POMÓŻCIE OCENIĆ OPONY.

Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
Awatar użytkownika
Jacko
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2208
Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
Imię: Jacek
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Komarówka Podlaska
Kontakt:

Post autor: Jacko » pt 16 lut 2007, 14:45

seba_VF750FR pisze:zapraszam na oględziny niedowiarków
no nie stresuj sie kolego :stroke
Ale zaproszenie przyjęte i kiedyś sie zrealizuje. :biggrin

Awatar użytkownika
Klarkson
pisarz
pisarz
Posty: 366
Rejestracja: pn 06 lis 2006, 17:00
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Post autor: Klarkson » sob 17 lut 2007, 08:59

Jacko pisze: aktualnie mam Metzelery Z6 i powiem szczerze, że jak dla mnie są gorsze niż Michelin Pilot Power i Pirelli Diablo Corsa.
Jacek, ale to tak jakbys porownywal Macadamy do D208.
Ja zrobilem na Pilot Roadach 25 tys i o dziwo przodu zaczyna brakowac, a tyl jeszcze jest (ale ja jezdzic nie potrafie :lol: ). Takiego trzymania na mokrym jak Road nie dawalo mi do tej pory nic. Duzy plus dla Roadow to wyrazny sygnal gdzie konczy sie ich granica przyczepnosci.

Teraz mam na przodzie w RC46 Z6 tyl natomiast starszy BT56 zobaczymy po sezonie.
Klarkson

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » sob 17 lut 2007, 11:57

Klarkson pisze: Teraz mam na przodzie w RC46 Z6 tyl natomiast starszy BT56 zobaczymy po sezonie.
Moim zdaniem BT56 to porażka. Poważnie... miałem takie "coś" z tyłu i była to najgorsza opona na jakiej jeździłem. Zresztą BT20 z przodu też była kiepska.

PeeS
Jacko, nie stresuj się, już poprawiłem :P :lol
Ostatnio zmieniony sob 17 lut 2007, 12:04 przez Vlaad, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jacko
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2208
Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
Imię: Jacek
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Komarówka Podlaska
Kontakt:

Post autor: Jacko » sob 17 lut 2007, 12:01

Vlaad pisze:Jacko napisał/a:

Teraz mam na przodzie w RC46 Z6 tyl natomiast starszy BT56 zobaczymy po sezonie.
Ale to napisał Klarkson a nie ja :razz:

SOWA
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3000
Rejestracja: pt 27 paź 2006, 21:31
Płeć: Mężczyzna

Post autor: SOWA » sob 17 lut 2007, 14:40

Klarkson pisze:Duzy plus dla Roadow to wyrazny sygnal gdzie konczy sie ich granica przyczepnosci.
Powiedz coś więcej na ten temat, jak wygląda ta sygnalizacja?

Awatar użytkownika
Ketchup
klepacz
klepacz
Posty: 571
Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chocicz

Post autor: Ketchup » sob 17 lut 2007, 16:27

SOWA pisze:
Klarkson pisze:Duzy plus dla Roadow to wyrazny sygnal gdzie konczy sie ich granica przyczepnosci.
Powiedz coś więcej na ten temat, jak wygląda ta sygnalizacja?

najpierw jest króciutki pisk gumy a potem już tylko trzask łamanego plastyku :mrgreen:
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol

Awatar użytkownika
Klarkson
pisarz
pisarz
Posty: 366
Rejestracja: pn 06 lis 2006, 17:00
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Post autor: Klarkson » sob 17 lut 2007, 19:40

Vlaad pisze:Moim zdaniem BT56 to porażka. Poważnie... miałem takie "coś" z tyłu i była to najgorsza opona na jakiej jeździłem.
Jedno jest pewne BT56 jest opona turystyczna, ktorej juz nie produkuja pare lat (moja jest 01). Z tego co pamietam, w okresie gdy szla w seryjnej produkcji nie bylo tragedii i zbierala neutralne noty bez wodotryskow (solidny gumiak). Zobacze, w koncu sama do mnie przyszla razem z moto. Wszystko wyjdzie w praniu.

Sowa, pytales jaki Road daje sygnal, gdy koncza sie jego mozliwosci. Ano taki, ze w ostrym zlozeniu czujesz jak caly motocykl (mam komplet F/R) wzdluznie przesuwa Ci sie w strone zewnetrznej zakretu. Niezle uczucie w dlugim szybkim winklu, gdy czujesz jak moto powoli wysuwa sie w uslizgu do zewnetrznej, az do momentu gdy wyprostujesz na wyjsciu i odkrecisz plynnie manetke. Ech zima :lol:
Klarkson

Awatar użytkownika
cristo
pisarz
pisarz
Posty: 280
Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: cristo » sob 17 lut 2007, 20:08

Na Pilot Road'ach tez wyjezdzilem duzo kilometrow i nie mam nic do zarzucenia tym oponkom. Bardzo dobrze spisuja sie w kazdych warunkach. No i co wazne nie leca w takim tempie jak sporty.

Awatar użytkownika
badek
teksciarz
teksciarz
Posty: 128
Rejestracja: pn 11 wrz 2006, 08:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: badek » pn 19 lut 2007, 07:46

Klarkson pisze:Ja zrobilem na Pilot Roadach 25 tys i o dziwo przodu zaczyna brakowac, a tyl jeszcze jest
25 tyś. na tylnej oponie w VFR ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: z czego ta opona jest z betonu ? :mrgreen:

Gracko
bywalec
bywalec
Posty: 24
Rejestracja: pn 05 lut 2007, 17:21
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gorlice-Kraków
Kontakt:

Post autor: Gracko » pn 19 lut 2007, 12:25

Bardzo dziekuje za wszystkie porady i uwagi . Pilot Road już do mnie jedzie :) Jeszcze raz bardzo wszystkim dziękuje .

Pozdrowionka .
Grecja 2007

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » pn 19 lut 2007, 12:50

badek pisze:
Klarkson pisze:Ja zrobilem na Pilot Roadach 25 tys i o dziwo przodu zaczyna brakowac, a tyl jeszcze jest
25 tyś. na tylnej oponie w VFR ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: z czego ta opona jest z betonu ? :mrgreen:

Z żel betonu żeby była elastyczna na winklach :biggrin

Awatar użytkownika
Jacko
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2208
Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
Imię: Jacek
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Komarówka Podlaska
Kontakt:

Post autor: Jacko » wt 20 lut 2007, 07:22

Klarkson pisze:tajemnica tkwi w rozmowie z opona
I ja też pozwolę Tobie porozmawiać z moją żeby tylko tyle wytrzymała :lol:

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » wt 20 lut 2007, 21:01

Jacko pisze:
Klarkson pisze:tajemnica tkwi w rozmowie z opona
I ja też pozwolę Tobie porozmawiać z moją żeby tylko tyle wytrzymała :lol:
Ja wiem, czego Klarkson nie mówi do opony: "...pokaż cycki..." :lol . Takich rzeczy oponie mówić nie wolno!

Awatar użytkownika
Groszek
klepacz
klepacz
Posty: 618
Rejestracja: pt 30 cze 2006, 23:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa / V-Boyen
Kontakt:

Post autor: Groszek » pt 23 lut 2007, 15:02

Witam.
A zna ktoś może BRIDGESTONE BATTLAX BT 001 RACING ????????? Może ktoś coś powiedzieć o tej oponie?

[ Dodano: 2007-02-23, 15:12 ]
ok, juz nieważne, doczytałem się, że to opona wyścigowa, raczej nie nadaje sie na ulicę. A zapytanie moje powstało, bo na allegro można kupić leżaka i to nawet nie tak bardzo starego za naprawdę niewielkie pieniądze, w cenie niektórych używek.

Awatar użytkownika
sebavfr
teksciarz
teksciarz
Posty: 149
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 20:31
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mińsk Maz.

opona 180 czy 190?

Post autor: sebavfr » wt 03 kwie 2007, 20:20

:idea: Witam mam mały dylemat trafiły mi się na bajzlu niezłe oponki za dobra cenę, ale 190/50/17.
Jak wiadoma VFR 800 ma 180. związku z tym mam pytanie czy taka zmiana wpłynie negatywnie na prowadzenie motocykla, i czy się ona zmieści na feldze.
Preferuje turystyczny styl jazdy z góry dziękuje za wszelki info.
Lepsza od rowera jest tylko VFRra.

VFR 800. 2001.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 242 gości