-
dawidk1978
- teksciarz

- Posty: 183
- Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
- Imię: Dawid
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Będzin
Post
autor: dawidk1978 » pt 21 maja 2010, 07:09
Witam
Ma ktoś taką? Jak się jeździ?
Pozdrawiam Dawid
-
Gregory
- ostry klepacz

- Posty: 2089
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
-
Kontakt:
Post
autor: Gregory » sob 22 maja 2010, 09:38
dawidk1978, Ja mam taką. Niewiele narazie zrobiłem kilo z nią, ale w porównaniu z oryginałem jest zejebis... Opór powietrza czuje się dopiero powyżej 200

Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
-
dawidk1978
- teksciarz

- Posty: 183
- Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
- Imię: Dawid
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Będzin
Post
autor: dawidk1978 » śr 26 maja 2010, 07:17
Witam
Opinia:
Już nawinąłem 1000 i mogę powiedzieć, że szyba spisuje się znakomicie, polecam każdemu. Przy 180 (na niemieckich autostradach offcourse) jedziesz wyprostowany ale dalej umiarkowanie wieje.
Teraz jadę w Alpy i będzie jak znalazł.
Pozdrawiam Dawid
-
timi
- teksciarz

- Posty: 140
- Rejestracja: śr 17 cze 2009, 18:05
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: timi » śr 26 maja 2010, 09:16
a jak spalanie??? bo podobno wzrasta???
-
dawidk1978
- teksciarz

- Posty: 183
- Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
- Imię: Dawid
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Będzin
Post
autor: dawidk1978 » śr 26 maja 2010, 10:34
Witam
Trasa 400 km, kufer centralny. Jazda turystyczna z wyprzedzaniem 6L, norma
Pozdrawiam Dawid
-
adi610
- klepacz

- Posty: 783
- Rejestracja: pt 20 cze 2008, 10:38
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łańcut
-
Kontakt:
Post
autor: adi610 » śr 26 maja 2010, 19:20
dawidk1978 a brałeś pod uwagę szybę
GIVI D217S

-
dawidk1978
- teksciarz

- Posty: 183
- Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
- Imię: Dawid
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Będzin
Post
autor: dawidk1978 » czw 27 maja 2010, 07:50
Nie, chciałem kupić coś z regulacją
Pozdrawiam Dawid
-
no_kya
- Posty: 11
- Rejestracja: śr 26 maja 2010, 09:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kąty Węgierskie k/Nieporętu
Post
autor: no_kya » czw 27 maja 2010, 13:33
dawidk1978 pisze:Nie, chciałem kupić coś z regulacją
no właśnie...a, czy daje się jakoś efektywnie kierować strumieniem powietrza poprzez ustawienie dyfuzora?
do poprzedniego CBF1000 kupiłem sobie podwyższona szybę GIVI; na szczycie szyba miała wygięcie do góry mające kierować nieco wyżej strugę powietrza; efekt był jednak taki, że od 80 km powietrze łupało w garnek jakby ktoś mi walił po głowie pięściami...szyba poszła w diabły

-
dawidk1978
- teksciarz

- Posty: 183
- Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
- Imię: Dawid
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Będzin
Post
autor: dawidk1978 » czw 27 maja 2010, 18:14
Jest pełna sterowalność strumienia powietrza. Szyba działa doskonale, polecam. Można dobrać opływ powietrza do prędkości przelotowych.
Pozdrawiam Dawid
-
no_kya
- Posty: 11
- Rejestracja: śr 26 maja 2010, 09:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kąty Węgierskie k/Nieporętu
Post
autor: no_kya » pn 31 maja 2010, 13:34
dawidk1978 pisze:Jest pełna sterowalność strumienia powietrza. Szyba działa doskonale, polecam. Można dobrać opływ powietrza do prędkości przelotowych.
ok; sękju
-
robs
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz 11 kwie 2010, 12:27
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: ŚLĄSK
Post
autor: robs » czw 03 cze 2010, 21:49
mam pytanie do zadowolonych kolegów z szyby MRA z ruchomym deflektorem - jaki u Was wzrost ?

bo będę myślał o podobnym temacie i chciałem się jakoś przymierzyć (u mnie jest 193 cm ...)
z góry dzięki
-
dawidk1978
- teksciarz

- Posty: 183
- Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
- Imię: Dawid
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Będzin
Post
autor: dawidk1978 » ndz 06 cze 2010, 09:44
Witam
Wróciłem z Alp, szyba sprawuje się znakomicie.
Wzrost 180 przy 180 jadę wyprostowany na moto (trochę tylko gwizda, taki dziwny dzwięk).
Pełna sterowalność strumienia powietrza.
Brak wpływu na zużycie paliwa.
Pozdrawiam Dawid
-
timi
- teksciarz

- Posty: 140
- Rejestracja: śr 17 cze 2009, 18:05
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: timi » ndz 06 cze 2010, 10:40
Pytanko jeszcze do posiadaczy, w jakich sytuacjach regulujecie przepływ powietrza? wydaje mi się że jak już ustawisz optymalny kąt to chyba więcej nie ma sensu regulować. Czy to nie jest zbędny bajer?
-
dawidk1978
- teksciarz

- Posty: 183
- Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
- Imię: Dawid
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Będzin
Post
autor: dawidk1978 » ndz 06 cze 2010, 13:34
do jazdy normalnej do 140 mam na dole, jak szybciej na górze.
Pozdrawiam Dawid
-
timi
- teksciarz

- Posty: 140
- Rejestracja: śr 17 cze 2009, 18:05
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: timi » ndz 06 cze 2010, 14:44
Ale załóżmy że ustawie tak żeby jak najwyżej strumień powietrza przechodził, to po co go obniżać na mniejsze prędkości przelotowe?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości