mial co wtrysnac z odpowiednim cisnieniemGregory pisze:Tak ma być. To jest wtrysk i w tym właśnie momencie działa - jak w samochodziemarlubin pisze:W czasie świecenia kontrolki Fi słychać delikatne buczenie jakby z pompy paliwa...

No ale wiadomo o co biega

- Kudlaty
- teksciarz
- Posty: 155
- Rejestracja: pt 24 gru 2010, 15:20
- Imię: Kamil
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Oświęcim
- Kontakt:
Re: zapala sie Czerwona kontrolka "Fi"
Witam! Odświeżę temat. Podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka FI. Zgasiłem silnik, odaliłem na nowo i już nie świeciła. Po paru km. znowu się zapaliła. Wyskoczyły mi błędy (jeśli dobrze odczytałem): 1,2,9,10. Może mi ktoś odczytać te błędy? Będę bardzo wdzięczny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości