JEST PROBLEM WYDAJE MI SIE ZE POWAŻNY
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2423
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Na lagach w środku amora masz takie ślizgacze/prowadnice z takiego śmiesznego metalowego materiału. Jak to masz wytarte za bardzo i jest na nich luz to wiadomo że cała zawiecha nie będzie pracować tak jak ma. Akurat wątpię żeby to się zepsuło ale jak może ktoś kiedyś o oleju zapomniał i na sucho jeździł to kto wie.thrillco pisze:o jakich ślizgaczach mowa? olej jest wiec odpada
- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
thrillco pisze:podebne sie pod temat z moim problemem
moto przy mniejszych prędkosciach <40km zaczyna sie zataczac, moze to byc przez lożysko głowki ramy? łozywsko jest stożkowe, bylo wymieniane zawieszenie z polkami, jaka sila dokrecic lozysko stozkowe? manual podaje 25Nm dla zwyklego kulkowego
stożkowe dokręca się 11Nm - było już o tym info

pozdro
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
- grzegrzol
- pisarz
- Posty: 405
- Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
- Imię: grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: londyn
Odnośnie tej nierówno zjechanej opony to myślę, że nie ma ona znacznego wpływu. U mnie wszystkie przednie opony zjeżdżają się najpierw z prawej strony i muszę je wymieniać pomimo, że po środku i z lewej jest jeszcze sporo mięsa i do wyznaczników minimalnej grubości jeszcze daleko. Angole kochają ronda i taki jest tego efekt ale nie zdarzyło mi się by na prostej motocykl z puszczoną kierownicą ściągał w prawo.
RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE
-
- bywalec
- Posty: 40
- Rejestracja: śr 15 lip 2009, 19:27
- Imię: Wiktor
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
nierówno zużyta opona tzn ząbkowanie bierze sie z jazdy na niewłasciwym cisnieniu i z powodu zużytego oleju w lagach.
Co do zataczania sie moto "weżykowania" to jw za niskie ciśnienie, za mocno skręcone łożysko główki ramy.lub pamięć na łożysku główki ramy.
Co do ściągania przy hamowaniu to jeszcze sprawdził bym czy tarcze nie sa krzywe.
Co do zataczania sie moto "weżykowania" to jw za niskie ciśnienie, za mocno skręcone łożysko główki ramy.lub pamięć na łożysku główki ramy.
Co do ściągania przy hamowaniu to jeszcze sprawdził bym czy tarcze nie sa krzywe.
SERWIS MOTOCYKLOWY-MOTOWIT Warszawa ul. Fersta 15 http://WWW.MOTOWIT.COM
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Jak kupiłem moto to strasznie mi wężykował, myślałem, że łożysko główki ramy jest do wymiany, ale wymiana opony przedniej załatwiła sprawę 

Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 231 gości