JEST PROBLEM WYDAJE MI SIE ZE POWAŻNY

Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2423
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Arnold » śr 02 cze 2010, 14:15

Wytarte ślizgacze w amortyzatorze. Brak oleju.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
thrillco
pisarz
pisarz
Posty: 297
Rejestracja: śr 15 paź 2008, 18:59
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: thrillco » śr 02 cze 2010, 17:41

A'rtino pisze:Wytarte ślizgacze w amortyzatorze. Brak oleju.
:shock: o jakich ślizgaczach mowa? olej jest wiec odpada ;)

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: olo » czw 03 cze 2010, 08:51

thrillco, jesli masz świeżo wymienione łożysko to prawdopodobnie za mocno dokręcone-stąd zataczanie. Musisz wyczuć siłę dokręcenia-bez luzu ale nie za mocno...
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4215
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » czw 03 cze 2010, 09:41

taaaa, ja u siebie dokręcałem palcami i jest ok, jak dociągłem kluczem to zakręt mi sie wyprostował :mrgreen:

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2423
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Arnold » czw 03 cze 2010, 11:56

thrillco pisze::shock: o jakich ślizgaczach mowa? olej jest wiec odpada ;)
Na lagach w środku amora masz takie ślizgacze/prowadnice z takiego śmiesznego metalowego materiału. Jak to masz wytarte za bardzo i jest na nich luz to wiadomo że cała zawiecha nie będzie pracować tak jak ma. Akurat wątpię żeby to się zepsuło ale jak może ktoś kiedyś o oleju zapomniał i na sucho jeździł to kto wie.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
Ketchup
klepacz
klepacz
Posty: 571
Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chocicz

Post autor: Ketchup » czw 03 cze 2010, 12:42

thrillco pisze:podebne sie pod temat z moim problemem
moto przy mniejszych prędkosciach <40km zaczyna sie zataczac, moze to byc przez lożysko głowki ramy? łozywsko jest stożkowe, bylo wymieniane zawieszenie z polkami, jaka sila dokrecic lozysko stozkowe? manual podaje 25Nm dla zwyklego kulkowego

stożkowe dokręca się 11Nm - było już o tym info ;-)

pozdro
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol

Awatar użytkownika
thrillco
pisarz
pisarz
Posty: 297
Rejestracja: śr 15 paź 2008, 18:59
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: thrillco » czw 03 cze 2010, 12:48

dzieki Ketchup, wczoraj dorobilem klucz ;) dzisiaj troszke potestuje maszynke

Awatar użytkownika
grzegrzol
pisarz
pisarz
Posty: 405
Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
Imię: grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: londyn

Post autor: grzegrzol » czw 03 cze 2010, 15:58

Odnośnie tej nierówno zjechanej opony to myślę, że nie ma ona znacznego wpływu. U mnie wszystkie przednie opony zjeżdżają się najpierw z prawej strony i muszę je wymieniać pomimo, że po środku i z lewej jest jeszcze sporo mięsa i do wyznaczników minimalnej grubości jeszcze daleko. Angole kochają ronda i taki jest tego efekt ale nie zdarzyło mi się by na prostej motocykl z puszczoną kierownicą ściągał w prawo.
RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4215
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » czw 03 cze 2010, 20:50

grzegrzol, zdarza sie, zdarza ;)

jak masz krzywo zjechaną to ciągnie w stronę ścięcia, przerabialismy to z kumplem ostatnio w fazerze.
na prostej moto idzie w bok, a na zakręcie jest porażka.

MOTOWIT
bywalec
bywalec
Posty: 40
Rejestracja: śr 15 lip 2009, 19:27
Imię: Wiktor
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MOTOWIT » czw 03 cze 2010, 22:32

nierówno zużyta opona tzn ząbkowanie bierze sie z jazdy na niewłasciwym cisnieniu i z powodu zużytego oleju w lagach.

Co do zataczania sie moto "weżykowania" to jw za niskie ciśnienie, za mocno skręcone łożysko główki ramy.lub pamięć na łożysku główki ramy.

Co do ściągania przy hamowaniu to jeszcze sprawdził bym czy tarcze nie sa krzywe.
SERWIS MOTOCYKLOWY-MOTOWIT Warszawa ul. Fersta 15 http://WWW.MOTOWIT.COM

Awatar użytkownika
thrillco
pisarz
pisarz
Posty: 297
Rejestracja: śr 15 paź 2008, 18:59
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: thrillco » pt 04 cze 2010, 09:52

polecam stworzyc klucz do glowki ramy i dokrecic odpowiednia sila, moto po dzwonie a nadal wmiare jezdzi prosto ;)

Awatar użytkownika
Dejw
teksciarz
teksciarz
Posty: 176
Rejestracja: śr 31 paź 2007, 16:08
Imię: Dawid
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Dejw » pn 07 cze 2010, 08:25

jeśli chodzi o wężykowanie przy niskich prędkościach to w moim też musiałem nieco zluzować łożysko główki po wymianie i wszystko wrócilo do normy.

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Post autor: Vermilion » wt 08 cze 2010, 11:54

Jak kupiłem moto to strasznie mi wężykował, myślałem, że łożysko główki ramy jest do wymiany, ale wymiana opony przedniej załatwiła sprawę ;)
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

arrasss
Posty: 10
Rejestracja: pn 17 maja 2010, 19:26
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: arrasss » pn 21 cze 2010, 12:49

Okazało sie że laga jest krzywa

Awatar użytkownika
grzegrzol
pisarz
pisarz
Posty: 405
Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
Imię: grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: londyn

Post autor: grzegrzol » śr 23 cze 2010, 15:55

Co do zużytej nierównomiernie opony to u mnie nie jest poząbkowana tylko zwyczajnie łysa z jednej strony ze względu na ilość rond i tego, że dużo częściej składam się w prawo niż w lewo.
RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 231 gości