VFR czy FJR 1300 - relacja z jazdy testowej

Miałeś jakaś niezłą akcję i chcesz sie podzielić? Chcesz opowiedzieć o swojej wyprawie? Dawaj dawaj.
Awatar użytkownika
mkochano
teksciarz
teksciarz
Posty: 178
Rejestracja: ndz 25 lis 2007, 20:16
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mkochano » śr 09 cze 2010, 15:43

C_L_K pisze:To były instrukcje (na żywo) połączone z wieloma godzinami treningu doszkalającego.
To była jakaś szkoła, czy kolega?

Michał

Awatar użytkownika
timi
teksciarz
teksciarz
Posty: 140
Rejestracja: śr 17 cze 2009, 18:05
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: timi » śr 09 cze 2010, 16:38

C_L_K pisze: Może i dałoby się to opisać, ale po pierwsze słowo pisane każdy czytelnik interpretuje po swojemu, a po drugie zwyczajnie nie mam czasu ani ochoty pisać kilkustronicowych postów. Jak będziesz miał jakieś pytania na żywo na prawdę chętnie pomogę :)
Gdyby każdy mógł się spotkać na żywo to forum internetowe nie miało by sensu... a sądząc po cyfrze pod Twoim nickem "parę"stron już napisałeś, więc może spróbujesz coś sklecić, bo sam jestem ciekaw co to za pozycja.
Pozdro

Awatar użytkownika
mkochano
teksciarz
teksciarz
Posty: 178
Rejestracja: ndz 25 lis 2007, 20:16
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mkochano » śr 09 cze 2010, 16:46

Ja się chyba domyślam co to za pozycja... ;)

Michał
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
C_L_K
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2010
Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
Imię: Rafał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kosewko

Post autor: C_L_K » śr 09 cze 2010, 17:19

mkochano pisze:To była jakaś szkoła, czy kolega?
Kurs doskonalenia jazdy w Pro-Motorze
timi pisze:więc może spróbujesz coś sklecić, bo sam jestem ciekaw co to za pozycja.
Skoro mi na żywo zajęło to tyle czasu, to chyba nie myślisz, że można to opisać w kilku zdaniach. Tak w wielkim skrócie chodzi o to, żeby od-pier-do-lić się od kierownicy.

Awatar użytkownika
mkochano
teksciarz
teksciarz
Posty: 178
Rejestracja: ndz 25 lis 2007, 20:16
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mkochano » śr 09 cze 2010, 17:27

timi pisze:Tak w wielkim skrócie chodzi o to, żeby od-pier-do-lić się od kierownicy.
No tak, Marek :) Ja jestem po teorii, z praktyką niestety chwilę muszę zaczekać :(

Michał

Awatar użytkownika
C_L_K
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2010
Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
Imię: Rafał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kosewko

Post autor: C_L_K » śr 09 cze 2010, 21:47

mkochano pisze:No tak, Marek :) Ja jestem po teorii, z praktyką niestety chwilę muszę zaczekać :(
I to jest odpowiedź na Twoje pytanie :twisted:

Mam nadzieję, że po praktyce (oczywiście nie od razu, bo to wszystko trzeba przećwiczyć i dotrzeć na swoim motku (mi zajęło to kilka kkm) będziesz mógł poprzeć moje zdanie ;)

Awatar użytkownika
dawidk1978
teksciarz
teksciarz
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
Imię: Dawid
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Będzin

Post autor: dawidk1978 » śr 09 cze 2010, 23:50

Witam
To i Ja 3 groszę dołożę. Wróciłem z Alp,jechało 7 moto.
Wiadro - tylek
4 Vstromy Tylki
1 Pan Europa (podwyzszona szyba, kiera, deflektory) kark
Ja - tylek

Ból karku najbardziej dotkliwy, kierowca najczęściej prosił o przerwy.
:)
I co??
Pozdrawiam Dawid

Awatar użytkownika
mkochano
teksciarz
teksciarz
Posty: 178
Rejestracja: ndz 25 lis 2007, 20:16
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mkochano » śr 09 cze 2010, 23:59

dawidk1978 pisze:Witam
To i Ja 3 groszę dołożę. Wróciłem z Alp,jechało 7 moto.
Wiadro - tylek
4 Vstromy Tylki
1 Pan Europa (podwyzszona szyba, kiera, deflektory) kark
Ja - tylek

Ból karku najbardziej dotkliwy, kierowca najczęściej prosił o przerwy.
:)
I co??
Ciężko porównywać wrażenia różnych ludzi z różnych motocykli. Może kolega z Pan Euro po prostu ma niższą tolerancję?

Przykład: ja nurkuję w suchym skafandrze i najgrubszym ocieplaczu jaki udało mi się znaleźć, koleżanka w mokrym (piance). Po nurkowaniu ja twierdzę że zmarzłem, ona że było jej ciepło. Proszę ją o przytrzymanie czegoś i widzę że nie może zapanować nad drgawkami. Ale nie, nie zmarzła, no skąd? :)

Więc może kolega z Pan Euro po prostu nie zgrywa twardziela, tylko jak go boli, to mówi? :)

Swoją drogą ja trochę tracę wiarę w wysokie szyby. Mam wrażenie że właśnie niska szyba pozwala stabilizować korpus przy większych prędkościach i odciążyć trochę mięśnie pleców i grzbietu. Przynajmniej na motocyklach gdzie jest się pochylonym.

Michał

jacki12345
bywalec
bywalec
Posty: 44
Rejestracja: pn 22 mar 2010, 07:18
Imię: jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Żary

Post autor: jacki12345 » czw 10 cze 2010, 08:15

Dzięki kolego za namiary na te kufry. Może będę w tą sobotę we Wro to zajadę zobaczyć te kufry, przed zakupem sprawdzę sobie jeszcze ceny w Berlinie.
Ja ostatnio zauważyłem ze jak robię co godzinę przerwę w jeździe to potem jakoś ten ból tyłka i rąk jest mniejszy.

Kolega_PL
pisarz
pisarz
Posty: 466
Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
Imię: Adam
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: Kolega_PL » czw 10 cze 2010, 08:24

dawidk1978 pisze:Witam
To i Ja 3 groszę dołożę. Wróciłem z Alp,jechało 7 moto.
Wiadro - tylek
4 Vstromy Tylki
1 Pan Europa (podwyzszona szyba, kiera, deflektory) kark
Ja - tylek

Ból karku najbardziej dotkliwy, kierowca najczęściej prosił o przerwy.
:)
I co??
ten z Pan Europy ma lichy kask. :mrgreen:
Adam

Awatar użytkownika
timi
teksciarz
teksciarz
Posty: 140
Rejestracja: śr 17 cze 2009, 18:05
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: timi » czw 10 cze 2010, 10:52

C_L_K pisze:Tak w wielkim skrócie chodzi o to, żeby od-pier-do-lić się od kierownicy.
a jednak można :mrgreen:

Awatar użytkownika
mkochano
teksciarz
teksciarz
Posty: 178
Rejestracja: ndz 25 lis 2007, 20:16
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mkochano » ndz 16 sty 2011, 12:19

C_L_K pisze:Mam nadzieję, że po praktyce (oczywiście nie od razu, bo to wszystko trzeba przećwiczyć i dotrzeć na swoim motku (mi zajęło to kilka kkm) będziesz mógł poprzeć moje zdanie ;)
Jak na razie to pozycja, której uczą w ProMotorze zdecydowania SKRACA dystans jaki mogę przejechać. Obciążenie grzbietu jest takie, że o wygodzie właściwie nie ma mowy. Zgadzam się że daje lepszą kontrolę motocykla i lepsze bezpieczeństwo. Ale jeśli chodzi o wygodę - koszmar.

Michał

Awatar użytkownika
C_L_K
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2010
Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
Imię: Rafał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kosewko

Post autor: C_L_K » ndz 16 sty 2011, 16:29

Też tak to czułem. Dopiero w drugim sezonie po kursie zaczęło mi być wygodnie. I tak jak piszesz: czuje kontrole nad motkiem i do tego znaczne skrócenie drogi hamowania. :-)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości