Silnik gaśnie po wyłączeniu świateł
- mkochano
- teksciarz
- Posty: 178
- Rejestracja: ndz 25 lis 2007, 20:16
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Silnik gaśnie po wyłączeniu świateł
Cześć
W ciągu ostatnich dni kilka razy zdarzyło się tak, że po zatrzymaniu i wyłączeniu świateł zgasł silnik. Po prostu zapaliły się kontrolki ciśnienia oleju oraz FI i silnik przestał pracować. Nigdy nie zdarzyło się to przy włączonych światłach, zawsze w momencie ich wyłączenia.
Dla mnie to nie ma żadnego sensu, ale naprawdę się zdarza. O co tu może chodzić?
Michał
W ciągu ostatnich dni kilka razy zdarzyło się tak, że po zatrzymaniu i wyłączeniu świateł zgasł silnik. Po prostu zapaliły się kontrolki ciśnienia oleju oraz FI i silnik przestał pracować. Nigdy nie zdarzyło się to przy włączonych światłach, zawsze w momencie ich wyłączenia.
Dla mnie to nie ma żadnego sensu, ale naprawdę się zdarza. O co tu może chodzić?
Michał
- mkochano
- teksciarz
- Posty: 178
- Rejestracja: ndz 25 lis 2007, 20:16
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Nie mam alarmu. Mam gniazdo zapalniczki, ale jak ono jest podpięte - nie pamiętam. W każdym razie włącza się po przekręceniu kluczyka.emil pisze:nie masz alarmu podpiętego pod pozycyjne?
OK, czyli do wyczyszczenia.emil pisze:albo tak jak mówi A'rtino, obadaj przełącznik zespolony na prawej manecie, może syfu naszło, albo jakaś zwora sie zrobiła?
Michał
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
nie mam serwisówki do europejskich wersji, tylko usa
a tam włącznika świateł nie ma
ale z tego co kojarzę u siebie, styki od włącznika zapłonu są zaraz przy włączniku świateł, więc może ktoś tam już grzebał (styki są lakierowane na czarno, żeby nie śniedziały).
a jak wyłączysz światła i zgaśnie to normalnie odpala? czy musisz wyłączać i włączać zapłon spowrotem?


ale z tego co kojarzę u siebie, styki od włącznika zapłonu są zaraz przy włączniku świateł, więc może ktoś tam już grzebał (styki są lakierowane na czarno, żeby nie śniedziały).
a jak wyłączysz światła i zgaśnie to normalnie odpala? czy musisz wyłączać i włączać zapłon spowrotem?
- mkochano
- teksciarz
- Posty: 178
- Rejestracja: ndz 25 lis 2007, 20:16
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Z przełącznikiem długie/krótkie po drugiej stronie też był problem, pomogło wyczyszczenie. Więc może tu jest podobnie.emil pisze:nie mam serwisówki do europejskich wersji, tylko usaa tam włącznika świateł nie ma
![]()
ale z tego co kojarzę u siebie, styki od włącznika zapłonu są zaraz przy włączniku świateł, więc może ktoś tam już grzebał (styki są lakierowane na czarno, żeby nie śniedziały).
O ile pamiętam, odpala normalnie. Potwierdzę, jeśli sytuacja się powtórzy.emil pisze:a jak wyłączysz światła i zgaśnie to normalnie odpala? czy musisz wyłączać i włączać zapłon spowrotem?
Michał
- elco
- klepacz
- Posty: 911
- Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
- Kontakt:
oj... nie przeczytalem dobrze. Jest jak mowiszmarmot pisze:Raczej wskazywałoby na problem z regulatorem ,gdyby po włączeniu świateł zgasł silnik ,a nie po wyłączeniu.elco pisze:Posiadajac jeszcze CBR 600 F2 takie objawy pojawily sie w momencie uszkodzenia regulatora napiecia. Proponuje sprawdzic napiecie ladowania pod obciazeniem.

"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości