

Skusiłem się naprawę bo zostałem zapewniony, że nie będzie miało to negatywnego wpływu na oponę

Poza tym limit kasy na motor w na pierwsze półrocze wyczerpany

Gregory, zapłaciłem 50zł bo wryłem się w kolejkę

Wojtek86, to jeszcze nie zjebkaWojtek86 pisze:Ale dostałem zjebke
Skusiłem się naprawę bo zostałem zapewniony, że nie będzie miało to negatywnego wpływu na oponę
To brzmi sensownie.MC_Hammer pisze:Aby przykleić łatę trzeba najpierw usunąć wewnętrzną warstwę butylową z opony.brii pisze:Przecież koła nie wyważa się z dokładnością do 1g
Następnie odtłuścić, nanieść klei, przykleić łatę (kołek), nanieść warstwę płynnej gumy.
99% fachmanów nie ma płynnej gumy bo to drogie jest
Opon po bokach uszkodzonych się nie naprawia a jeśli już to jest to naciąganie klienta, czemu ???
Spowodowane jest to tym, że łata jest dużo sztywniejsza od gumy z jakiej jest wykonana opona i nie wymyślono jeszcze kleju co by na pracującej powierzchni (a taką jest powierzchnia boczna opony) utrzymał TRWALE jedno z drugim, kwestia czasu i łata się rozszczelni.
Czemu jestem na nie jeśli chodzi naprawę opon motocyklowych - a widzieliście od środka oponę samochodową i motocyklową
To ta druga jak by nie chciał to zawsze łata z boku![]()
TAK !!!8Bodzio8 pisze:Rozumiem, że tego typu zestawy stosujemy tylko doraźnie na czas dojazdu do wulkanizacji czy wymiany opony tak ??
Mam takowy :8Bodzio8 pisze:Są różne zestawy naprawcze jaki polecacie ??
Wiesz co, ciekaw jestem jak laikowi napisać w sposób jasny i klarowny tak aby zrozumiał praktykę w teorii, ale jak widzę Tobie się to chyba udało.darecki-30 pisze:wiecie co jedziecie sama teoria a praktyki tu zero i doswiadczenia ,jezeli opona ma gwozdzia i sie ja prawidłowo naprawi powinno łatka nie kołkiem ,z prostego powodu ze z małej dziury trzeba zrobic wieksza nie beda sie wdawał w szczegoły jak kto ma ochote to pomysli
Odpowiadam, tak próbowałem i nie rozumiem w czym problem.darecki-30 pisze:a kolego MC HAMMER probowałes kiedys sciagnac prawidłowo załozona łate z opony a najlepsze efekty przynosi klejenie na goraco niestety juz prawie nikt tego nie stosuje bo to jest metoda czasochłonna
No i dobrze jednak z laikiem nie rozmawiasz od 96r przy tym robie i również znam temat.darecki-30 pisze:mam w temacie 11 lat doswiadczenia i tysiace opon widziałem i naprawiałem tak ze troche doswiadczenia nabyłem
odpowiadam, przeczytałem ze zrozumieniem i do szkoły chodziłemdarecki-30 pisze:napisałem PRAWIE NIKT czytaj dokładnie a kolega to do szkoły nie chodził bo widze ze młodszy i tak za wczasu zaczął pracowac
Osobiście uważam, że jak kogoś stać na moto to raaz na jakiś czas i na nową oponę teżdarecki-30 pisze:nie kazdemu tatus da 5 stow na nowa opone jak sobie wbije w nia gwozdzia
No i fajno (dla niewtajemniczonych to jest praktyka z teorią w jednym)darecki-30 pisze:a co do wentyla wymieniam za kazdym razem i wywazam kolo w hurcie kosztuje 60 groszy prawie zerowe koszty przynajmniej dla wymieniam nie tylko w motocyklowych ale i w traktorach zeby koles jak złapie kapcia na dynamicznie pokonywanym zakrecie URSUSEM z podwieszanym sprzetem rolniczym nie wjechał w kolesia no motocyklu z łatana opona bo dopiero była by afera![]()
Niech Ci będzie, zakończę to takdarecki-30 pisze:a sumujac kto jak złapie gwozdzia w opone do banku po kredyt i po nowe opony ja sobie i kolega zakleje
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości