Post
					
								autor: figaro » pt 28 maja 2010, 09:46
			
			
			
			
			Zlej stary olej, następnie nalej trochę nowego /ok. połowę dawki na lagę/, tak aby dobrze przepłukać golenie. Następnie zlej olej z tym co się wypłukało.
Pozostanie Ci zalanie zawieszenia świerzym olejem. Ja u siebie zalałem Motulem 15W. Korki wstępnego napięcia sprężyn wykręć do trzeciej kreski, licząc od góry /nastawa fabryczna/. Dopiero w czasie jazd ustawisz sobie właściwe napięcie sprężyn pod siebie. Powodzenia.
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.